1 / 2
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
300 cm3
Moc
27 KM
Opis
Niewielka pojemność silnika uniwersalnego motocykla ma wiele zalet: dzięki lekkości i smukłym proporcjom oraz doskonałej zwrotności taki pojazd z łatwością prześlizguje się w zatłoczonym ruchu miejskim, a jego zawieszenie, łatwość kontaktu stóp z podłożem i wysokość siedzenia zapewniają komfortową jazdę po nierównym asfalcie i nieutwardzonych szlakach. Na dobrą sprawę otwiera to zupełnie nową gamę możliwości jazdy jednośladem, niezależnie od poziomu doświadczenia kierowcy.
Hondzie udało się wprowadzić na rynek w roczniku 2017 dość niezwykły motocykl, bazujący na modelu CRF250L i korzystający ze stylistycznego DNA wyczynowych maszyn HRC CRF450 RALLY Dakar i CRF250 RALLY. Nie tylko wyglądał na maszynę gotową do rywalizacji na pustynnym etapie rajdu, ale również dostarczał prawdziwego smaku przygody kierowcom, którzy preferują lekkie, łatwe w obsłudze jednoślady.
W gamie modelowej na rok 2021, obok CRF300L, debiutował również CRF300 RALLY. Lżejszy, mocniejszy i jeszcze lepiej wyposażony do podróży CRF300 RALLY był gotowy do jazdy natychmiast po rozpakowaniu. W modelu na rok 2025 motocykl otrzymał kilka przemyślanych aktualizacji, które docenią właściciele, niezależnie od tego, czy wybiorą się w podróż dookoła świata, czy jeżdżą w obrębie kil
Jednocylindrowy silnik CRF300 RALLY o pojemności 286 cm3 zapewnia moc 27 KM (20,1 kW) i moment obrotowy 26,6 Nm. Przełożenia biegów od pierwszego do piątego są krótkie, aby poprawić reakcje i przyspieszenia, podczas gdy szósty bieg jest wydłużony, dla zapewnienia bardziej zrelaksowanej jazdy z dużą prędkością. Sprzęgło antyhoppingowe pomaga w kontrolowaniu tylnego koła przy szybkich redukcjach biegów i wymaga niewielkich sił nacisku na dźwignię.
Aktualizacja na rok 2025 dotyczy zarządzania komfortem termicznym – przeprojektowano stronę, która ma wpływ na przepływ gorącego powietrza wydmuchiwanego przez wentylator. Uzyskano również zgodność z normą EURO5+.
Starannie zestrojona równowaga sztywności stalowej ramy, aluminiowego wahacza i dolnej półki zapewnia doskonałe sprzężenie zwrotne i wyczucie motocykla. Geometria układu kierowniczego zapewnia stabilność i zwinność, a przednie i tylne zawieszenia o dużym skoku – ze zmienionymi, w modelu na rok 2025 wyższymi współczynnikami tłumienia – gwarantują łagodne tłumienie nierówności i duży prześwit. Pozycja kierowcy zapewnia lekkość prowadzenia w terenie i – co równie ważne – w mieście.
Inspirowane wyścigową stylistyką, ostre krawędzie nadwozia otaczają duży zbiornik paliwa o pojemności 12,8 litra i wygodne, szerokie siedzenie. Motocykl wyposażono w charakterystyczne, asymetryczne, podwójne reflektory LED, w diodowe w modelu na rok 2025 kierunkowskazy oraz w pozytywowy wyświetlacz LCD. Dostępne jest opcjonalne gniazdo USB.
Zapraszamy do naszego salonu
przy ul. Olsztyńskiej 6
we Wrocławiu.
2 września 2025 11:42
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
CRF
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Informacje o sprzedającym
RPM Motocykle - Autoryzowany Dealer Motocykli Honda
Firma
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2005
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie