1 / 13
Najważniejsze
Przebieg
66 600 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
1 200 cm3
Moc
125 KM
Opis
Z bólem serca oferuję do sprzedaży motocykl, z którym miałem nadzieję nigdy się nie rozstać.
Poniżej jego historia - długo i na temat ;)
Pierwsza rejestracja we Francji 22.03.2014 r
W czerwcu 2019 przy przebiegu 47 468 km w Auto DNA odnotowano stłuczkę (szlif ?)
Już w sierpniu 2020 motocykl przeszedł pierwsze badanie techniczne w Polsce.
W lipcu 2021 kupiłem go od pierwszego właściciela w Polsce – przebieg 55 000 km
Aktualnie motocykl ma „najechane” całe 66 600 km. Przez ok 4,5 roku zrobiłem nim najprzyjemniejsze w życiu 11 tyś km. Śmieszny wynik wynikający z braku czasu i tego, że żona kompletnie nie czuje klimatu jazdy jako pasażer. Sama ma prawko A, miała moto ale z braku czasu też sprzedała.
Kupowałem go ze świadomością, że do spełnienia moich standardów technicznych i wizualnych trzeba będzie trochę go doinwestować. Nigdy nie miał być sprzedany – robiłem to dla własnej przyjemności posiadania pięknej maszyny w stanie wzorowym.
W styczniu 2022 w BMW Nowy Tomyśl zrobiłem kompleksowy przegląd za 3 tyś zł – faktura.
Później przerzuciłem się do BMW Szczecin. Fajniejsi ludzie i obsługa.
Zdjąłem też u nich francuski kaganiec ograniczający moc. Od tego momentu ma fabryczne 125 KM (dokument jest)
Dorobiłem też u nich drugi kluczyk wraz pilotem – 550 zł. Żeby był komplet na wszelki wypadek
Dokupiłem od kolegi Sławka z Łowicza nowy kufer centralny za 3 tyś i oryginalne trzy nowe torby za ok. 1 tyś zł
Kupiłem oryginalną polską instrukcję obsługi wraz z książką serwisową – wpisy poparte są szczegółowymi fakturami. Serwisuję w b. dobrym warsztacie motocyklowym w Kostrzynie – właściciel, który robi wszystko sam jeździ GS-em więc zna markę i boksery na wylot.
Zgodnie z procedurą BMW po 60 tyś przebiegu wymieniony został wał kardana (wpis) i zaktualizowano oprogramowanie. Przy 120 tyś BMW znów może wymienić wał – taka możliwość wynika z zapisów w warunkach gwarancji, z których w kolejnych wersjach RT firma się wycofała.
Wg standardów BMW lagi mają na górze założone kielichy ze stali nierdzewnej (fotka). W tych rocznikach zdarzały się przypadki wybicia górnych dekli z winy punktowych zacisków lag. Jak widać jedna laga jest starsza (trzypunktowa) a druga nowsza (pełny zacisk). Kto wymieniał lagę nie wiem. Teraz jest tak jak powinno być
Dokupiłem szybę akcesoryjną Wunderlich za 1 tyś zł – wyższą i szerszą. Powiększa optycznie motocykl :) Oryginalną również oddam w komplecie. Można przekładać wg uznania
Dr Light z Kościana (doctorlight.pl) wykonał pełną konwersję reflektora z H7 na pełne LED-y. Efekt wizualny super (czarny mat wewnątrz) a efektywność podczas jazdy nocą nieporównywalna z oryginalnymi świeczkami z poprzedniej epoki. Pytań o homologację udam, że nie słyszałem. Koszt 1 900 zł i nie żałuję ani jednego wydanego grosza
Dołożyłem też halogeny Osram dopasowane barwą do ledowych ringów BMW – 590 zł
Kupiłem obniżane podnóżki Wunderlich – 900 zł. To akurat bolało ale nie chciałem ryzykować chińskich podróbek za 150 zł.
Biorąc pod uwagę rozpiętość fabrycznej regulacji pod siedzeniem + wymienne podnóżki nie ma człowieka, który się do tego moto nie dopasuje. Chyba, że ma 2,2 m wzrostu
20 listopada 2025 17:01
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
RT
Kolor
Niebieski
Rok produkcji
2014
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Alarm
Immobilizer
Kufer
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
Artur
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie