Oficjalny dealer Ford - z dumą prezentuje Ford Transit
O samochodzie:
Jeśli potrzebujesz samochodu dostawczego dostosowanego do indywidualnych potrzeb swojej firmy, autoryzowani dealerzy Ford służą pomocą.
Od tradycyjnych pojazdów dla branży budowlanej po mobilne warsztaty, od izoterm do przewozu żywności po indywidualnie dostosowane pojazdy do transportu osobowego i wiele więcej...
Dane techniczne prezentowanego samochodu:
■ Bezpieczeństwo i technologia
□ Komputer pokładowy (zasięg na paliwie w zbiorniku, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna)
□ LKA - Lane Keeping Aid - system kontroli pasa ruchu, dostępny w pakietach Driver Assistance
□ System kontroli obciążenia pojazdu (LAC)
□ Wycieraczki – przedniej szyby – automatyczne z czujnikiem deszczu
□ Podgrzewana przednia szyba „Quickclear”
□ Układ ułatwiający ruszanie pod górę (HSA)
□ Zbiornik AdBlue® – 24 litry
□ Tempomat
□ Szyby – elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi z funkcją otwierania szyby po stronie kierowcy jednym naciśnięciem przycisku
□ Przystosowanie do rozruchu w -20°C
□ Lusterka boczne – elektrycznie sterowane i podgrzewane
□ Collision Mitigation System - system zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania (Active Braking). Działa za pomocą kamery.
□ System wlewu paliwa – Ford Easy Fuel (bez korka, z zabezpieczeniem przed wlaniem niewłaściwego paliwa)
□ Czujniki parkowania – przednie i tylne
□ Poduszka powietrzna – kierowcy
□ System kontroli ryzyka wywrócenia pojazdu (RSC)
□ LKW - Lane Keeping Warning - system ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu
□ Układ wspomagania awaryjnego hamowania (EBA)
□ Zbiornik paliwa – 70 litrów
□ Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu
□ Funkcja ostrzegania o hamowaniu awaryjnym (EBW)
□ System Auto-Start-Stop
□ System ABS z elektronicznym systemem podziału siły hamowania (EBD)
□ Układ poprawiający stabilność na zakrętach (CC)
□ Ogranicznik prędkości - 90km/h (standard dla serii 425, 470 i 500)
□ Hamulec ręczny - mechaniczny
□ Funkcja wyboru trybu jazdy
□ Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC)
□ Koło zapasowe - pełnowymiarowe z zestawem narzędzi
■ Komfort
□ Wykładzina podłogi – w kabinie – gumowa, łatwa w czyszczeniu
□ Oświetlenie w kabinie – lampki w podsufitce, z funkcją stopniowego wygaszania oraz lampki do czytania map
□ Oświetlenie przedziału ładunkowego
□ Konsola podsufitowa
□ Tylne zawieszenie - resory piórowe
□ Kolumna kierownicy – z regulacją w dwóch płaszczyznach
□ Przednie zawieszenie – niezależne kolumny MacPhersona, regulowane sprężyny, stabilizator i amortyzatory gazowe
□ Schowek podręczny – z drzwiczkami, zamykany na zamek, mieszczący teczki formatu A4
□ Podsufitka – w kabinie – formowana
□ Kierownica – Premium
□ Klimatyzacja – z przodu pojazdu, z filtrem przeciw pyłkowym
■ Przestrzeń ładunkowa
□ Przegroda – polimerowa, bez okna
□ Przestrzeń ładunkowa – zaczepy do mocowania ładunku zgodne z normą DIN 75410
■ Siedzenia
□ Funkcja przypominająca o konieczności zapięcia pasów bezpieczeństwa
□ Pasy bezpieczeństwa – 3-punktowe bezwładnościowe (wszystkie siedzenia)
□ układ foteli przednich 1+2,
□ regulacja fotela kierowcy w 4 kierunkach, przesuw przód/tył; pochylenie oparcia; pochylenie siedziska; regulacja wysokości,
□ regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy,
□ podłokietnik kierowcy,
□ siedzenie pasażera dwumiejscowe, bez regulacji,
□ schowek pod siedzeniem pasażera,
□ część środkowa rozkładana w stolik,
□ tapicerka ciemna materiałowa.
■ Systemy audio i komunikacji
□ Modem FordPass Connect
□ Uchwyt na telefon/tablet (dostępne tylko z radiem 1DIN)
□ Radio cyfrowe DAB w standardzie 1DIN, zestaw głośnomówiący Bluetooth®, gniazdo USB, sterowanie z kierownicy, 4 głośniki. Niedostępne dla serii: 500, 470 i 470 z redukcją DMC (350HD)
■ Wygląd zewnętrzny
□ Reflektory – światła do jazdy dziennej
□ Przedni zderzak – górna część w kolorze nadwozia, dolna część w kolorze tworzywa
□ Światła przeciwmgielne – przednie
□ Reflektory – automatyczne włączanie/wyłączanie
□ Lusterka boczne – elementy eliminujące martwe pole i wbudowane kierunkowskazy
□ Tylny zderzak – w kolorze tworzywa, ze zintegrowanym stopniem
□ Przednia krata wlotu powietrza – w kolorze tworzywa
□ Obręcze stalowe –16"x6,5", z oponami 215/65 R16C 109 BSW lub z oponami 235/65 R16C BSW
□ Obręcze stalowe – 15"x6,5" z oponami 215/65 R15 BSW* (standard tylko w seriach 290 i 310, niedostępne w wersjach z automatyczną skrzynią biegów)
□ Dach średni – H2 (niedostępny w wersji L4)
□ Drzwi – odsuwane drzwi boczne – po prawej stronie
□ Listwy boczne – szerokie, nielakierowane
□ Reflektory – halogenowe
□ Kołpaki kół – pełne
□ Drzwi – tylne dwuskrzydłowe; kąt otwarcia 180° z ogranicznikiem przy 90° (niedostępne dla L4)
□ Klamki drzwi – w kolorze tworzywa
□ Zestaw do naprawy ogumienia
■ Zabezpieczenia
□ Immobilizer (Passive Anti-Theft System – PATS)
□ Centralny zamek
□ Zamki drzwi – akustyczna sygnalizacja niedomkniętych drzwi przy zdalnym zaryglowywaniu
□ Zamki – otwieranie pokrywy silnika kluczykiem
□ Zamki drzwi – samoczynne zaryglowanie drzwi, jeśli w ciągu 45 sekund po zdalnym odryglowaniu nie zostaną otwarte żadne drzwi