Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 1
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 2
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 3
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 4
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 5
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 6
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 7
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 8
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 9
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 10
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 11
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 12
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 13
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 14
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 15
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 16
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 17
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 18
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 19
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 20
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 21

1 / 21

Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 1
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 2
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 3
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 4
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 5
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 6
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 7
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 8
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 9
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 10
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 11
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 12
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 13
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 14
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 15
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 16
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 17
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 18
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 19
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 20
Harley-Davidson Sportster Iron 1200 - 21

Najważniejsze

Przebieg

11 300 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Chopper

Pojemność skokowa

1 202 cm3

Moc

67 KM

Opis

Witam serdecznie!

Przedmiotem sprzedaży jest projekt bobbera na bazie kultowego sportstera Iron 1200 z końcówki 2021 roku, czyli z samego końca produkcji Sportsterów z silnikami Evolution.


Motocykl po metaloplastyce tylnego błotnika - został on docięty, poszerzony i obniżony. Skrócone zostały tylne widelce ramy na które założyłem fabrycznie nowe, krótsze osłony.

Przedni błotnik również został docięty i obniżony.


Na baku zostało wykonane autorskie malowanie - kolor vivid black, napis w stylu pisma ręcznego w kolorze białej perły. Napis w świetle dziennym pięknie się mieni.


Motocykl ma założone fabrycznie nowe, homologowane oświetlenie ledowe - z tyłu światła 3 w 1, w przodzie ukryte pod kierownicą kierunkowskazy ledowe. Oprócz efektu wizualnego zastępującego fabryczne bulwy oświetlenie jest wyraźnie mocniejsze.


Przednia lampa to opcjonalna w katalogu, oryginalna lampa Harley Davidson DayMaker koszt ok. 2.5k zł.


Motocykl jest wyposażony na full w opcjonalne komponenty o wartości przekraczającej 15000 zł. Na rynku polskim i zagranicznym nie da się znaleźć tak doposażonego sprzętu:

- Układ wydechowy Vance&Hines Twin Slash 3”, doposażyłem również w oryginalne tłumiki vance and hines zakupione w Harleyu w Rzeszowie, żeby uzyskać jeszcze więcej basu w brzmieniu. Motocykl w tym układzie brzmi fenomenalnie i dźwięk też nie niesie się tak bardzo, jak na pustych rurach. Zainteresowanym chętnie prześle nagranie audio.

- Obudowa filtra powietrza Roland Sands Turbine, oraz nowy, zakupiony w tym roku w USA oryginalny wkład K&N.

- FuelPack FP3

- Siedzenie żelowe solo od austriackiego tunera Cultwerk. Posiadam również oryginalne siedzenie do sporciaka w stanie idealnym które mogę dorzucić.

- Prosta Kierownica Drag Bar

- Gumy Bitwell z rollgazem, mam też czarne metalowe manetki jakby komuś bardziej pasowały dorzucę.

- Opcjonalny zestaw do konwersji położenia podnóżków dla bardziej agresywnej pozycji.

- Gmol w czarnym połysku

- Nowe opony Metzeler Cruisetec.

- Wykonany na zamówienie uchwyt do bocznego ułożenia tablicy rejestracyjnej i podstawka na polską tablicę rejestracyjną.

-Szereg smaczków - 3 dekle sprzęgła, dekle płynu hamulcowego, śruby montażu tablicy willieG, śruby osi przedniej willieG, oryginalny opcjonalny korek wlewu paliwa HD.


Motocykl po pełnym serwisie olejowym - wymieniony olej silnikowy, filtry, płyny hamulcowe, olej w skrzyni biegów. Nowe opony Metzeler jak wspomniałem wyżej.


Stan motocykla fabryczny. Przebieg jedynie 11300km. Na projekcie nie było oszczędzane, doposażony pod korek a błotnik i potrzebne elementy wykonane przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem. Nawet dechrom jest robiony częściami produkowanymi na CNC.

Motocykl został sprowadzony na moje zamówienie z USA z uszkodzonym tylnym błotnikiem, licznikiem lusterkiem i przetartym bakiem. Żaden z elementów mechanicznych i konstrukcyjnych nie został naruszony. Licznik kupiłem oryginalny dedykowany do sportstera z przebiegiem 1600km i zaprogramowany został do pokazywania przebiegu w kilometrach. Posiadam zdjęcia z aukcji i raport CarFax. Motocykl po wszelkich opłatach i rejestracji w kraju. Zrobiłem nim ok. 3k km.


Odpowiedzi na wszelkie pytania udzielę telefonicznie. Chętnie wyślę więcej zdjęć. Zapraszam do kontaktu - motocykl jedyny w swoim rodzaju - robi piorunujące wrażenie na ulicy.


Ogłoszenie od osoby prywatnej, pasjonata Hd. Nie wystawię FV.

Wyrażam zgodę na sprawdzenie w wybranym przez klienta warsztacie, stacji diagnostycznej.

 

29 września 2025 19:25

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Harley-Davidson

Model pojazdu

Sportster Iron 1200

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2021

Typ Silnika

Dwusuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

62900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Maksymilian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni