1 / 2
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
300 cm3
Moc
27 KM
Opis
Niewielka pojemność silnika uniwersalnego motocykla ma wiele zalet: dzięki lekkości i smukłym proporcjom oraz doskonałej zwrotności taki pojazd z łatwością prześlizguje się w zatłoczonym ruchu miejskim, a jego zawieszenie, łatwość kontaktu stóp z podłożem i wysokość siedzenia zapewniają komfortową jazdę po nierównym asfalcie i nieutwardzonych szlakach. Na dobrą sprawę otwiera to zupełnie nową gamę możliwości jazdy jednośladem, niezależnie od poziomu doświadczenia kierowcy.
Hondzie udało się wprowadzić na rynek w roczniku 2017 dość niezwykły motocykl, bazujący na modelu CRF250L i korzystający ze stylistycznego DNA wyczynowych maszyn HRC CRF450 RALLY Dakar i CRF250 RALLY. Nie tylko wyglądał na maszynę gotową do rywalizacji na pustynnym etapie rajdu, ale również dostarczał prawdziwego smaku przygody kierowcom, którzy preferują lekkie, łatwe w obsłudze jednoślady.
W gamie modelowej na rok 2021, obok CRF300L, debiutował również CRF300 RALLY. Lżejszy, mocniejszy i jeszcze lepiej wyposażony do podróży CRF300 RALLY był gotowy do jazdy natychmiast po rozpakowaniu. W modelu na rok 2025 motocykl otrzymał kilka przemyślanych aktualizacji, które docenią właściciele, niezależnie od tego, czy wybiorą się w podróż dookoła świata, czy jeżdżą w obrębie kil
Jednocylindrowy silnik CRF300 RALLY o pojemności 286 cm3 zapewnia moc 27 KM (20,1 kW) i moment obrotowy 26,6 Nm. Przełożenia biegów od pierwszego do piątego są krótkie, aby poprawić reakcje i przyspieszenia, podczas gdy szósty bieg jest wydłużony, dla zapewnienia bardziej zrelaksowanej jazdy z dużą prędkością. Sprzęgło antyhoppingowe pomaga w kontrolowaniu tylnego koła przy szybkich redukcjach biegów i wymaga niewielkich sił nacisku na dźwignię.
Aktualizacja na rok 2025 dotyczy zarządzania komfortem termicznym – przeprojektowano stronę, która ma wpływ na przepływ gorącego powietrza wydmuchiwanego przez wentylator. Uzyskano również zgodność z normą EURO5+.
Starannie zestrojona równowaga sztywności stalowej ramy, aluminiowego wahacza i dolnej półki zapewnia doskonałe sprzężenie zwrotne i wyczucie motocykla. Geometria układu kierowniczego zapewnia stabilność i zwinność, a przednie i tylne zawieszenia o dużym skoku – ze zmienionymi, w modelu na rok 2025 wyższymi współczynnikami tłumienia – gwarantują łagodne tłumienie nierówności i duży prześwit. Pozycja kierowcy zapewnia lekkość prowadzenia w terenie i – co równie ważne – w mieście.
Inspirowane wyścigową stylistyką, ostre krawędzie nadwozia otaczają duży zbiornik paliwa o pojemności 12,8 litra i wygodne, szerokie siedzenie. Motocykl wyposażono w charakterystyczne, asymetryczne, podwójne reflektory LED, w diodowe w modelu na rok 2025 kierunkowskazy oraz w pozytywowy wyświetlacz LCD. Dostępne jest opcjonalne gniazdo USB.
Zapraszamy do naszego salonu
przy ul. Olsztyńskiej 6
we Wrocławiu.
2 maja 2025 12:37
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
CRF
Kolor
Czerwony
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
300 cm3
Moc
27 KM
Typ nadwozia
Enduro
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Przebieg
1 km
Stan
Nowy
Bezwypadkowy
Tak
Finansowanie
Możliwość finansowania
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
ABS
Informacje o sprzedającym
RPM Motocykle - Autoryzowany Dealer Motocykli Honda
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2005
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie