1 / 14
Najważniejsze
Przebieg
276 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Furgon (blaszak)
Pojemność skokowa
1 300 cm3
Moc
90 KM
Opis
Okazja!
14.550 zł netto (17.900 zł brutto). Vat 23% w pełni do odliczenia (VAT-1 homologacja ciężarowy)
Doinwestowany, perfekcyjny stan.
Dzień dobry.
Do zaoferowania doblo cargo maxi prod. 30.12.2010 więc właściwie 2011 r.
Przebieg 276 tys km udokumentowany w Cepik.
Norma Euro5
Auto używane od 4 lat w kraju, pedantycznie zadbane (poszukuję kupującego który potrafi zadbać o samochód gdyż w pewnym sensie przywiązaliśmy się do niego)
Środek i paka w stanie bardzo dobrym, boki niepoobijane, niepalone, niezniszczone.
Auto woziło drobne narzędzia budowlane w organizerach na pace (max waga 100 kg)
Regularnie serwisowane już w przypadku najdrobniejszej awarii jakiegokolwiek podzespołu.
Kupione z przebiegiem 190 tys km w styczniu 2021r. (robione średnio 20 tys km / rok)
Uwaga!
Interwały wymian oleju co 10 tys km (motul 5w40) razem z filtrami powietrza i kabinowym a filtr paliwa wymieniany raz w roku co 20 tys km . (Filtry Mann, Knecht).
Klimatyzacja podłączana do maszyny zawsze wiosną każdego roku, w pełni szczelna. Dobijane około 100 gram czynnika rocznie (naturalny ubytek w normie). Co roku ozonowana.
Lista prac serwisowych które wykonano w aucie od 2021r (ceny części wraz z usługą serwisową):
Rok 2022 przy przebiegu 225 tys. km.:
1800 zł - wymiana amortyzatorów przód i tył (przód Sachs, tył Monroe)
1100 zł - regeneracja maglownicy (przekładni kierowniczej)
1400 zł - wycięcie i wspawanie obu progów wraz z malowaniem i zabezpieczeniem
350 zł - wymiana akumulatora
500 zł - cały nowy mechanizm hamulca ręcznego w tylnych kołach
1700 zł - zakup nowych opon Good Year - zimowe (aktualny bieżnik 6-7 mm spokojnie na 2 sezony)
1700 zł - zakup nowych opon Good Year - letnie (aktualny bieżnik 5 mm spokojnie na 2 sezony)
1200 zł - przyciemnienie szyb w profesjonalnym zakładzie (certyfikat na przyciemnienie)
---------
9700 zł - wkład w auto w 2022 roku
Rok 2023 przy przebiegu około 250 tys. km:
8200 zł - kapitalny remont całego silnika wraz z wymianą rozrządu, pompy oleju, alternatora (Valeo), całego osprzętu silnika - paski i rolki, a także regeneracja turbo
2000 zł - komplet 4 szt. nowych wtryskiwaczy (nieregenerowane) - posiadam fv zakupu
1000 zł - komplet łożysk kół przód i tył 4 szt. FAG
500 zł - elementy zawieszenia (końcówki drążków, łączniki stabilizatora) Lemforder + zbieżność
---------
11.700 zł - wkład w auto w 2023 roku
Rok 2024 przy przebiegu około 270 tys km:
1400 zł - wymiana sprzęgła (LUK)
800 zł - wymiana tarcz hamulcowych wraz z klockami (TRW)
200 zł - wymiana oleju w skrzyni biegów (oryginalny)
800 zł - polerka lakieru całego auta bo był już dość zmatowiały (obecnie lakier jak nowy z salonu)
450 zł - kompleksowa regeneracja reflektórów bo były już zmatowiałe (+ pokrycie lakierem UV)
--------
3650 zł - wkład w auto w 2024 roku
W auto od chwili zakupu zainwestowałem ponad 20 tys zł w czasie przebiegu około 100 tys km bo po prostu dbam o samochody i nie lubię jeździć złomem. Cokolwiek stukało, pukało lub było coś nie tak to od razu było wymieniane gdyż zwyczajnie coś takiego mnie denerwuje.
Jeśli ktoś Ci mówi że jeździł 14 letnim autem i przez kilka lat nic nie dokładał ...bo rzekomo nic się nie psuło to przygotuj się, że prawdopodobnie w najbliższym czasie pozycje z listy powyżej będą Twoim wydatkiem.
U mnie kupujesz auto ze wszystkimi częściami/podzespołami już wymienionymi a większość pozycji z listy możesz zweryfikować wizualnie - że zostały faktycznie wymienione i są "świeże".
Zapraszam na jazdę próbną nawet na dłuższym dystansie celem sprawdzenia.
Nie ma jakichkolwiek stuków, puków luzów zawieszenia ani ubytków oleju/płynów.
Silnik pracuje równo, czysto i turbo też.
DPF w pełni sprawny - nigdy nic nie było grzebane w tej kwestii i nie było problemów , auto jeździło głównie poza miasto.
Auto nie wymaga absolutnie najmniejszego wkładu finansowego i nie będzie go wymagać długi czas.
Auto z podgrzewanym fotelem kierowcy fabrycznie.
Samochód sprzedaję jako firma.
Cena 14.550 netto, 17.900 brutto. Pełna faktura VAT 23%. Zwolnienie z opłaty skarbowej 2%.
Cena do bardzo drobnej negocjacji.
VAT-1 wbity w dowód (pełne odliczenie vat 23%)
Nie handluję samochodami. Auto używałem wyłącznie ja na własny użytek.
Sprzedaję bo rozszerzyłem działalność o dodatkowe usługi i musiałem kupić większe auto.
Zapraszam do kontaktu tel. , Piotr
Obejrzenie/jazda próbna Kraków.
9 maja 2025 22:38
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Fiat
Model pojazdu
DOBLO MAXI
Kolor
Biały
Liczba miejsc
2
Rok produkcji
2010
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Diesel
Pojemność skokowa
1 300 cm3
Moc
90 KM
Typ nadwozia
Furgon (blaszak)
Skrzynia biegów
Manualna
Emisja CO2
140 g/km
Dopuszczalna ładowność
750 kg
Dopuszczalna masa całkowita
2330 kg
Pojemność (objętość)
4.4 m3
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Francja
Przebieg
276 000 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
Centralny zamek
Elektryczne szyby
Immobilizer
Klimatyzacja manualna
Komputer pokładowy
Poduszka powietrzna pasażera
Poduszka powietrzna kierowcy
Radio fabryczne
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Tempomat
ABS
ASR (kontrola trakcji)
Informacje o sprzedającym
Piotr
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2022
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie