Honda VFR - 1
Honda VFR - 2
Honda VFR - 3
Honda VFR - 4
Honda VFR - 5
Honda VFR - 6
Honda VFR - 7
Honda VFR - 8
Honda VFR - 9
Honda VFR - 10
Honda VFR - 11
Honda VFR - 12
Honda VFR - 13
Honda VFR - 14
Honda VFR - 15
Honda VFR - 16
Honda VFR - 17

1 / 17

Honda VFR - 1
Honda VFR - 2
Honda VFR - 3
Honda VFR - 4
Honda VFR - 5
Honda VFR - 6
Honda VFR - 7
Honda VFR - 8
Honda VFR - 9
Honda VFR - 10
Honda VFR - 11
Honda VFR - 12
Honda VFR - 13
Honda VFR - 14
Honda VFR - 15
Honda VFR - 16
Honda VFR - 17

Najważniejsze

Przebieg

60 818 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

800 cm3

Moc

98 KM

Opis

Więcej zdjęć na Otomoto ;)

Sprzedam Hondę VFR 800 Fi z 1998 roku, motocykl przeznaczony na rynek niemiecki- oznacza to, że ma on katalizator i 2 sody lambda (jak modele z roczników 00-01), ssanie ręczne oraz moc na poziomie 98KM.

Jeśli ktoś zna model to nie będę przedstawiał jego legendarności, jeśli trafiłeś tu przypadkiem- zapraszam do jednego z wielu artykułów na temat tego motocykla.


https://www.zabikers.co.za/2024/01/16/the-tale-of-big-black-my-generation-5-honda-vfr800-fi-could-this-be-the-best-honda-ever/


Przebieg motocykla to blisko 61 000 km.


Stan oceniam na wręcz pedantyczny. Hondę posiadam od 2019 roku. Przejechałem nią jedynie 1500km. Pomimo to, że zrobiłem nią niewiele kilometrów, to bardzo dużo komponentów zostało sprawdzonych/ wymienionych- dłubanie przy niej traktowałem jako rodzaj wieczornej terapii po ciężkim dniu, jak ktoś ma taką zajawke to zrozumie o czym mowa :)


Motocykl jest bezwypadkowy, bez żadnych parkingówek. Honda ma 27 lat, żaden plastik nie jest pęknięty, żaden nie był malowany ani wymieniany (co traktuję jako ewenement w tak wiekowym motocyklu). Numery z tyłu owiewek się zgadzają- możemy je pościągać przy kupującym wedle życzenia.

Honda ubrana w komplet kufrów GIVI E45 w systemie 1 klucza, tankbag Givi z systemem EsayLock oraz uchwyt na telefon.


Na przestrzeni tych 6 lat i 1500 km zostało zrobione (składałem tylko na częściach OEM, z kilkoma wyjątkami- zwyczajnie oryginały w tych wypadkach były niedostępne):

1. Regulacja luzów zaworowych

2. Serwis filtra powietrza K&N (dodaję płyny do czyszczenia filtra wraz z motocyklem)

3. Wymieniony regulator napięcia na ten od Hondy VFR 1200 na mosfetach, przeprowadzone pomiary alternatora (napięcie zmienne przy 5000rpm jest na poziomie >80V na każdej parze przewodów fazowych)

4. Założony jest woltomierz bluetooth Victron Battery Sense (możemy sprawdzać ładowanie na smartfonie w czasie rzeczywistym) oraz ładowarka USB- całość wpięta przez przekaźnik z bezpiecznikami w ten sposób, że komponenty uruchamiają się dopiero po przekręceniu kluczyka.

5. Jeśli znalazłem jakąś śrubę która była nieoryginalna wymieniałem ja na OEM

6. Wymiana świec na irydowe

7. Wymieniony filtr paliwa na Mann MWK44 oraz założona nowa uszczelka pod pompą paliwową

8. Kompletny serwis wszystkich złączy elektrycznych motocykla- czyszczenie i smarowanie

9. Przeprowadziłem czyszczenie wtryskiwaczy w specjalizującym się w tym zakładzie oraz wyczyściłem przepustnicę

10. Był zrobiony kompletny serwis hamulcowy- rozebrane było wszystko do ostatniej śrubki, czyszczone, jeśli jakieś uszczelnienie wymagało wymiany- zostało wymienione

11. Serwis pompy sprzęgła oraz wysprzęglika

12. Założone jest nowe sprzęgło OEM (tarcze, przekładki, sprężyny)

13. Nowy łańcuch pompy oleju

14. Nowe łożysko oporowe docisku sprzęgła oraz łożysko igiełkowe zewnętrznego kosza sprzęgłowego

15. Kompletny serwis układu chłodzenia- wszystko było ściągnięte i myte

16. Serwis łożysk tylnego koła- mycie + smarowanie + wymiana łożyska na piaście tylnej

17. Serwis łożysk wahacza- mycie + smarowanie

18. Wymiana łożyska, uszczelniaczy i tulei tylnego amortyzatora

19. Synchronizacja przepustnic

20. Pełna polerka wszystkich plastików


Na wszystkie komponenty posiadam paragony i faktury (mogę je oddać kupującemu- sam nie chce ich podliczać ;)


90% napraw mam obfotografowanych (do wglądu)


Motocykl po serwisie olejowym (Fuchs Silkolene Comp4 10w40), nowy filtr oleju, płyn chłodniczy i hamulcowy.


Na tą chwilę Honda nie wymaga żadnego wkładu finansowego. W ciągu 2-3 sezonów trzeba będzie się spodziewać wymiany napędu i opon.

Cena jaka mnie interesuje to 14700 zł. Lokalizacja Radom.

 

23 maja 2025 19:27

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

VFR

Kolor

Czarny

Rok produkcji

1998

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14700

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Grzesiek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store