1 / 12
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
998 cm3
Moc
200 KM
Opis
Witamy Państwa na stronie z ogłoszeniem Motocyklowej Fabryki Adrenaliny.
Jesteśmy autoryzowanym salonem i serwisem marek Kawasaki i Bimota.
MFA poleca:
Fabrycznie nowa Bimota Tera
Rok produkcji 2025
Dziś Bimota nadal produkuje motocykle premium, które są zaprojektowane z myślą o wydajności i stylu. Marka skupia się na innowacjach i technologii, a jej motocykle są powszechnie uważane za jedne z najbardziej unikalnych na świecie. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym kierowcą, czy początkującym, motocykl Bimota z pewnością zapewni Ci wyjątkowe wrażenia z jazdy i pomoże Ci wyróżnić się z tłumu.
Pierwszy pojazd typu crossover marki Bimota
Dzięki innowacyjnemu układowi zawieszenia zastosowanego w modelu TESI, TERA wyznacza nowy standard właściwości jezdnych. Dopełnieniem wyjątkowości motocykla jest wyposażenie w kultowy, rzędowy 4-cylindrowy silnik Kawasaki z kompresorem.
TERA to najnowsze rozwinięcie koncepcji podwozia TESI z układem zapewniającym rozkład masy na przód, wynoszący 52,5%, który inżynierowie z Rimini uznali za optymalny dla rzędowego 4-cylindrowego motocykla typu crossover.
Podwozie i nadwozie
Podwozie modelu TERA jest całkowicie nowe i zostało zaprojektowane od podstaw w celu wyprodukowania maszyny dla każdego stylu kierowcy na wszystkich typach dróg, łączącej w sobie wysublimowany komfort, ekskluzywne funkcje i nienagannie możliwości jazdy.
Podwozie stanowi ewolucję modelu TesiH2 firmy Bimota, podczas gdy nadwozie jest wykonane z różnych materiałów, od aluminium po włókno węglowe.
Elektroniczne systemy wspomagania:
Funkcja zarządzania pokonywaniem zakrętów Kawasaki (KCMF), kontrola trakcji Kawasaki KTRC (3-TRYB), tryb kontroli uruchamiania Kawasaki (KLCM), zaciski Brembo Stylema, inteligentny układ przeciwblokujący Kawasaki (KIBS), Kawasaki Quick Shifter (KQS) (zmiana biegu na wyższy i niższy), elektroniczny tempomat, oświetlenie LED, pełno kolorowy ekran LCD TFT,
Dane techniczne:
Typ ramy: Płyty ze stopu aluminium połączone płytą montażową tylnego wahacza
Typ silnika: 4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, doładowany
Pojemność skokowa silnika: 998 cm3
Średnica x Skok: 76.0 x 55.0 mm / 2,99 x 2,17 in
Stopień sprężania: 11.2:1
Moc maksymalna: 147.1 Kw / 200 hp @11.000 r/min
Maksymalny moment obrotowy: 137,0 Nm / 101 lbf-ft @ 8.500 r/min
Układ paliwowy: FI (Fuel Injection) Euro-5+
Pojemność zbiornika paliwa: 22 l
Zapłon: Akumulator i cewka (zapłon tranzystorowy)
Kąt wyprzedzenia zapłonu: 10°BTDC @ 1.100 r/min > 41° BTDC @ 6.000 r/min
Typ świecy zapłonowej: NGK SILMAR9E9
Szczelina: 0,8 > 0,9 mm / 0,031-0,035 in)
Przełożenia biegów: 1° 3.077 (40/13)
2° 2.471 (42/17)
3° 2.045 (45/22)
4° 1.727 (38/22)
5° 1.524 (32/21)
6° 1.348 (31/23)
Przełożenie podstawowe: 1.480 (74/50)
Przełożenie całkowite: 2.556 (46/18)
Typ sprzęgła: Mokre, wielotarczowe
Smarowanie: Smarowanie wymuszone (mokra miska olejowa)
Typ oleju silnikowego: API SG, SH, SJ, SL lub SM, z JASO MA, MA1 lub MA, Lepkość: SAE 10W-40
Pojemność układu smarowania: 4.7 l
Rozstaw osi: 1.445 mm / 56.89 in
Prześwit: 174 mm (+/-30 mm)
Wysokość siedziska: 820 mm (+/-30 mm)
Układ rozruchowy: Rozrusznik elektryczny
Metoda numerowania cylindrów: Od lewej do prawej strony 1-2-3-4
Kolejność podawania zapłonu: 1-2-4-3
Pojemność płynu chłodzącego: 3,1 l
Przednie zawieszenie: Amortyzator Öhlins TTX 36, naładowany azotem ze zbiornikiem typu piggyback z tłumieniem i regulacją kompresji i odbicia oraz ręczną regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężyną górną / 114 mm (4,48 cala)
Skok zawieszenia przedniego: 145 mm / 5,7 cala
Tylne zawieszenie: Amortyzator Öhlins TTX36 naładowany azotem ze zbiornikiem typu piggyback z tłumieniem i regulacją kompresji i odbicia oraz ręczną regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężyną górną / 135 mm (5,31 cala)
Skok zawieszenia tylnego: 165 mm / 6,49 cala
Przednia opona: 120/70ZR 17 M/C (58W
Rozmiar przedniej felgi: J17M/C x MT 3.50
Przednie hamulce: Podwójne, promieniowo montowane, przeciwstawne 4-tłoczkowe zaciski Brembo Stylema®, dwie półpływające tarcze 330 mm, KIBS ABS
Tylna opona: 190/55ZR17 M/C (75W)
Rozmiar tylnej felgi: J17M/C x MT 5.50
Tylny hamulec: Przeciwstawne zaciski 2-tłoczkowe, pojedyncza tarcza 220 mm, KIBS ABS
Dodatkowo na miejscu oferujemy:
- Markowe akcesoria motocyklowe (kaski, kurtki, buty, części i akcesoria)
- Możliwość skorzystania z Finansowania Leasing/Kredyt
- Atrakcyjne ubezpieczenia na nowe pojazdy od 3.8% wartości.
- Transport na terenie Polski.
Serdecznie Zapraszamy!
Motocyklowa Fabryka Adrenaliny - Dealer Kawasaki Warszawa-Łazy
Ul. Wiejska 44, 05-552 Łazy k. Magdalenki
NIP: 522-121-15-19
Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia niniejszego ogłoszenia bez podawania przyczyny.
* Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.*
28 września 2025 17:45
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Bimota
Model pojazdu
TERA
Kolor
Biały
Rok produkcji
2024
Typ Silnika
Czterosuwowy
Oblicz
Główne usługi sprzedającego
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Informacje o sprzedającym
Motocyklowa Fabryka Adrenaliny - Kawasaki Warszawa Łazy
Firma
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
Zamknięte
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi