1 / 1
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Naked
Pojemność skokowa
650 cm3
Moc
95 KM
Opis
Chcesz jeździć na wyższym poziomie? Korzystaj z elektronicznego sprzęgła Hondy o nazwie E-Clutch. To całkowicie nowa technologia spotykana wyłącznie w motocyklach Hondy. Eliminuje konieczność używania dźwigni sprzęgła podczas ruszania, zatrzymywania oraz zmiany biegów na wyższe i niższe. Sprzęgło płynnie i błyskawicznie żongluje ustawieniami, lepiej niż profesjonalny zawodnik. Sprawia, że pokonywanie serii zakrętów jest jeszcze przyjemniejsze, a poruszanie się po mieście bezstresowe. I nie martw się. Jeśli w którymkolwiek momencie zechcesz ręcznie użyć sprzęgła, jak najbardziej możesz to zrobić. Wybór należy do Ciebie.
Jak działa elektroniczne sprzęgło Honda E-Clutch
Elektroniczne sprzęgło Honda E-Clutch oferuje niespotykane dotąd wrażenia z jazdy wszystkim użytkownikom — tak początkującym, jak i bardzo doświadczonym. Wykorzystując rozwiązania techniczne i szybkość działania quickshifterów, koncepcję ręcznie obsługiwanych sprzęgieł oraz autorską technologię dwusprzęgłowej skrzyni biegów Hondy, tworzy zupełnie nowy, pomysłowy mechanizm.
Podczas zmiany przełożeń harmonijnie łączy użycie „półsprzęgła”, odcięcie wtrysku paliwa i odpowiednie sterowanie zapłonem w celu wyeliminowania szarpania, dzięki czemu czynność odbywa się maksymalnie płynie. Za samo operowanie sprzęgłem odpowiada mechanizm wykonawczy (siłownik) — podobny do stosowanego w dwusprzęgłowych automatycznych skrzyniach biegów Hondy i umieszczony pod prawą pokrywą silnika. Kierowca musi jedynie normalnie obracać manetkę gazu i zmieniać biegi pedałem. A jeśli w którymkolwiek momencie zechcesz sterować sprzęgłem ręcznie, po prostu chwyć jego dźwignię i użyj w zwykły sposób. Po kilku sekundach układ automatycznie wróci do zarządzania elektronicznego. Alternatywnie na ekranie TFT możesz całkowicie wyłączyć udział elektroniki i jechać cały czas tradycyjnie.
Sprzęgło Honda E-Clutch wyraźnie poprawia osiągi motocykla na krętych drogach. Daje mnóstwo niewysłowionej radości i zabawy użytkownikom o każdym poziomie umiejętności. Zmiana biegów za pomocą jedynie pedału jest łatwa i kontrolowana, dzięki czemu kierowca może się skoncentrować na następnym zakręcie, i potem na kolejnym. Elektronika zapewnia całkowicie płynną i błyskawiczną zmianę przełożeń, bez chwilowego spadku obrotów silnika ani typowego szarpania. Masa układu wynosi zaledwie 2 kg, dzięki czemu motocykl zachowuje niską masę własną i zwinność. Można go traktować jako profesjonalnego pomocnika będącego cały czas pod ręką.
CB650R ucieleśnia magię możliwości czterocylindrowych silników. Motocykl został odchudzony, aby zapewnić niezwykłe osiągi - od miejskich przecznic po kręte boczne drogi oferuje mocne przyspieszenie, wyjątkową zwinność i wyrazistą stylistykę Neo Sports Café inspirowaną modelem CB1000R. Dodajmy do tego wyjątkowość jednego z pierwszych motocykli wyposażonych w rewolucyjny układ elektronicznego sprzęgła Honda E-Clutch umożliwiający ruszanie/zatrzymywanie oraz zmianę przełożeń bez ręcznego operowania sprzęgłem, rozwiązania techniczne klasy premium takie jak nowy ekran TFT i aplikację Honda RoadSync do łączności ze smartfonem... czasami mniej naprawdę może znaczyć więcej.
Zapraszamy do naszego salonu
przy ul. Olsztyńskiej 6
we Wrocławiu.
9 lipca 2025 14:24
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
CB
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Informacje o sprzedającym
RPM Motocykle - Autoryzowany Dealer Motocykli Honda
Firma
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2005
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie