1 / 27
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
998 cm3
Moc
200 KM
Opis
SŁUŻYMY POMOCĄ
- Jakub
Motocykle, Quady, Skutery wodne
- Juliusz
Motocykle, Quady, Skutery wodne
OPIS MOTOCYKLA BIMOTA TERA
SILNIK. NIE ZRÓWNANA MOC I OSIĄGI
Bimote Tera napędza ta sama jednostka napędowa co Kawasaki ZH2 czy Ninje H2-SX, czyli doładowany kompresorem silnik generujący 200 KM oraz 137 Nm.
KONSTRUKCJA. LEKKA I WYTRZYMAŁA
Elementem nośnym motocykla jest silnik do którego przymocowane są dwa wahacze, Przedni wahacz zastępuje tradycyjny "widelec" i jego ruch przekazywany jest na amortyzator przedni, który znajduje się dokładnie obok tylnego. Dzięki takiemu rozwiązaniu motocykl prawie nie "nurkuje" podczas hamowania co pozwala na hamowanie z większą siłą i szybsze wytracenie prędkości. Inżynierowie Bimoty twierdzą że skuteczność hamowania Tera jest o 30% większa w stosunku do Kawasaki ZH2. Przez brak widelca ruch kierownicy odbywa się za pośrednictwem drążków kierowniczych i przegubów, a przednie koło obraca się wokół piasty dzięki czemu Tera oferuje bardziej precyzyjne prowadzenie, zwiększoną stabilność i lepszą kontrolę nad pojazdem. Dodatkowo motocykl został odchudzony o 26 kilogramy względem Kawasaki ZH2 (240 kg) na którym Bimota Tera (214 kg) jest wzorowana.
CARBON. PRESTIŻ, JAKOŚĆ, LEKKOŚĆ
W Tera H2 znajduje się mnóstwo karbonowych elementów owiewki, osłony skrzydła, a nawet błotniki są wykonane z karbonu. Egzotyki i klasy dodaje motocyklowi fakt, że wszystkie te elementy zostały wyprodukowane przez jednego z najlepszych producentów hiper samochodów i najwyższej klasy karbonu na całym świecie, a chodzi oczywiście o Pagani.
DANE TECHNICZNE
TYP RAMY
Płyty ze stopu aluminium połączone płytą montażową tylnego wahacza
TYP SILNIKA
4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, doładowany
POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA
998 cm³
ŚREDNICA X SKOK
76.0 x 55.0 mm / 2,99 x 2,17 in
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.2:1
MOC MAKSYMALNA
147.1 kW / 200 hp @ 11.000 r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
137,0 Nm / 101 lbf-ft @ 8.500 r/min
UKŁAD PALIWOWY
Fuel Injection (Euro 5+)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
22 l
ZAPŁON
Akumulator i cewka (zapłon tranzystorowy)
KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU
10° BTDC 1.100 r/min > 41° BTDC @ 6.000 r/min
TYP ŚWIECY ZAPŁONOWEJ
NGK SILMAR9E9
SZCZELINA ŚWIECY
0,8 > 0,9 mm / 0,031–0,035 in
PRZEŁOŻENIA BIEGÓW
1° 3.077 (40/13)
2° 2.471 (42/17)
3° 2.045 (45/22)
4° 1.727 (38/22)
5° 1.524 (32/21)
6° 1.348 (31/23)
PRZEŁOŻENIE PODSTAWOWE
1.480 (74/50)
PRZEŁOŻENIE CAŁKOWITE
2.556 (46/18)
TYP SPRZĘGŁA
Mokre, wielotarczowe
SMAROWANIE
Smarowanie wymuszone (mokra miska olejowa)
TYP OLEJU SILNIKOWEGO
API SG, SH, SJ, SL lub SM z JASO MA, MA1 lub MA
Lepkość: SAE 10W-40
POJEMNOŚĆ UKŁADU SMAROWANIA
4,7 l
ROZSTAW OSI
1.445 mm / 56.89 in
PRZEŚWIT
174 mm (+/-30 mm)
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA
820 mm (+/-30 mm)
UKŁAD ROZRUCHOWY
Rozrusznik elektryczny
METODA NUMEROWANIA CYLINDRÓW
Od lewej do prawej: 1-2-3-4
KOLEJNOŚĆ PODAWANIA ZAPŁONU
1-2-4-3
POJEMNOŚĆ PŁYNU CHŁODZĄCEGO
3,1 l
PRZEDNIE ZAWIESZENIE
Amortyzator Öhlins TTX 36, zbiornik typu piggyback, regulacja tłumienia, kompresji i odbicia, ręczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Skok: 145 mm / 5,7 in
TYLNE ZAWIESZENIE
Amortyzator Öhlins TTX 36, zbiornik typu piggyback, regulacja tłumienia, kompresji i odbicia, ręczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Skok: 165 mm / 6,49 in
PRZEDNIA OPONA
120/70ZR 17 M/C (58W)
ROZMIAR PRZEDNIEJ FELGI
J17M/C x MT 3.50
PRZEDNIE HAMULCE
Podwójne, promieniowe, 4-tłoczkowe zaciski Brembo Stylema®, tarcze 330 mm, KIBS ABS
TYLNA OPONA
190/55ZR17 M/C (75W)
ROZMIAR TYLNEJ FELGI
J17M/C x MT 5.50
TYLNY HAMULEC
Zacisk 2-tłoczkowy, tarcza 220 mm, KIBS ABS
ELEKTRONICZNE SYSTEMY WSPOMAGANIA
– KCMF: Funkcja zarządzania pokonywaniem zakrętów
– KTRC: Kontrola trakcji Kawasaki (3 tryby)
– KLCM: Kontrola startu
– Brembo Stylema®
– KIBS: Inteligentny ABS
– KQS: Kawasaki Quick Shifter (góra/dół)
– Tempomat elektroniczny
– Pełne oświetlenie LED
– Kolorowy ekran TFT
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty ani zapewnienia, w szczególności rozumieniu art.66 S 1 i art. 556 indeks 1 Kodeksu cywilnego. Firma Moto Rakowski Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do doprecyzowania oraz korekt omyłek.
30 czerwca 2025 17:43
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Bimota
Model pojazdu
TERA
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Główne usługi sprzedającego
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Informacje o sprzedającym
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 18:00
wtorek
09:00 - 18:00
środa
09:00 - 18:00
czwartek
09:00 - 18:00
piątek
09:00 - 18:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi