1 / 11
Najważniejsze
Przebieg
300 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Furgon (blaszak)
Pojemność skokowa
2 198 cm3
Moc
115 KM
Opis
Samochód kupiony w polskim salonie Forda w Rzeszowie. Jest to wersja L2H3. Jestem 2 właścicielem od 29.11.2021r. Samochód zakupiony z przebiegiem około 255000 km, aktualnie troszkę ponad 300000 km. Z samochodem nigdy nie było żadnych problemów. W trakcie mojego użytkowania wykonano:
- naprawy blacharsko lakiernicze tj., nadkola przód i tył + słupek (drzwi przesuwne – pasażera) rok temu
- wymieniono kompletne sprzęgło wraz z kołem dwumasowym (około 265 tys.)
- regeneracja rozrusznika i alternatora (profilaktycznie)
- montaż oświetlenia przestrzeni ładunkowej wraz z osobnym akumulatorem oraz instalacja do przetwornicy.
- zamontowano hak holowniczy
- w ubiegłym roku komplet nowych opon wielosezonowych (nadal są praktycznie jak nowe)
- kupiłem używany zderzak tył, jednak nie było, kiedy wymienić
- akumulator główny, wymiana 2 lata temu, pomocniczy ma 4 miesiące
Ford pali i jeździ bez problemów, miał zawsze regularnie wymieniany olej co 10 tys. albo rok. Samochód jeździł praktycznie tylko dalsze trasy i to dość rzadko dlatego chyba nigdy się nie zdarzyło, żeby faktycznie zrobił te 10 tys. między wymianami. Dodatkowo zamontowane przez poprzedniego właściciela są poduszki pneumatyczne, wszystko sprawne choć ja nie miałem potrzeby z nich korzystać.
Samochód ma sprawną klimatyzację (odkąd jestem właścicielem nie dobijałem gazu), nawiewy (wszystkie prędkościfabryczne radio oraz dodatkowo zamontowałem widoczny na zdjęciach wyświetlacz wraz z rejestratorem jazdy (Carplay/Android Auto – bezprzewodowy).
Jest też kilka spraw do zrobienia:
- z racji dłuższego postoju do zrobienia ręczny (pewnie zapiekły się linki)
- poduszka skrzyni, (na silniku były wymieniane 2 lata temu (około 25 tys. km)
- końcówki drążków kierowniczych
- dość skorodowane są przewody hamulcowe przy pompie ABS (reszta wymieniona), podobnie z przewodem sprzęgła
- jest odprysk na przedniej szybie, myślę, że śmiało można to naprawić, bo odprysk nie postępuje
Jak to w Fordzie jest kilka miejsc (na karoserii jak i na podwoziu) gdzie pojawiła się rdza, tylne prawe drzwi są zagięte (koło zawiasu górnego), podobnie przy drzwiach bocznych. Do przeprania tapicerka, bo ma w kilku miejscach zabrudzenia. Jest też nad kierowcą plama na podsufitce, wcześniejszy właściciel schował do schowka jakiś płyn, który się rozlał, nie próbowałem tego czyścić, bo szczerze mówiąc po zakupie akurat o tym zapomniałem.
Jeżeli chodzi o silnik, jest drobny wyciek w okolicy bagnetu (myślę, że kwestia uszczelniacza) pompa wtryskowa itd. Jak pieprz. Podczas ostatniej wymiany oleju zauważyłem, że zaczęła pocić się miska olejowa w okolicy uszczelki.
Uważam, że samochód jest ogólnie w dobrym stanie jak na rocznik i przebieg oczywiście. Trzeba liczyć się z naprawami, o których pisałem choć części do tego samochodu są naprawdę bardzo tanie. Opis obszerny, ale wole napisać to tutaj raz niż opowiadać kilkanaście razy przez telefon.
Samochód ma wielką zaletę a mianowicie ładowność, która wynosi aż 1624 kg, co jest nie osiągalne dla nowszych modeli. Ma pełną udokumentowaną historie przebiegu, do wglądu mam tez ostatnie faktury z napraw od poprzedniego właściciela, wszystkie książki dołączone do samochodu w salonie i nawet świadectwo homologacji.
14 grudnia 2025 14:31
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Ford
Model pojazdu
TRANSIT
Kolor
Czerwony
Liczba miejsc
3
Rok produkcji
2010
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Centralny zamek
CD
Hak/Zaczep
Immobilizer
Elektryczne szyby
Klimatyzacja manualna
Komputer pokładowy
Nawigacja GPS
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Przesuwane drzwi
Radio fabryczne
Regulowane zawieszenie
Wielofunkcyjna kierownica
Tempomat
Informacje o sprzedającym
Krzysztof
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie