1 / 37
Najważniejsze
Przebieg
7 600 km
Rodzaj paliwa
Elektryczny
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Furgon (blaszak)
Moc
269 KM
Dopuszczalna ładowność
808 kg
Opis
Cena katalogowa mojego pojazdu z wyposażeniem wynosi obecnie prawie 300 tys. zł netto, moja 121 tys. zł netto. Jestem przekonany, iż nie ma drugiego takiego tak dobrze doposażonego eTransita z tak dużą ilością systemów bezpieczeństwa i wspomagania jazdy kierowcy. Jazda nim to prawdziwa przyjemność a właściwości trakcyjne przewyższają nie jedno auto osobowe. 269 KM to odpowiednik ponad 350 KM w benzynie. Mocny silnik = błyskawiczna rekcja na gaz = bardzo duży odzysk energii w czasie hamowania = wysoka ekonomia jazdy, dużo wyższa niż dla silnika 184 KM. Nie zaznaczyłem "pierwszy właściciel" bo auto przez pewien czas było zarejestrowane na Ford Polska Sp. z o.o. Dlaczego taka niska cena? Chcę auto sprzedać a nie sprzedawać.
Ford eTransit L3H2
Rozstaw osi – 3750 mm
Długość – 5981 mm
Wysokość – 2474 mm
Kubatura przestrzeni ładunkowej – 11,5 mkw
Przebieg symboliczny 7.550 km
AUTO NIGDY NIE WIOZŁO ŻADNEGO ŁADUNKU
Stan jak nowy. Na zdjęciach wiać plamy na fotelach - to deszcz, są idealne.
Produkcja koniec 2023, I rejestracja 2024, pojazd wyjechał z salonu w 21 czerwca 2024 (potwierdzone w historii serwisowej przy przebiegu 19 km)
Zakupiony salon Ford Polska
Bezwypadkowy, bezkolizyjny, bezusterkowy, bez zadrapań.
Wszystkie szyby oryginalne, cały lakier fabryczny.
Bateria netto 67 kWh brutto ponad 75 kWh, niższa masa niż z baterią 95 kWh, mniejsze zużycie energii.
Moc 269 KM
3 miejscowy
Rozkładany stolik w oparciu drugiego fotela
Oświetlenie przedziału ładunkowego LED
Oświetlenie zewnętrzne LED miejsca rozładunku z tyłu
Wykładzina winylowa podłogi przestrzeni ładunkowej
Lakier specjalny metalizowany metalic bronz
Regulowana kolumna kierownicza
Wielofunkcyjna kierownica wykończona skórą
3 oryginalne klucze w tym 2 z inteligentnymi pilotami
Instrukcja obsługi elektroniczna
Książka przeglądów elektroniczna
Główne elementy wyposażenia:
2 stopnie rekuperacji i hamowania silnikiem
Dostęp do internetu
Łączenie z dostępnymi sieciami WiFi
Nawigacja
Android Auto system bezprzewodowy
AppleCarPlay Auto – system bezprzewodowy
Bezprzewodowa projekcja aplikacji
Kamera cofania
Kamery 360 stopni
Halogeny przeciwmgielne
Oświetlenie LED kabiny i przestrzeni ładunkowej
Felgi aluminiowe
Podgrzewana szyba przednia
Ogrzewanie postojowe
Podgrzewany fotel kierowcy
Sterowanie elektryczne siedzenia kierowcy
Elektrycznie otwierane szyby
Elektrycznie otwierane drzwi boczne
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne
Elektroniczne lusterko wsteczne
Zamek centralny
Czujnik deszczu z automatycznymi wycieraczkami
Chlapacze tylne
Wyłożenie boków przedziału ładunkowego do pełnej wysokości z płyty polipropylenowej
Radio analogowe i cyfrowe DAB
Zestaw głośnomówiący
Alarm
Dodatkowy immobilizer FORD
Ford KeyFree - system bezkluczykowego dostępu do pojazdu
Go Home System – opóźnienie wyłączenia oświetlenia w nocy po wyłączeniu pojazdu
BLIS - kontrola martwego pola z informacją wyświetlaną na lusterkach bocznych
Cross Traffic Alert – system ostrzegający o pojazdach nadjeżdżających z boku podczas cofania
Lane Assist – system ostrzegający o najechaniu na linię ruchu
Lane Keeping Aid – system kontroli pasa ruchu
Cross Traffic Alert - ostrzeżenie o nadjeżdżający z boku pojeździe
LIM - system ograniczenia prędkości pojazdu
Traffic Sign Recognition - system rozpoznawania znaków drogowych
Driver Alert - system rozpoznający zmęczenie kierowcy
Pre-Collision Assist - system zapobiegający kolizji czołowej także rozpoznaje pieszych i rowerzystów
System Odjazd i Komfort przygotowanie pojazdu do podróży (automatyczna klimatyzacja i ogrzewanie)
Revers Breake Assist – awaryjne hamowanie podczas cofania
EBA - funkcja awaryjnego hamowania
EBW – funkcja ostrzegania o awaryjnym hamowaniu
RCS – system kontroli ryzyka wywrócenia pojazdu
LAC - system kontroli obciążenia pojazdu
HSA – układ wspomagający ruszanie pod górę
EBD – system podziału siły hamowania
Ford Pass - sterowanie autem z telefonu z aplikacji
Adaptiv Criuse Control – adaptacyjny inteligentny tempomat aktywny z radarem
Line Centring – system utrzymujący auto centralnie na pasie ruchu
TPMS – system kontroli ciśnienia powietrza w oponach
Quickclear – podgrzewana szyba czołowa
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
PATS Passive Anti-Theft System - immobilizer
Ford Power - przycisk rozruchu
Sygnalizator akustyczny cofania
Generator ProPower 2 gniazda 230 zamontowany w kabinie oraz przestrzeni ładunkowej pobierające prąd z baterii trakcyjnej (super rozwiązanie do zasilania narzędzi 230 V)
Mogłem coś pominąć lub źle nazwać ale jest tego bardzo duuuużo. Więcej zdjęć mogę wysłać na maila.
Pełna faktura VAT netto 121.000 zł, brutto 148.830 zł, przebieg wpisuję na fakturze. Komisom i pośrednikom dziękuję.
Ogłoszenie ma charakter informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego); nie stanowi natomiast oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Zapis ten został umieszczony ze względu na możliwość ludzkich pomyłek, a nie w celu świadomego wprowadzenia w błąd W celu sprawdzenia zgodności oferty oraz uzyskania wszelkich informacji prosimy o kontakt telefoniczny.
19 maja 2025 22:28
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Ford
Model pojazdu
Transit
Kolor
Brązowy
Liczba miejsc
3
Rok produkcji
2023
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Alarm
ASR (kontrola trakcji)
Bluetooth
Centralny zamek
Czujniki parkowania
Elektryczne szyby
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Immobilizer
Klimatyzacja automatyczna
Komputer pokładowy
Nawigacja GPS
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Przesuwane drzwi
Radio fabryczne
Tempomat
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Informacje o sprzedającym
Adam
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie