Harley-Davidson Pan America - 1
Harley-Davidson Pan America - 2
Harley-Davidson Pan America - 3
Harley-Davidson Pan America - 4
Harley-Davidson Pan America - 5
Harley-Davidson Pan America - 6
Harley-Davidson Pan America - 7
Harley-Davidson Pan America - 8
Harley-Davidson Pan America - 9
Harley-Davidson Pan America - 10

1 / 10

Harley-Davidson Pan America - 1
Harley-Davidson Pan America - 2
Harley-Davidson Pan America - 3
Harley-Davidson Pan America - 4
Harley-Davidson Pan America - 5
Harley-Davidson Pan America - 6
Harley-Davidson Pan America - 7
Harley-Davidson Pan America - 8
Harley-Davidson Pan America - 9
Harley-Davidson Pan America - 10

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

1 250 cm3

Moc

150 KM

Opis

Przyjdź do salonu, a odjedź nowym motocyklem!


Potężna moc 150 KM i rasowa sylwetka. Wyróżnij się z tłumu Gieesowców :)


Zapraszamy do salonu. Na miejscu wiele innych świetnych motocykli oraz rewelacyjne warunki kredytowania, leasingowania i ubezpieczeń.


Więcej o CVO Pan Americe.


Światowej klasy schemat kolorystyczny malowania, stylowe i wytrzymałe kufry, montowane fabrycznie dodatkowe akcesoria i dekoracyjne akcenty CVO™ - maszyna Adventure Touring nigdy nie wyglądała tak szykownie.


Niesamowita moc CVO Pan America oraz intuicyjna technologia pozwalają kierowcy skoncentrować się na jeździe, zapewniają też pewność i potencjał, by zdobywać kolejne szczyty.


Dziewięć różnych trybów jazdy, konfigurowanych na kolorowym ekranie dotykowym, oferuje możliwość szybkiego ustawiania pożądanych parametrów jazdy.


Systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy

Podstawowym zadaniem systemów Harley-Davidson zwiększających bezpieczeństwo jazdy jest zapewnienie kierowcy dodatkowej dawki spokoju, gdy sytuacja na drodze zrobi się lekko nieprzewidywalna. Jest to pakiet inteligentnej technologii uaktywniającej się w trudnych momentach i pomagającej zachować przyczepność motocykla podczas przyspieszania, hamowania i zwalniania. Systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy w zakręcie odpowiednio dostosowują osiągi motocykla, dzięki czemu można pokonywać zakręty płynniej, stabilniej i z większą pewnością.


Układ ABS

Układ ABS zapobiega blokowaniu się kół na skutek hamowania oraz pomaga kierowcy zachować kontrolę podczas hamowania na prostej w nagłych sytuacjach.


Elektronicznie Połączone Hamulce (ELB)

Ten układ zapewnia zrównoważone hamowanie dwoma kołami po wciśnięciu dźwigni hamulca przedniego, a w przypadku niektórych modeli również po naciśnięciu pedału tylnego hamulca. Układ ELB pomaga zwiększyć skuteczność hamowania. System zapewnia mocniejsze, wspólne działanie obu hamulców, gdy motocyklista hamuje z większą siłą, oraz zmniejsza lub całkowicie eliminuje łączenie w przypadku lekkiego hamowania przy niskich prędkościach.


System kontroli trakcji (TCS)

System TCS ma na celu zapobieganie nadmiernemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania, co zapewnia większą pewność siebie kierowcy.


System kontroli poślizgu ogranicznikiem momentu obrotowego (DSCS)

System DSCS został zaprojektowany w celu zmniejszenia nadmiernego poślizgu tylnego koła i pomaga zapobiec jego zablokowaniu podczas hamowania silnikiem, co zazwyczaj występuje, gdy kierowca nagle redukuje bieg lub szybko puszcza manetkę na mokrej lub śliskiej nawierzchni.


System wspomagania przy ruszaniu pod górę (VHC)

Funkcja VHC zapobiega staczaniu się motocykla po zatrzymaniu na pochyłości i wyłącza się automatycznie w momencie ruszenia z miejsca. VHC idealnie sprawdza się podczas ruszania na wzniesieniu lub podjeździe, ponieważ utrzymuje ciśnienie w układzie hamulcowym nawet po zwolnieniu dźwigni lub pedału hamulca, aby kierowca mógł płynniej i pewniej odjechać z miejsca. Wystarczy po zatrzymaniu szybko i mocno nacisnąć dźwignię lub pedał hamulca na chwilę, a system VHC będzie Cię wspierać, aż będziesz gotowy pojechać dalej. Uwaga: system nie zastępuje hamulca postojowego, natomiast zdecydowanie ułatwia ruszanie na wzniesieniu.


System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS)

System TPMS ostrzega kierowcę o niskim lub wysokim ciśnieniu powietrza w oponach poprzez wyświetlenie komunikatu na ekranie. Utrzymywanie właściwego ciśnienia powietrza w oponach jest ważne zarówno dla osiągów pojazdu, jak i żywotności opon.


System kontroli unoszenia się koła

System pozwala utrzymać oba koła na ziemi podczas ostrzejszej jazdy. System jest wyposażony w dwie funkcje zapewniające stabilną jazdę i panowanie nad motocyklem: kontrolę unoszenia się koła przedniego poprzez zarządzanie momentem obrotowym, aby koło nie uciekało do góry podczas przyspieszania, a także kontrolę unoszenia się koła tylnego poprzez regulowanie siły hamowania, aby utrzymać koło na nawierzchni podczas gwałtownego hamowania.


Układ ABS z działaniem w zakręcie (C-ABS)

Układ C-ABS jest odmianą systemu ABS, ale dodatkowo przetwarzane są w nim informacje na temat przechyłu bocznego w motocyklach dwukołowych lub przyspieszenia bocznego w modelach Trike. Podczas pokonywania zakrętów przyczepność podczas hamowania jest ograniczona, co jest rekompensowane przez układ C-ABS.


Elektronicznie Połączone Hamulce z działaniem w zakręcie (C-ELB)

Układ C-ELB uwzględnia przy hamowaniu przechył boczny motocykla lub przyspieszenie boczne w modelach Trike. C-ELB zmienia rozkład ciśnienia układu hamulcowego pomiędzy przednim i tylnym hamulcem podczas hamowania w zakręcie, aby poprawić zdolność motocykla do utrzymania wyznaczanego przez kierowcę toru jazdy.


System kontroli trakcji z działaniem w zakręcie (C-TCS)

System C-TCS został zaprojektowany, aby zapobiegać nadmiernemu obracaniu się tylnego koła podczas przyspieszania na prostej lub w zakręcie.


System kontroli poślizgu ogranicznikiem momentu obrotowego (DSCS)

System DSCS został zaprojektowany w celu zmniejszenia nadmiernego poślizgu tylnego koła i pomaga zapobiec jego zablokowaniu podczas hamowania silnikiem, co zazwyczaj występuje, gdy kierowca nagle redukuje bieg lub szybko puszcza manetkę na mokrej lub śliskiej nawierzchni.


Udoskonalony system kontroli unoszenia się koła

Pełni taką samą funkcję jak standardowy system kontroli unoszenia się koła, ale działa z większą finezją. Precyzyjne działanie tego układu zapewnia technologia wykorzystująca bezwładnościowy moduł pomiarowy IMU, który analizuje położenie maszyny w kilku osiach. Oznacza to większą kontrolę, gdy najbardziej tego potrzebujemy.

 

26 sierpnia 2025 11:20

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Harley-Davidson

Model pojazdu

Pan America

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ten salon samochodowy oferuje finansowanie

Podaj więcej informacji, aby umożliwić sprzedawcy złożenie oferty

Wpłata własna

PLN

Maks. 119 666 PLN

Okres (miesiące)

Finansowanie zapewniane przez sprzedawcę. Ostateczne warunki oferty zależą od ustaleń ze sprzedawcą.

Główne usługi sprzedającego

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Immobilizer

Kufer

Informacje o sprzedającym

Harley-Davidson Toruń

Anna Frelik
  • Autoryzowany Dealer

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    Zamknięte

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    09:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi