1 / 8
Najważniejsze
Przebieg
45 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sportowy
Pojemność skokowa
1 200 cm3
Moc
167 KM
Opis
BMW K1200S
Motocykl z moich prywatnych rąk, w ciągłym użyciu - jestem aktywnym motocyklistą.
Na tym modelu zwiedziłem Włochy, Słowenię, Austrię, Polskę, Litwę, Łotwę, Estonię, Finlandię Węgry i Słowację. Jest gotów dalszych podróży jak tylko pojawi się wiosenna aura i jest też do tego w pełni wyposażony.
Historia:
zakupiłem go od swojego kolegi i współpracownika (tak jak wcześniej również samochód). Dla mnie pewne pochodzenie.
U niego motocykl był przez 9 lat od sprowadzenia z Niemiec(od 2015) i zrobił niewiele kilometrów - około 4 tys. Cały czas garażowany, użytkowany okazjonalnie. Przebiegi widoczne w CEPiK. Następnie ja, w ciągu dwóch sezonów zrobiłem około 20 tys. kikometrów, również cały czas garażowany.
Wystawiam, ponieważ zamierzam przesiąść się na GS'a lub KTM adventure. Zdarza mi się robić 1000km w jeden dzień i szukam czegoś bardziej zdolnego do podróży szutrowych i leśnych z całkowicie wyprostowaną pozycją.
Dla osób obeznanych w temacie, K1200S miało kilka wad które wyeliminowano w modelu K1300S, natomiast ja wyeliminowałem te wady na oryginalnych częściach we własnym zakresie.
Po pierwsze zmieniam płyn hamulcowy co sezon i przepompowuję przez pompę ABS ponad litr płynu by mieć pewność że jest czysta i nie zawiedzie.
Po drugie, wadliwy napinacz łańcucha rozrządu wymieniony na ten z wersji K1300 - nie ma zgrzytów ani na zimnym ani na ciepłym, przy odpalaniu czy wolnych obrotach, rozrząd cichy.
Po trzecie, zacinający się czujnik położenia manetki gazu w airboxie - airbox wraz z całym osprzętem wymieniony na ten z wersji K1300 (wszystkie czujniki i sensory).
Wykonane akcje serwisowe w ASO BMW (pompa paliwa z pękającym krućcem, flansza piasty tylnego koła, ślizg łańcucha rozrządu). Więcej akcji na ten model w Europie nie było.
Od wersji K1300S różni ją zatem brak quickshiftera oraz kilka koni mniej I oczywiście wiek.
Jeśli chodzi o wyposażenie:
- kierownicę założyłem od wersji R (naked), która jest wyższa od S o jakieś 5 cm. Jest schludnie, ładnie i wygodnie bez adapterów.
- Szyba turystyczna MRA, lekko przyciemniona wraz z deflektorem (oryginał dodaję)
- prawdziwy carbonowy tłumik Akrapovic + dbkiller (oryginał dodaję)
- crashpady CSP zamontowane na szpilkach nie śrubach, więc tylko odkręcamy nakrętki by zdjąć owiewki
- kanapa akcesoryjna od K1300S z wkładką żelową (kupiona w ASO) (oryginał dodaję)
- tank gripy oraz tank pad (motographics)
- akcesoryjne kierunkowskazy z tyłu oraz lampa tylna (nie Aliexpresowa lecz ze Szwajcarii, koszt około 250€)
- dodatkowe gniazdo zapalniczki pod siedzeniem z zasilaniem podpiętym pod oryginalne gniazdo elektryczne din
- opony Michelin Pilot Road, tył świeży założony w 2025, przód 2024 - wystarczy jeszcze na sezon (poprzednia nowa tylna opona wystarczyła mi na około 13 tyś km.)
- kufer centralny GIVI z oryginalnym mocowaniem BMW i uchwytami dla pasażera. (mocowanie bez płyty pod kufer dodaję też oryginalne)
- oryginalne kufry boczne BMW
- Świece irydowe założone w 2024.
Olej zmieniałem wraz z filtrem co 8 tys.
Olej w przekładni oraz smarowanie wału wykonane początkiem roku 2025.
Z wyposażenia fabrycznego: -grzane manetki -ABS przód i tył (najlepsze hamulce jakimi do tej pory jeździłem, to mój 6sty motocykl) -zawieszenie adaptacyjne ESA
-prosty komputer pokładowy
Tak, cena za ten motocykl jest wyższa niż innych modeli z tej gamy, ale ten motocykl też spełni wygórowane oczekiwania nowego turysty. W pełni wyposażony na dalekie podróże, jest pozbawiony wad sprzed wprowadzenia modelu K1300 oraz ma pewną historię i przebieg. Gwarantuję, że jego stan potwierdzi się podczas oględzin.
Jazda testowa po okazaniu gotówki lub podpisaniu wstępnej umowy - chodzi o wzięcie odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku jazdy testowej na tej dość mocnej maszynie. Do obejrzenia w ciepłym garażu w Olsztynie.
Zapraszam
20 listopada 2025 20:27
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
K
Kolor
Srebrny
Rok produkcji
2005
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Kufer
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
Krzysztof
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie