1 / 7
Opis
ORYGINALNA REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA GARRETT
Numer z tabliczki:
– 753420
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH :
– BMW Mini Cooper D (R55 R56) W16 1560 ccm 110 KM 11.2006-
– Citroen Berlingo 1.6 HDi FAP DV6 TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005-
– Citroen C 2 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005-
– Citroen C 3 1.6 HDiDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005-
– Citroen C 4 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004-
– Citroen C 5 I 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2003-
– Citroen C 5 II 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005-
– Citroen Picasso 1.6 HDi FAPDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004-
– Citroen Xsara 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2003-
– Ford Focus II 1.6 TDCiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004-
– Ford Mondeo III 1.6 TDCiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004 - 01.2007
– Mazda 3 1.6 DIDV6TED4 1600 ccm109 KM 01.2003-
– Peugeot 1007 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm109 KM 01.2005-
– Peugeot 206 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004-
– Peugeot 207 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004-
– Peugeot 3008 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2009-
– Peugeot 307 1.6 HDiDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004-
– Peugeot 308 I 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2007-
– Peugeot 407 1.6 HDIDV6TED4 1600 ccm 109 KM 01.2004-
– Peugeot 5008 1.6 HDi FAP 110DV6TED4 1560 ccm 109 KM 09.2009-
– Peugeot Partner 1.6 HDi FAPDV6TED4 1560 ccm 109 KM 01.2005-
– Volvo C30 1.6 DD4164T 1560 ccm 109 KM 01.2006-
– Volvo S40 II 1.6 DD4164T 1560 ccm 109 KM 01.2004-
– Volvo V50 1.6 DD4164T 1560 ccm 109 KM 01.2004-
Oferowana turbosprężarka została poddana całkowitej regeneracji zgodnie ze specyfikacją producenta.
REGENERACJA TURBOSPRĘŻARKI ODBYWA SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH ETAPACH:
I. Przygotowanie turbosprężarki do procesu regeneracji.
– Rozebranie turbosprężarki na poszczególne elementy.
– Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej w celu usunięcia zgromadzonych nagarów eksploatacyjnych.
– Szkiełkowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce z mikrokulkami szklanymi.
Ten krok regeneracji pozwala poszczególnym częściom turbosprężarki wrócić do odpowiedniej kondycji.Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
II. Główny etap regeneracji turbosprężarki.
– Złożenie rdzenia turbosprężarki z nowych części.
Polega to na zastosowaniu wszystkich zużywających się komponentów na nowe: wysokiej klasy produkcji niemieckiej wirnik , koło kompresji, zestaw naprawczy, talerzyk, blaszka termiczna.
– Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej CMT-48 VSR .
– Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
– Kalibracja ustawień zaworów podciśnieniowych na komputerowym urządzeniu Gate Test 3.
Podstawowy komplet uszczelek w zestawie !!!!!!!
Zdjęcie uszczelek poglądowe
III. Pomiary i kontrola jakości.
– CIMAT CMT 48 VSR
– Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej od 150 000 do 300 000 obr/min. W trakcie doważania rdzeń pracuje w warunkach zbliżonych do rzeczywistej eksploatacji w silniku spalinowym. Umożliwia ona sprawdzenie parametrów dynamicznych turbiny w całym zakresie pracy, a następnie podaje dokładnie wartość masy niewyważenia do korekcji 0,01 gmm, tak aby rdzeń nie odbiegał od fabrycznie nowego.
– CIMAT TurboTest
Urządzenie do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii, oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek. Maszyna ma możliwość ustawienia aktuatorów pneumatycznych i elektronicznych według specyfikacji producenta. Turbosprężarka pod względem prawidłowej pracy zmiennej geometrii oraz wydajności ciśnienia nie odbiega od fabrycznie nowej turbosprężarki.
Wszystkie procesy potwierdzone są wydrukami z poszczególnych maszyn i są dołączane na życzenie klienta.
Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz:
– turbosprężarkę najwyższej jakości po kompleksowej regeneracji
– certyfikaty zapewniające wysoką jakość produktu (wydruki z poszczególnych maszyn są dołączane na życzenie klienta )
– najwyższą jakość produktu, a dla stałych klientów korzystne warunki zakupu
– fachową pomoc i diagnostykę podczas dalszej eksploatacji produktu
Uwaga!
Cena obejmuje zwrot uszkodzonej turbosprężarki.
Wariant 1: Kurier odbierze uszkodzoną turbosprężarkę przy dostawie (proszę o zapakowanie starej turbosprężarki w karton lub wyciągnąć nową z pudła i zapakować, list przewozowy będzie posiadał kurier).
Wariant 2: Powiadamiasz nas telefonicznie/sms w terminie do 7-dni od daty otrzymania turbosprężarki, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, a my przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części.
Wariant 3: Klient nie zwraca turbosprężarki ( indywidualnie ustalana kwota
Po zakupie prosimy o informację o wybranym wariancie zwrotu w wiadomości dla sprzedającego.
10 października 2025 20:21
Szczegóły
Podstawowe
Tytuł
Turbosprężarka Mazda 3 1.6 DIDV6TED4 109 KM
Producent części
Garrett
Model pojazdu
3
Generacja
III (2013-)
Marka pojazdu
Mazda
Numer referencyjny producenta
3M5Q6K682AJ, 36002480, 9654128780, 0375J6, Y60113700G, Y60113700A, 0375J8, 11657804903, 7804903, 740821-0001, 740821-0002, 740821-1, 740821-2, 740821-5001S, 740821-5002S, 750030-0001, 750030-0002, 750030-1, 750030-2, 750030-5001S, 750030-5002S, 753420-0002, 753420-0003, 753420-0004, 753420-0005, 753420-0006, 753420-2, 753420-3, 753420-4, 753420-5, 753420-5002S, 753420-5003S, 753420-5004S, 753420-5005S, 753420-5006S, 753420-6, 1479055, 3M5Q6K682AE, 9657248680, 9650764480, 9651839880, 9656125880, 9657571880, 1789074, RE3M5Q6K682AK, 9660641380, 9663199280, 134, 3M5Q-6K682-AC, 3M5Q-6K682-AF, 3M5Q-6K682-AG, 3M5Q-6K682-AH, 3M5Q-6K682-AJ, 3M5Q-6K682-AE, 3M5Q-6K682-AK, 3M5Q6K682AF, 3M5Q6K682AG, 3M5Q6K682AH, 0375J3, 740821, 750030, 753420, 1254337, 1231096, 0375J7, 0375L6, 36000722, 31259243, 1373584, 1355027, 8603489, 8603746, 3M5Q6K682AC, 1340133, Y60113700, 1465162, 3M5Q6K682AK, Y60113700B, Y6011
Stan
Używany
Oblicz
Informacje o sprzedającym
TURBO-SERWIS Professional
Firma
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu