Oficjalny dealer Ford - z dumą prezentuje Ford Transit
O samochodzie:
Jeśli potrzebujesz samochodu dostawczego dostosowanego do indywidualnych potrzeb swojej firmy, autoryzowani dealerzy Ford służą pomocą.
Od tradycyjnych pojazdów dla branży budowlanej po mobilne warsztaty, od izoterm do przewozu żywności po indywidualnie dostosowane pojazdy do transportu osobowego i wiele więcej...
Dane techniczne prezentowanego samochodu:
■ Udogodnienia
□ Kamera cofania z ekranem wyświetlanym na ekranie radia
□ Podgrzewane fotele
□ Zewnętrzne, tylne oświetlenie LED - wysoko montowane
□ Winylowa wykładzina podłogi przedziału ładunkowego
□ Wyłożenie boków przedziału ładunkowego do pełnej wysokości
■ Bezpieczeństwo i technologia
□ Hamulec ręczny - mechaniczny
□ Zbiornik paliwa – 70 litrów
□ Komputer pokładowy (zasięg na paliwie w zbiorniku, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna)
□ LKA - Lane Keeping Aid - system kontroli pasa ruchu, dostępny w pakietach Driver Assistance
□ Czujniki parkowania – przednie i tylne
□ Zbiornik AdBlue® – 24 litry
□ System kontroli obciążenia pojazdu (LAC)
□ Układ ułatwiający ruszanie pod górę (HSA)
□ Szyby – elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi z funkcją otwierania szyby po stronie kierowcy jednym naciśnięciem przycisku
□ Podgrzewana przednia szyba „Quickclear”
□ Wycieraczki – przedniej szyby – automatyczne z czujnikiem deszczu
□ Poduszka powietrzna – kierowcy
□ Tempomat
□ System Auto-Start-Stop
□ LKW - Lane Keeping Warning - system ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu
□ Układ wspomagania awaryjnego hamowania (EBA)
□ System kontroli ryzyka wywrócenia pojazdu (RSC)
□ Lusterka boczne – elektrycznie sterowane i podgrzewane
□ Przystosowanie do rozruchu w -20°C
□ System wlewu paliwa – Ford Easy Fuel (bez korka, z zabezpieczeniem przed wlaniem niewłaściwego paliwa)
□ Collision Mitigation System - system zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania (Active Braking). Działa za pomocą kamery.
□ Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC)
□ Układ poprawiający stabilność na zakrętach (CC)
□ Funkcja ostrzegania o hamowaniu awaryjnym (EBW)
□ Funkcja wyboru trybu jazdy
□ Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu
■ Komfort
□ Tylne zawieszenie - resory piórowe
□ Wykładzina podłogi – w kabinie – gumowa, łatwa w czyszczeniu
□ Oświetlenie przedziału ładunkowego
□ Konsola podsufitowa
□ Oświetlenie w kabinie – lampki w podsufitce, z funkcją stopniowego wygaszania oraz lampki do czytania map
□ Przednie zawieszenie – niezależne kolumny MacPhersona, regulowane sprężyny, stabilizator i amortyzatory gazowe
□ Podsufitka – w kabinie – formowana
□ Klimatyzacja – z przodu pojazdu, z filtrem przeciw pyłkowym
□ Kolumna kierownicy – z regulacją w dwóch płaszczyznach
□ Schowek podręczny – z drzwiczkami, zamykany na zamek, mieszczący teczki formatu A4
□ Kierownica – Premium
■ Siedzenia
□ Funkcja przypominająca o konieczności zapięcia pasów bezpieczeństwa
□ Pasy bezpieczeństwa – 3-punktowe bezwładnościowe (wszystkie siedzenia)
□ Układ foteli przednich 1+2,
□ Podgrzewane fotele,
□ Regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy
□ Podłokietnik kierowcy,
□ Regulacja fotela kierowcy w 4 kierunkach
■ Przestrzeń ładunkowa
□ Przestrzeń ładunkowa – zaczepy do mocowania ładunku zgodne z normą DIN 75410
□ Przegroda – polimerowa, bez okna (standard tylko dla Van)
■ Systemy audio i komunikacji
□ Modem FordPass Connect
□ Radio cyfrowe DAB w standardzie 1DIN, zestaw głośnomówiący Bluetooth®, gniazdo USB, sterowanie z kierownicy, 4 głośniki. Niedostępne dla serii: 500, 470 i 470 z redukcją DMC (350HD)
□ Uchwyt na telefon/tablet (dostępne tylko z radiem 1DIN)
■ Wygląd zewnętrzny
□ Przedni zderzak – górna część w kolorze nadwozia, dolna część w kolorze tworzywa
□ Światła przeciwmgielne – przednie
□ Drzwi – odsuwane drzwi boczne – po prawej stronie
□ Dach średni – H2 (niedostępny w wersji L4)
□ Obręcze stalowe – 15"x6,5" z oponami 215/65 R15 BSW* (standard tylko w seriach 290 i 310, niedostępne w wersjach z automatyczną skrzynią biegów)
□ Obręcze stalowe –16"x6,5" z oponami 235/65 R16C BSW (standard dla wersji 330 i 350)
□ Zestaw do naprawy ogumienia
□ Tylny zderzak – w kolorze tworzywa, ze zintegrowanym stopniem
□ Przednia krata wlotu powietrza – w kolorze tworzywa
□ Reflektory – światła do jazdy dziennej
□ Reflektory – automatyczne włączanie/wyłączanie
□ Listwy boczne – szerokie, nielakierowane
□ Reflektory – halogenowe
□ Klamki drzwi – w kolorze tworzywa
□ Kołpaki kół – pełne
□ Lusterka boczne – elementy eliminujące martwe pole i wbudowane kierunkowskazy
□ Drzwi – tylne dwuskrzydłowe; kąt otwarcia 180° z ogranicznikiem przy 90° (niedostępne dla L4)
■ Zabezpieczenia
□ Zamki – otwieranie pokrywy silnika kluczykiem
□ Zamki drzwi – akustyczna sygnalizacja niedomkniętych drzwi przy zdalnym zaryglowywaniu
□ Zamki drzwi – samoczynne zaryglowanie drzwi, jeśli w ciągu 45 sekund po zdalnym odryglowaniu nie zostaną otwarte żadne drzwi
□ Immobilizer (Passive Anti-Theft System – PATS)
□ Centralny zamek
■ Dodatkowo
□ Kluczyk flotowy
□ Koło zapasowe - pełnowymiarowe z zestawem narzędzi
Standard z tylnymi kołami bliźniaczymi.
□ Osłona pod silnikiem
□ Przegroda - blaszana; bez okna
□ Tapicerka materiałowa ciemna