Ducati Streetfighter V4 - 2
Ducati Streetfighter V4 - 3
Ducati Streetfighter V4 - 4
Ducati Streetfighter V4 - 5
Ducati Streetfighter V4 - 6
Ducati Streetfighter V4 - 7
Ducati Streetfighter V4 - 8
Ducati Streetfighter V4 - 9
Ducati Streetfighter V4 - 10
Ducati Streetfighter V4 - 11
Ducati Streetfighter V4 - 12
Ducati Streetfighter V4 - 13
Ducati Streetfighter V4 - 14
Ducati Streetfighter V4 - 15

1 / 15

Film na YouTube
Ducati Streetfighter V4 - 2
Ducati Streetfighter V4 - 3
Ducati Streetfighter V4 - 4
Ducati Streetfighter V4 - 5
Ducati Streetfighter V4 - 6
Ducati Streetfighter V4 - 7
Ducati Streetfighter V4 - 8
Ducati Streetfighter V4 - 9
Ducati Streetfighter V4 - 10
Ducati Streetfighter V4 - 11
Ducati Streetfighter V4 - 12
Ducati Streetfighter V4 - 13
Ducati Streetfighter V4 - 14
Ducati Streetfighter V4 - 15

27 kwietnia 2024 17:14

ID: 6103518435

Szczegóły

Oferta od

Firma

Marka pojazdu

Ducati

Model pojazdu

Streetfighter V4

Rok produkcji

2023

Przebieg

1 km

Pojemność skokowa

1 103 cm3

Moc

208 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Naked

Skrzynia biegów

Manualna

Możliwość finansowania

Tak

Faktura VAT

Tak

Leasing

Tak

Opłata początkowa

39 567 PLN

Miesięczna rata

1 406 PLN

Liczba pozostałych rat

36

Gwarancja dealerska (w cenie)

48 miesięcy

Wartość wykupu

39 567 PLN

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Nowe

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Opis

Ducati Liberty Motors Piaseczno Zamów już dziś motocykl i ciesz się nim w nadchodzącym sezonie! Dystrybutor zastrzega możliwość zmiany ceny Ducati Streetfighter V4 2023 wyraża swój sportowy charakter dzięki standardowej konfiguracji jednoosobowej, z dostarczonymi podnóżkami i siedziskiem pasażera. Design Streetfightera V4 jest bezpośredni i minimalistyczny, z przednią lampą LED w kształcie litery V, która przypomina Panigale V4. Niski, pochylony do przodu przód, który przedłuża mocne linie baku, nadaje Streetfighterowi V4 wyglądu drapieżnika. Zbiornik paliwa, o pojemności zwiększonej do 17 lirów, ma taki sam kształt jak w modelu Panigale V4 2022. Został przeprojektowany, aby zapewniać kierowcy lepszą pozycję podczas hamowania i pokonywania zakrętów. Nowa rama „Front Frame” i Desmosedici Stradale pozostają odsłonięte tworząc czystą, wyrafinowaną formę. Streetfighter w wersji V4 S na rok modelowy 2023 jest dostępny w nowej kolorystyce Grey Nero. Kontrast między szarością, a różnymi odcieniami czerni nadaje bardziej agresywnego charakteru i uwydatnia wyposażenie techniczne, takie jak hamulce i zawieszenie. W najnowszym modelu zaimplementowano strategię Power Modes opracowaną dla Ducati Panigale V4 i V4 S, oczywiście z kalibracją dedykowaną dla silnika Desmosedici Stradale napędzającego Streetfightera. Do dyspozycji prowadzącego są cztery poziomy mocy silnika: Full, High, Medium i Low. Tryb pełnej mocy pozwala silnikowi wyrazić swój pełny potencjał za pomocą krzywych momentu obrotowego bez filtrów elektronicznych, z wyjątkiem pierwszego biegu. Dla trybów High i Medium Power opracowano nowy system zarządzania mapą Ride by Wire z dedykowaną kalibracją dla każdego z sześciu biegów. Z kolei tryb Low, przeznaczony do jazdy po nawierzchniach o niskiej przyczepności, ogranicza maksymalną moc do 165 KM i oferuje wyjątkowo kontrolowaną reakcję przepustnicy. W Streetfighterze V4 2023 wprowadzono zupełnie nowy tryb jazdy Wet, aby jazda była jeszcze bezpieczniejsza na mokrych nawierzchniach. Dla wersji S i SP2 standardowe wyposażenie wzbogacono o akumulator litowo-jonowy, lżejszy o 1,7 kg od poprzedniego (ten sam, który zamontowany jest w Streetfighterze V4 SP). Tablica rozdzielcza nowego Streetfightera V4 podąża za ewolucją Panigale V4. Grafika została zoptymalizowana, aby informacje były bardziej przejrzyste i czytelne. Podobnie jak w Panigale V4, moment optymalnej zmiany biegów sygnalizowany jest zielonym diodą. Tryb wyświetlania „Track Evo”, który odwzorowuje układ używany w MotoGP, gwarantuje natychmiastowy podgląd na najważniejsze parametry i interwencję systemów elektronicznych. Streetfighter V4 2023 ewoluuje również dzięki nowemu oprogramowaniu Engine Brake Control (EBC) EVO 2, które gwarantuje lepszą stabilność i precyzję w fazach hamowania i wchodzenia w zakręty. Oferuje inną kalibrację na każdym biegu, w trzech różnych poziomach. Nowa strategia została opracowana w celu zoptymalizowania intensywności hamowania silnikiem w zależności od obciążenia tyłu. W pierwszej fazie hamowania, gdy tylne koło jest mało obciążone, EBC EVO 2 zapewnia mniej intensywne hamowanie silnikiem, a następnie zwiększa je w miarę zbliżania się do szczytu zakrętu. Wprowadzone modyfikacje zmniejszają również blokowanie tylnego koła na najbardziej wymagających odcinkach hamowania. W Streetfighterze V4 2023 wdrożono również nową strategię dla Ducati Quick Shift (DQS), która poprawia płynność zmiany biegów przy każdym stopniu otwarcia przepustnicy. Zmiana przełożeń podczas użytkowania na drodze jest płynniejsza, a na torze zapewnia większą stabilność motocykla. Prócz wymienionych elektronicznych usprawnień dodano również aktualizację strategii sterowania wentylatorem chłodzącym. Oferuje większy komfort termiczny kierowcy przy typowych prędkościach jazdy na drogach. W nowym Ducati Streetfighter V4 podwozie podąża za ewolucją rodziny Panigale V4, zapewniając poprawę stabilności i bezpieczeństwa jazdy. Podwozie obejmuje przednią ramę i jednostronny wahacz, oba wykonane z aluminium, z widelcem upside-down i mechaniczną regulacją w wersji V4. Streetfighter V4 S wyposażony jest z kolei w półaktywne zawieszenie Öhlins (odwrócony widelec NIX30 43 mm i amortyzator TTX36) z interfejsem SmartEC 2.0, który zyskuje na wszechstronności, skuteczności i szybkości ustawień. Ponadto wersja V4 S w wyposażeniu standardowym oferuje felgi Marchesini z kutego aluminium, co przekłada się na lepszą zwinność podczas zmiany kierunku oraz reakcję podczas przyspieszania i hamowania dzięki redukcji mas nieresorowanych. Podobnie jak w Panigale V4, oś wahacza w Streetfighterze V4 2023 jest umieszczona o 4 mm wyżej, co przekłada się na większą stabilność, precyzję i zdolność do utrzymania trajektorii podczas wychodzenia z zakrętów i przyspieszenia. Rozkład masy przesuwa się do przodu, a tym samym zwiększa się dokładność i prędkość wchodzenia w zakręty. Prowadzący ma większą pewność podczas hamowania i na zakrętach dzięki zmienionemu kształtowi zbiornika paliwa. Masa gotowego do jazdy Streetfightera V4 S wynosi teraz 197,5 kg. Silnik Desmosedici Stradale o pojemności 1103 cm3, spełanijący normę Euro 5, dostarcza 208 KM mocy przy 13 000 obr./min i maksymalnie 123 Nm momentu obrotowego. Po prawej stronie silnika znajduje się osłona sprzęgła z Panigale V4, która pozwala na łatwy montaż suchego sprzęgła. Ze swojej strony oferujemy: Fabrycznie nowy motocykl Objęty czteroletnią gwarancją Wystawiamy faktury VAT Oferujemy korzystne kredyty bądź leasingi Proponujemy korzystne pakiety ubezpieczeniowe Prowadzimy autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla motocykli Ducati Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem firmy Ducati Kontakt: Marcin Ślusarski Manager Działu DUCATI mob: e-mail: marcin.slusarski@libertymotors.pl Filip Wojciechowski Specjalista ds. sprzedaży DUCATI mob: e-mail: filip.wojciechowski@libertymotors.pl Ducati Liberty Motors ul. Puławska 44D 05-500 Piaseczno 

Informacje o sprzedającym

LIBERTY MOTORS Warszawa - Dealer: BMW, Ducati, Yamaha, Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa

LIBERTY MOTORS Warszawa - Autoryzowany Dealer: BMW, Ducati, Yamaha, Piaggio, Vespa, Gilera, Aprilia
  • Autoryzowany Dealer

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2008

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (103) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 19:00

  • wtorek

    10:00 - 19:00

  • środa

    10:00 - 19:00

  • czwartek

    10:00 - 19:00

  • piątek

    10:00 - 19:00

  • sobota

    10:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte