Honda Transalp - 1
Honda Transalp - 2
Honda Transalp - 3
Honda Transalp - 4
Honda Transalp - 5
Honda Transalp - 6
Honda Transalp - 7
Honda Transalp - 8
Honda Transalp - 9
Honda Transalp - 10
Honda Transalp - 11
Honda Transalp - 12
Honda Transalp - 13
Honda Transalp - 14
Honda Transalp - 15
Honda Transalp - 16
Honda Transalp - 17
Honda Transalp - 18
Honda Transalp - 19
Honda Transalp - 20
Honda Transalp - 21
Honda Transalp - 22
Honda Transalp - 23
Honda Transalp - 24
Honda Transalp - 25
Honda Transalp - 26
Honda Transalp - 27
Honda Transalp - 28
Honda Transalp - 29
Honda Transalp - 30
Honda Transalp - 31
Honda Transalp - 32
Honda Transalp - 33
Honda Transalp - 34
Honda Transalp - 35
Honda Transalp - 36
Honda Transalp - 37
Honda Transalp - 38
Honda Transalp - 39
Honda Transalp - 40

1 / 40

Honda Transalp - 1
Honda Transalp - 2
Honda Transalp - 3
Honda Transalp - 4
Honda Transalp - 5
Honda Transalp - 6
Honda Transalp - 7
Honda Transalp - 8
Honda Transalp - 9
Honda Transalp - 10
Honda Transalp - 11
Honda Transalp - 12
Honda Transalp - 13
Honda Transalp - 14
Honda Transalp - 15
Honda Transalp - 16
Honda Transalp - 17
Honda Transalp - 18
Honda Transalp - 19
Honda Transalp - 20
Honda Transalp - 21
Honda Transalp - 22
Honda Transalp - 23
Honda Transalp - 24
Honda Transalp - 25
Honda Transalp - 26
Honda Transalp - 27
Honda Transalp - 28
Honda Transalp - 29
Honda Transalp - 30
Honda Transalp - 31
Honda Transalp - 32
Honda Transalp - 33
Honda Transalp - 34
Honda Transalp - 35
Honda Transalp - 36
Honda Transalp - 37
Honda Transalp - 38
Honda Transalp - 39
Honda Transalp - 40

Najważniejsze

Przebieg

49 199 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

647 cm3

Moc

53 KM

Opis

Witam serdecznie sympatyków nieśpiesznej turystki, weekendowych przejażdżek i eksploracji przyrodniczych terenów. Nadszedł czas na zmiany, zamarzyło mi się nowych doświadczeń na motocyklu typu "cruiser" dla spróbowania też czegoś innego. Motocykl dzielnie mi służył od sierpnia 2020 roku kiedy to nabyłem go z przebiegiem 36500 km i wszystko wskazywało na to że był to przebieg nieprzekłamany. Został kupiony z rąk prywatnych od sympatycznego i (wydawać by sie wtedy mogło) uczciwego człowieka.

Na dzień dzisiejszy jestem głęboko przekonany że była to decyzja słuszna której nie żałuje. Obecny przebieg to 49199 km i przez cały ten okres wykonałem naprawy które wynikały ze zużycia części oraz dokonałem wymaganych czynności regulacyjnych i obsługowych. Z uwagi na to że jestem zawodowym kierowcą od 24 lat i mechanikiem z zamiłowania, wszystkie naprawy i regulacje robiłem sam (historia i dokumentacja foto). Dodam też, że podczas kupna motocykla wydawał się bezwypadkowy co po pięciu latach jazdy z czystym sumieniem potwierdzam. Ja również przez cały ten czas nie miałem nawet najmniejszej przewrotki.


A teraz do rzeczy i sprawy techniczne:

- olej wymieniany regularnie co roku (Motul 10W40), od wymiany do wymiany oleju nie bierze

- płyn chłodzący przez ten okres wymieniony dwa razy (wycieków brak)

- przednie lagi suche, łożyska główki ramy ok, kierownica obraca sie bez oporów i zacięć

- słynny już wałek zdawczy w stanie bardzo dobrym, smarowany regularnie (foto)

- zębatki w napędzie w stanie bardzo dobrym, zęby nie pościnane i nie z ukosowane

- łańcuch stan bardzo dobry, naciąg jeszcze na zielonym polu

- skrzynia biegów pracuje bardzo dobrze, biegi wchodzą miękko z dobrym wyczuciem i nie wyskakują

- motocykl prowadzi się prosto i nie ściąga

- przegląd techniczny świeży zrobiony 10.05.2025

- oc do marca przyszłego roku


W zeszłym sezonie wykonałem grubszy serwis:

- regulacja zaworów

- kontrola naciągu łańcucha rozrządu

- wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów

- wymiana króćców ssania gaźników

- wymiana podejrzanych węży gumowych

- wymiana świec zapłonowych

- dokładne mycie i czyszczenie gaźników wraz z kontrolą poziomu paliwa w komorze pływakowej i ich synchronizacja

- prewencyjne płukanie i czysczenie zbiornika paliwa wraz filtrem

- smarowanie wszystkich linek i cięgien

- nowa linka sprzęgła, (wymieniona tydzień temu)

- wymiana termostatu wraz płynem chłodzącym

- wymiana tylnej tarczy hamulcowej wraz oryginalnymi klockami nissin, oraz wymiana uszczelnień na tym zacisku wraz z czyszczeniem

- w hamulcach przednich wymiana gumowych uszczelnień , czyszczenie tłoczków, nowe klocki hamulcowe nissin

- nowiutki napęd prędkościomierza oryginał Honda, stary do wglądu


Wyposażenie akcesoryjne:

- wydech Domiantor bez db kilera (nie jest za głośny) chyba że ktoś chce oryginalny takowy posiadam

- wysoka szyba turystyczna Givi, plus wysoki deflektor

- żelowe manetki

- gmole

- stelaże pod kufry

- kufer tylny oryginalny Honda

- sakwy duże lub małe (patrz foto), kwestia dogadania się

- podwójne gniazdo ładowarki usb, z dodatkowym włącznikiem


Wady:

- opony które co prawda ten sezon jeszcze przejeżdżą ale w przyszłym sezonie osobiście bym myślał o wymianie


Jeżeli oglądasz na olx, więcej zdjęć na otomoto.


Cena do rozsądnej negocjacji


Zapraszam do kontaktu telefonicznego w razie pytań.

 

12 maja 2025 8:26

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

Transalp

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2003

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

Kufer

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store