1 / 4
Najważniejsze
Przebieg
198 700 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kamper
Pojemność skokowa
2 198 cm3
Dopuszczalna ładowność
880 kg
Opis
Proponuję do sprzedaży auto, które sprowadziłem jako nieuszkodzone z Niemiec ( przyjechał własnych kołach) w 2020 roku. i od razu przerobiłem go na mini- kampera. Zainwestowałem w niego sporo "kasy" i wiele godzin pracy, w tym:
- ładnie przygotowana ( na wzór samochodów ciężarowych) kabina kierowcy i pasażera- dodatkowa pólka, czerwone ( zmywalne) dywaniki
- w części mieszkalnej dwa wygodne łóżka ( jedno wzdłuż o dł. 205 cm, drugie " w poprzek" o dł 170 cm.
- gaz z butli 3 kg schowanej poza częścią mieszkalną
- woda czysta ( zbiornik) ok. 50 l i brudna ( ok. 30 l)
- lodówka o poj. 50 litrów
- telewizora "Manta" o ekranie 19 cali z wysięgnikiem, tak że można oglądać przez otwarte drzwi boczne.
- CB- radio "President" i w kabinie dobre radio "Kenwood"
- ściany w kolorze białym i bordowym przy użyciu weluru.
- instalacja z dwoma panelami słonecznymi (elastycznymi) o łącznej mocy 100 W co wystarcza na doładowanie dodatkowego akumulatora w czasie postoju co pozwala na całodobowe korzystanie z lodówki i telewizora
- zamontowałem przetwornicę napięcia 12/230 v podłączone do drugiego akumulatora ( którego aktualnie nie ma, bo nie dopilnowałem)
- nowy hak holowniczy z homologacją
- ogrzewanie postojowe sterowanie pilotem ( chińskie) ale działa.
- przerobiłem zawieszenie tył dodając drugie pióro i nowe amortyzatory)
- dołożyłem kosz na koło zapasowe podwieszane.
- nie był używany przeze mnie w żadnej innej formie, jedynie ciągał przyczepkę tzw. "lekką" do 750 kg z quadem przez kilka miesięcy
- nowy układ wydechowy
Niewątpliwą zaletą takiego auta jest to, że można nim parkować w centrum miasta, co jest niemożliwe w przypadku oryginalnego kampera ( ja spałem między innymi pod Wawelem, w centrum W-wy) który może parkować w miejscach typu camping., a nawet przejechałem wzdłuż Adriatyku nie wydając grosza na opłaty. w Polsce opłata OC to jedynie 650,00 zł (zostawiam kupującemu do 18.09.2025) a przegląd techniczny jest ważny do 06.05.2026
Kolejną zaletą mojego "VEGAS" jest to, że jego cena to tylko 1/3 ceny prawdziwego kampera z tego okresu produkcji.
Należy wspomnieć o tym , że auto w tym roku miało zrobiony ( dość kosztowny) przegląd samego silnika ( miał drobne wycieki oleju- dlatego jest czyściutki od spodu) oraz przedniego zawieszenia ( można stwierdzić to gołym okiem). Tarcze hamulcowe i klocki wymienione na nowe w 2024 roku.
Zamontowałem kamerę cofania- bezprzewodową ( ale idiota- który włamał się do niego) prawdopodobnie uszkodził przewody monitora) bo nie zawsze ona funkcjonuje.
Swoistym (kolejnym) ewenementem jest zamontowany agregat prądotwórczy o mocy 1000W- 4-ro suwowy, a także duży podnośnik samochodowy ( do 3,5 t) i sprężarka .
Tak- to były plusy.
Minusem jest to, że można byłoby wymienić opony i zmienić komplet felg ( ale obecne nie są pogięte, czy uszkodzone), by jeszcze bardziej był "fajny"
Ma drobne ryski na lakierze, ale prawie niewidoczne.
Niestety muszę go sprzedać z powodu kłopotów zdrowotnych.
Więcej zdjęć dołącze później.
12 maja 2025 9:41
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Fiat
Model pojazdu
Ducato
Kolor
Zielony
Liczba miejsc
2
Rok produkcji
2011
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Diesel
Pojemność skokowa
2 198 cm3
Typ nadwozia
Kamper
Skrzynia biegów
Manualna
Dopuszczalna ładowność
880 kg
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Niemcy
Przebieg
198 700 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
CB radio
CD
Elektryczne szyby
Kabina sypialna
Lodówka
Ogrzewanie postojowe
Przesuwane drzwi
Informacje o sprzedającym
Wojtek
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie