Bimota TERA - 1
Bimota TERA - 2
Bimota TERA - 3
Bimota TERA - 4
Bimota TERA - 5
Bimota TERA - 6
Bimota TERA - 7
Bimota TERA - 8
Bimota TERA - 9
Bimota TERA - 10
Bimota TERA - 11
Bimota TERA - 12
Bimota TERA - 13
Bimota TERA - 14
Bimota TERA - 15
Bimota TERA - 16
Bimota TERA - 17
Bimota TERA - 18
Bimota TERA - 19
Bimota TERA - 20
Bimota TERA - 21
Bimota TERA - 22
Bimota TERA - 23
Bimota TERA - 24
Bimota TERA - 25
Bimota TERA - 26
Bimota TERA - 27

1 / 27

Bimota TERA - 1
Bimota TERA - 2
Bimota TERA - 3
Bimota TERA - 4
Bimota TERA - 5
Bimota TERA - 6
Bimota TERA - 7
Bimota TERA - 8
Bimota TERA - 9
Bimota TERA - 10
Bimota TERA - 11
Bimota TERA - 12
Bimota TERA - 13
Bimota TERA - 14
Bimota TERA - 15
Bimota TERA - 16
Bimota TERA - 17
Bimota TERA - 18
Bimota TERA - 19
Bimota TERA - 20
Bimota TERA - 21
Bimota TERA - 22
Bimota TERA - 23
Bimota TERA - 24
Bimota TERA - 25
Bimota TERA - 26
Bimota TERA - 27

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

998 cm3

Moc

200 KM

Opis

SŁUŻYMY POMOCĄ


- Jakub

Motocykle, Quady, Skutery wodne


- Juliusz

Motocykle, Quady, Skutery wodne


OPIS MOTOCYKLA BIMOTA TERA


SILNIK. NIE ZRÓWNANA MOC I OSIĄGI

Bimote Tera napędza ta sama jednostka napędowa co Kawasaki ZH2 czy Ninje H2-SX, czyli doładowany kompresorem silnik generujący 200 KM oraz 137 Nm.


KONSTRUKCJA. LEKKA I WYTRZYMAŁA

Elementem nośnym motocykla jest silnik do którego przymocowane są dwa wahacze, Przedni wahacz zastępuje tradycyjny "widelec" i jego ruch przekazywany jest na amortyzator przedni, który znajduje się dokładnie obok tylnego. Dzięki takiemu rozwiązaniu motocykl prawie nie "nurkuje" podczas hamowania co pozwala na hamowanie z większą siłą i szybsze wytracenie prędkości. Inżynierowie Bimoty twierdzą że skuteczność hamowania Tera jest o 30% większa w stosunku do Kawasaki ZH2. Przez brak widelca ruch kierownicy odbywa się za pośrednictwem drążków kierowniczych i przegubów, a przednie koło obraca się wokół piasty dzięki czemu Tera oferuje bardziej precyzyjne prowadzenie, zwiększoną stabilność i lepszą kontrolę nad pojazdem. Dodatkowo motocykl został odchudzony o 26 kilogramy względem Kawasaki ZH2 (240 kg) na którym Bimota Tera (214 kg) jest wzorowana.


CARBON. PRESTIŻ, JAKOŚĆ, LEKKOŚĆ

W Tera H2 znajduje się mnóstwo karbonowych elementów owiewki, osłony skrzydła, a nawet błotniki są wykonane z karbonu. Egzotyki i klasy dodaje motocyklowi fakt, że wszystkie te elementy zostały wyprodukowane przez jednego z najlepszych producentów hiper samochodów i najwyższej klasy karbonu na całym świecie, a chodzi oczywiście o Pagani.


DANE TECHNICZNE


TYP RAMY

Płyty ze stopu aluminium połączone płytą montażową tylnego wahacza


TYP SILNIKA

4-suwowy, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, doładowany


POJEMNOŚĆ SKOKOWA SILNIKA

998 cm³


ŚREDNICA X SKOK

76.0 x 55.0 mm / 2,99 x 2,17 in


STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11.2:1


MOC MAKSYMALNA

147.1 kW / 200 hp @ 11.000 r/min


MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

137,0 Nm / 101 lbf-ft @ 8.500 r/min


UKŁAD PALIWOWY

Fuel Injection (Euro 5+)


POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA

22 l


ZAPŁON

Akumulator i cewka (zapłon tranzystorowy)


KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU

10° BTDC 1.100 r/min > 41° BTDC @ 6.000 r/min


TYP ŚWIECY ZAPŁONOWEJ

NGK SILMAR9E9


SZCZELINA ŚWIECY

0,8 > 0,9 mm / 0,031–0,035 in


PRZEŁOŻENIA BIEGÓW

1° 3.077 (40/13)

2° 2.471 (42/17)

3° 2.045 (45/22)

4° 1.727 (38/22)

5° 1.524 (32/21)

6° 1.348 (31/23)


PRZEŁOŻENIE PODSTAWOWE

1.480 (74/50)


PRZEŁOŻENIE CAŁKOWITE

2.556 (46/18)


TYP SPRZĘGŁA

Mokre, wielotarczowe


SMAROWANIE

Smarowanie wymuszone (mokra miska olejowa)


TYP OLEJU SILNIKOWEGO

API SG, SH, SJ, SL lub SM z JASO MA, MA1 lub MA

Lepkość: SAE 10W-40


POJEMNOŚĆ UKŁADU SMAROWANIA

4,7 l


ROZSTAW OSI

1.445 mm / 56.89 in


PRZEŚWIT

174 mm (+/-30 mm)


WYSOKOŚĆ SIEDZISKA

820 mm (+/-30 mm)


UKŁAD ROZRUCHOWY

Rozrusznik elektryczny


METODA NUMEROWANIA CYLINDRÓW

Od lewej do prawej: 1-2-3-4


KOLEJNOŚĆ PODAWANIA ZAPŁONU

1-2-4-3


POJEMNOŚĆ PŁYNU CHŁODZĄCEGO

3,1 l


PRZEDNIE ZAWIESZENIE

Amortyzator Öhlins TTX 36, zbiornik typu piggyback, regulacja tłumienia, kompresji i odbicia, ręczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Skok: 145 mm / 5,7 in


TYLNE ZAWIESZENIE

Amortyzator Öhlins TTX 36, zbiornik typu piggyback, regulacja tłumienia, kompresji i odbicia, ręczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny

Skok: 165 mm / 6,49 in


PRZEDNIA OPONA

120/70ZR 17 M/C (58W)


ROZMIAR PRZEDNIEJ FELGI

J17M/C x MT 3.50


PRZEDNIE HAMULCE

Podwójne, promieniowe, 4-tłoczkowe zaciski Brembo Stylema®, tarcze 330 mm, KIBS ABS


TYLNA OPONA

190/55ZR17 M/C (75W)


ROZMIAR TYLNEJ FELGI

J17M/C x MT 5.50


TYLNY HAMULEC

Zacisk 2-tłoczkowy, tarcza 220 mm, KIBS ABS


ELEKTRONICZNE SYSTEMY WSPOMAGANIA

– KCMF: Funkcja zarządzania pokonywaniem zakrętów

– KTRC: Kontrola trakcji Kawasaki (3 tryby)

– KLCM: Kontrola startu

– Brembo Stylema®

– KIBS: Inteligentny ABS

– KQS: Kawasaki Quick Shifter (góra/dół)

– Tempomat elektroniczny

– Pełne oświetlenie LED

– Kolorowy ekran TFT


Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty ani zapewnienia, w szczególności rozumieniu art.66 S 1 i art. 556 indeks 1 Kodeksu cywilnego. Firma Moto Rakowski Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do doprecyzowania oraz korekt omyłek.

 

30 czerwca 2025 17:43

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Bimota

Model pojazdu

TERA

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

183000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Główne usługi sprzedającego

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Kawasaki Moto Rakowski

Kawasaki Moto Rakowski
  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 18:00

  • wtorek

    09:00 - 18:00

  • środa

    09:00 - 18:00

  • czwartek

    09:00 - 18:00

  • piątek

    09:00 - 18:00

  • sobota

    10:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store