Bimota TERA - 1
Bimota TERA - 2
Bimota TERA - 3
Bimota TERA - 4
Bimota TERA - 5
Bimota TERA - 6
Bimota TERA - 7
Bimota TERA - 8
Bimota TERA - 9
Bimota TERA - 10
Bimota TERA - 11
Bimota TERA - 12

1 / 12

Bimota TERA - 1
Bimota TERA - 2
Bimota TERA - 3
Bimota TERA - 4
Bimota TERA - 5
Bimota TERA - 6
Bimota TERA - 7
Bimota TERA - 8
Bimota TERA - 9
Bimota TERA - 10
Bimota TERA - 11
Bimota TERA - 12

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

998 cm3

Moc

200 KM

Opis

Witamy Państwa na stronie z ogłoszeniem Motocyklowej Fabryki Adrenaliny.

Jesteśmy autoryzowanym salonem i serwisem marek Kawasaki i Bimota.


MFA poleca:


Fabrycznie nowa Bimota Tera


Rok produkcji 2025


Dziś Bimota nadal produkuje motocykle premium, które są zaprojektowane z myślą o wydajności i stylu. Marka skupia się na innowacjach i technologii, a jej motocykle są powszechnie uważane za jedne z najbardziej unikalnych na świecie. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym kierowcą, czy początkującym, motocykl Bimota z pewnością zapewni Ci wyjątkowe wrażenia z jazdy i pomoże Ci wyróżnić się z tłumu.


Pierwszy pojazd typu crossover marki Bimota

Dzięki innowacyjnemu układowi zawieszenia zastosowanego w modelu TESI, TERA wyznacza nowy standard właściwości jezdnych. Dopełnieniem wyjątkowości motocykla jest wyposażenie w kultowy, rzędowy 4-cylindrowy silnik Kawasaki z kompresorem.

TERA to najnowsze rozwinięcie koncepcji podwozia TESI z układem zapewniającym rozkład masy na przód, wynoszący 52,5%, który inżynierowie z Rimini uznali za optymalny dla rzędowego 4-cylindrowego motocykla typu crossover.


Podwozie i nadwozie

Podwozie modelu TERA jest całkowicie nowe i zostało zaprojektowane od podstaw w celu wyprodukowania maszyny dla każdego stylu kierowcy na wszystkich typach dróg, łączącej w sobie wysublimowany komfort, ekskluzywne funkcje i nienagannie możliwości jazdy.

Podwozie stanowi ewolucję modelu TesiH2 firmy Bimota, podczas gdy nadwozie jest wykonane z różnych materiałów, od aluminium po włókno węglowe.


Elektroniczne systemy wspomagania:

Funkcja zarządzania pokonywaniem zakrętów Kawasaki (KCMF), kontrola trakcji Kawasaki KTRC (3-TRYB), tryb kontroli uruchamiania Kawasaki (KLCM), zaciski Brembo Stylema, inteligentny układ przeciwblokujący Kawasaki (KIBS), Kawasaki Quick Shifter (KQS) (zmiana biegu na wyższy i niższy), elektroniczny tempomat, oświetlenie LED, pełno kolorowy ekran LCD TFT,



Dane techniczne:

Typ ramy: Płyty ze stopu aluminium połączone płytą montażową tylnego wahacza

Typ silnika: 4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, doładowany

Pojemność skokowa silnika: 998 cm3

Średnica x Skok: 76.0 x 55.0 mm / 2,99 x 2,17 in

Stopień sprężania: 11.2:1

Moc maksymalna: 147.1 Kw / 200 hp @11.000 r/min

Maksymalny moment obrotowy: 137,0 Nm / 101 lbf-ft @ 8.500 r/min

Układ paliwowy: FI (Fuel Injection) Euro-5+

Pojemność zbiornika paliwa: 22 l

Zapłon: Akumulator i cewka (zapłon tranzystorowy)

Kąt wyprzedzenia zapłonu: 10°BTDC @ 1.100 r/min > 41° BTDC @ 6.000 r/min

Typ świecy zapłonowej: NGK SILMAR9E9

Szczelina: 0,8 > 0,9 mm / 0,031-0,035 in)

Przełożenia biegów: 1° 3.077 (40/13)

2° 2.471 (42/17)

3° 2.045 (45/22)

4° 1.727 (38/22)

5° 1.524 (32/21)

6° 1.348 (31/23)

Przełożenie podstawowe: 1.480 (74/50)

Przełożenie całkowite: 2.556 (46/18)

Typ sprzęgła: Mokre, wielotarczowe

Smarowanie: Smarowanie wymuszone (mokra miska olejowa)

Typ oleju silnikowego: API SG, SH, SJ, SL lub SM, z JASO MA, MA1 lub MA, Lepkość: SAE 10W-40

Pojemność układu smarowania: 4.7 l

Rozstaw osi: 1.445 mm / 56.89 in

Prześwit: 174 mm (+/-30 mm)

Wysokość siedziska: 820 mm (+/-30 mm)


Układ rozruchowy: Rozrusznik elektryczny

Metoda numerowania cylindrów: Od lewej do prawej strony 1-2-3-4

Kolejność podawania zapłonu: 1-2-4-3

Pojemność płynu chłodzącego: 3,1 l


Przednie zawieszenie: Amortyzator Öhlins TTX 36, naładowany azotem ze zbiornikiem typu piggyback z tłumieniem i regulacją kompresji i odbicia oraz ręczną regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężyną górną / 114 mm (4,48 cala)

Skok zawieszenia przedniego: 145 mm / 5,7 cala

Tylne zawieszenie: Amortyzator Öhlins TTX36 naładowany azotem ze zbiornikiem typu piggyback z tłumieniem i regulacją kompresji i odbicia oraz ręczną regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężyną górną / 135 mm (5,31 cala)

Skok zawieszenia tylnego: 165 mm / 6,49 cala


Przednia opona: 120/70ZR 17 M/C (58W

Rozmiar przedniej felgi: J17M/C x MT 3.50

Przednie hamulce: Podwójne, promieniowo montowane, przeciwstawne 4-tłoczkowe zaciski Brembo Stylema®, dwie półpływające tarcze 330 mm, KIBS ABS


Tylna opona: 190/55ZR17 M/C (75W)

Rozmiar tylnej felgi: J17M/C x MT 5.50

Tylny hamulec: Przeciwstawne zaciski 2-tłoczkowe, pojedyncza tarcza 220 mm, KIBS ABS




Dodatkowo na miejscu oferujemy:

- Markowe akcesoria motocyklowe (kaski, kurtki, buty, części i akcesoria)

- Możliwość skorzystania z Finansowania Leasing/Kredyt

- Atrakcyjne ubezpieczenia na nowe pojazdy od 3.8% wartości.

- Transport na terenie Polski.


Serdecznie Zapraszamy!


Motocyklowa Fabryka Adrenaliny - Dealer Kawasaki Warszawa-Łazy

Ul. Wiejska 44, 05-552 Łazy k. Magdalenki

NIP: 522-121-15-19


Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia niniejszego ogłoszenia bez podawania przyczyny.

* Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.*

 

28 września 2025 17:45

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Bimota

Model pojazdu

TERA

Kolor

Biały

Rok produkcji

2024

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

183000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Główne usługi sprzedającego

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Motocyklowa Fabryka Adrenaliny - Kawasaki Warszawa Łazy

Motocyklowa Fabryka Adrenaliny - Kawasaki Warszawa Łazy
  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    Zamknięte

  • wtorek

    10:00 - 18:00

  • środa

    10:00 - 18:00

  • czwartek

    10:00 - 18:00

  • piątek

    10:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi