IVECO DAILY 50C18 A8 R.O. 4100mm DMC 3.5T
Opis pojazdu
• konfiguracja osi - 4x2
• max. masa całkowita - 3,5T
• moc i typ silnika - Silnik F1C 176 HD (Euro VI _ E)
• montaż kół tylnych - koła tylne bliźniacze
• rodzaj skrzyni biegów - 8 - biegowa automatyczna Hi - Matic
• rozstaw osi - 4100mm
• typ przekładni zawieszenia - drążki skrętne QUAD - TOR
• Kolor - Biały IC 194 (Iveco)
Kabina z zewnątrz:
• kabina pojazdu przystosowana do szerokości maksymalnej 2000mm
• nadkola poszerzane
• norma emisji spalin Euro VI - E
• okno / okna w tylnej ścianie kabiny
• światła do jazdy dziennej (DRL) żarówkowe
• belka p. najazdowa tylna stal
• lusterka boczne na ramionach przeznaczonych do zabudowy o szerokości 2,35 m
Podwozie:
• dopuszczalna masa całkowita 3,5 t
• fartuchy przeciwbłotne osi przedniej
• koła stalowe
• koło zapasowe w wysuwnym koszu pod tylnym zwisem pojazdu
• nośność osi 2100/2600 kg
• opony 195/75 R16
• pakiet poprawy komfortu akustycznego
• sygnał dźwiękowy cofania z możliwością przyciszenia (72/55 dB)
• układ stabilizujący tor jazdy (ESP) 9 generacji
• Przełożenie osi 3,60
• Układ elektronicznej blokady mechanizmu różnicowego (Traction +) oraz asystent zjazdu ze wzniesienia
Przygotowanie do zabudowy
• dodatkowy czujnik PTO (położenia skrzyni biegów oraz załączenia hamulca ręcznego)
• pojazd z homologacją ciężarową (kat . N)
• złącza elektryczne przyczepy 12V 13pin DIN
Silnik
• akumulatory 1x12V 110Ah, dla Daily 1x12V 110 Ah Alternator
• SMART o regulowanym prądzie ładowania Alternator 12V/220A
• chłodnica standardowa aluminiowa
• filtr cząstek stałych DPF
• maksymalne obroty silnika 3500 obr/min
• miska olejowa o standardowej pojemności
• ogranicznik prędkości 160 km/h
• ogranicznik prędkości 160 km/h
• podgrzewany filtr paliwa
• podgrzewany zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej
• skrzynia biegów automatyczna Hi - Matic 8 - biegowa ze sprzęgłem hydrokinetycznym
• standardowe oprogramowanie zautomatyzowanej skrzyni biegów
• zbiornik AdBlue 20 l (schowany w stopniu pojazdu po stronie pasażera)
• zbiorniki paliwa profilowany z tworzywa sztucznego 100 l, wlew w słupku B (strona lewa)
Wnętrze
• Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
• Izolacja termiczna tylnej ściany
• Kolorowy wyświetlacz centralny TFT (km/h)
• Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie
• Otwarta półka centralna na desce rozdzielczej na dokumenty A4 i urządzenia mobilne z gniazdem ładowania USB
• Poduszka powietrzna kierowcy
• Przyciemniana szyba przednia
• Sygnał niezapiętych pasów
• Sygnał zajętości miejsca kierowcy
• Szyby w kabinie sterowane elektrycznie
• Tapicerka foteli materiał (obrzeża wzmocnione vinyl)
• Trójkąt ostrzegawczy, 1 szt .
• Tachograf cyfrowy DTCO 4 . 0, 1 dzień / 2 kierowców, VDO
Pakiet:
Delivery urban:
• półka nad przednią szybą
• resory tylne wielopiórowe (półeliptyczne) dwustopniowe (z resorem pomocniczym)
• uchwytywejściowe na słupku A po obu stronach kabiny
Connect Hi-Matic:
• aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym + asystent jazdy w korku (QUEUE ASSIST)
• amortyzowany komfortowy fotel kierowcy (3 stopnie regulacji, podparcie lędźwiowe, podłokietnik)
• atrapa chłodnicy Daily z paskami chromowanymi
• deska rozdzielcza Premium (wstawki grafitowe)
• dodatkowy nastawny załączany ogranicznik prędkości
• hamulec postojowy uruchamiany elektrycznie
• hamulec postojowy uruchamiany elektrycznie
• ławka pasażerów stała 2 - osobowa z rozkładanym stolikiem, pasy bezpieczeństwa 3 - punktowe
• moduł telematyczny Connectivity Box (3G)
• pełne światła LED (dzienne, mijania, drogowe)
• radio cyfrowe HI - CONNECT, sterowanie przy kierownicy, Bluetooth, wyjścia + Nawigacja EUROPA
• regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach
• sprężarka do klimatyzacji 170 cm3 Światła przeciwmgłowe przednie
• układ wentylacji i ogrzewania kabiny z klimatyzacją automatyczną
• zagłówki pełne tapicerowane z pianką memory, logo Daily
System BE-Truck
• DMC Zestawu - 7000kg
• ładowność zestawu - 2550kg
• naczepa marki Nadwozia-Partne
• konstrukcja ramy pod zabudowę stalowa, ocynkowana i malowan
• układ hamulcowy pneumatyczny firmy HALDEX – hamulce bębnowe z ABS
• układ jezdny – oś Gigant 5,5t
• koła pojedyncze 205/65R17,5 (2szt + 1szt zapas)
• zawieszenie pneumatyczne, zawory sterujące HALDEX
• zawór podnoszenia / opuszczania platformy
• siodło i sworzeń Jost
• światła obrysowe i tylne lampy zespolone
Zabudowa:
• izoterma 5200/2200/2200 mm
• spojler + owiewki boczne
• agregat ZANOTTI SFZ238 z zasilaniem zewnętrznym 400V i funkcją grzania
• ściany i dach zabudowy (o grubości 40mm), tworzy panel 3 warstwowy z wysokiej jakości laminatu, wzmocniony włóknem szklanym z zastosowaniem żywicy poliestrowej, wykonany jako płyty warstwowe z izolatorem.
• izolator RTM
• ściany wewnętrzne pokryte wzmocnionym laminatem AT
• podłoga wzmocniona, izolowana, pokryta warstwą antypoślizgową
• kątowniki zewnętrzne oraz wewnętrzne aluminiow
• dwa rzędy listwy do mocowania ładunku + 2sztuki drążków rozporowych
• drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane o kąt 270o z zamknięciami zewnętrznymi (rygle).
• drabinka wejściowa umieszczona pod drzwiami tylnymi, oraz uchwyt ułatwiający wejście do zabudowy.
• drzwi boczne jednoskrzydłowe otwierane o kąt 180o, z zamknięciem wewnętrznym (kaseta wpuszczona w panel drzwi).
• pod drzwiami bocznymi drabinka jednostopniowa.
• klamki, okucia, zamki, rama drzwi tylnych oraz bocznych wykonane ze stali nierdzewnej.
• nadkola wykonane z tworzywa sztucznego, wyposażone w fartuchy przeciw błotne.
• zabudowa wyposażona w oświetlenie wewnętrzne oraz światła obrysowe, montowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Ruchu Drogowego
• osłony p/najazdowe
• skrzynka 71l