Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15
Honda CRF - 16
Honda CRF - 17
Honda CRF - 18
Honda CRF - 19
Honda CRF - 20
Honda CRF - 21
Honda CRF - 22
Honda CRF - 23
Honda CRF - 24

1 / 24

Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15
Honda CRF - 16
Honda CRF - 17
Honda CRF - 18
Honda CRF - 19
Honda CRF - 20
Honda CRF - 21
Honda CRF - 22
Honda CRF - 23
Honda CRF - 24

Najważniejsze

Przebieg

49 052 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

998 cm3

Moc

95 KM

Opis

Oferuję do sprzedania mój prywatny motocykl Honda CRF1000 Africa Twin z DCT. Motocykl zakupiony w Polsce w październiku 2019. Posiadam go od nowości. Jestem pierwszym i jedynym właścicielem. W chwili obecnej przebieg to 49052km. Przebieg zrobiony w 100% po drogach asfaltowych na dystansach minimum 100km i większych. Preferuję turystyczny i spokojny styl jazdy. Skrzynia DCT użytkowana w trybach S1 i S2 – tak dla informacji. Motocykl jest bezwypadkowy i w stanie bardzo dobrym. Serwisowany na bieżąco. Mając umiejętności i wiedzę motocykl serwisowałem osobiście jak również osobiście montowałem wszystkie akcesoria. Wszystko robione z najwyższą starannością zgodnie z instrukcjami zawartymi w Honda SHOP MANUAL CRF1000/A/D. Pierwszy serwis z wymianą filtra oleju i filtra oleju DCT po 1000km, kolejny po 5000km. Następnie wymiany oleju i obu filtrów oleju co 10000km lub co rok. Filtry powietrza co około 20000km. W celu zadbania o wałek zdawczy zębatka zdawcza wymieniana co sezon (~10000km) a wałek zdawczy smarowany smarem przeciw korozji ciernej, więc jest w stanie idealnym (jak na foto). Wymiana oleju i uszczelniaczy w lagach prewencyjne przy 30000km u doświadczonego w tej kwestii mechanika. Płyn hamulcowy i chłodniczy (OEM Honda) wymieniony przy przebiegu 42000km. Klocki hamulcowe tył (OEM Honda) wymienione przy 48500 km ponieważ miałem jeszcze jechać we wrześniu na Słowację. Oczywiście zostało wymienionych jeszcze więcej części eksploatacyjnych co zostało zapisane w książce serwisowej. Filtry oleju i DCT zawsze OEM Honda, filtry powietrza HIFLOFILTRO, olej FUCHS Silikolene PRO 4 10W-40 XP.

Dodatkowe wyposażenie i akcesoria:

- Gmole Outback Motortek.

- Stelaż na sakwy boczne Outback Motortek z płytami tzw. X-frame.

- Kufer centralny z dedykowaną płytą APDURO.

-Stopka centralna oryginał Honda.

-Poszerzenie stopki bocznej TOURATECH.

- Przedłużenie przedniego błotnika PUIG.

- Wyższa szyba PUIG.

- Podgrzewanie manetki KOSO.

- Gniazdo 12V do podłączenia ładowarki na kokpicie (widoczne na jednym ze zdjęć)

- Przyłącze ładowarki CETEK do akumulatora – przewód z wtyczką pod siedzeniem kierowcy (widoczne na jednym ze zdjęć). Znacząco ułatwia ładowanie akumulatora.

- Olejarka łańcucha elektryczna własnej wykonania oparta o pompkę oleju Dellorto do dwusuwów i programowalny sterownik czasowy(widoczny na jednym ze zdjęć pod siedzeniem kierowcy). Znany i sprawdzony patent. Można ją wyłączyć lub włączyć przyciskiem przy kierownicy.

- Akcesoryjne kompletne koła bezdętkowe firmy BARTFactory z obręczami TAKASAGO. Z przodu 19” z oponą 110/80 tył standardowo 18” z oponą 150/70 Są praktycznie nowe bo mają około 7000km przebiegu (koszt nowych to 8300pln). Oryginalne koła oczywiście sprzedaję razem z motocyklem.

Jeśli chodzi o 19” z przodu zamiast standardowej 21” to po zmianie motocykl lepiej i pewniej prowadzi się zarówno na zakrętach jak i na prostej. Jest stabilniejszy. Wygląd moim zdaniem na plus choć to kwestia gustu.

Wszystkie oryginalne elementy i części motocykla które zostały zastąpione akcesoryjnymi posiadam i będą dołączone do motocykla + instrukcja obsługi PL, komplet kluczyków i Deklaracja CE. Dla zadeklarowanego kupca istnieje możliwość zakupu motocykla tylko na oryginalnych fabrycznych kołach o 6000pln taniej. Czyli za 45000pln. Bez akcesoryjnych kół firmy BARTFactory o których pisałem powyżej. Motocykl na oryginalnych kołach jest widoczny na ostatnim zdjęciu w garażu. Motocykl nie szykowany do sprzedaży – zawsze jest taki czysty bo lubię tak.

Na wszystkie pytania mogę odpowiedzieć- najlepiej telefonicznie. Gdybym nie odbierał to znaczy że jestem w pracy i oddzwonię jak tylko będę mógł. Cena do niewielkiej negocjacji.

 

14 września 2025 18:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CRF

Kolor

Inny kolor

Rok produkcji

2019

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

51000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Kufer

Podgrzewane manetki

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni