1 / 13
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Quad
Pojemność skokowa
993 cm3
Moc
24 KM
Opis
NASZA CENA PO RABACIE: ZADZWOŃ
Cena katalogowa Mule: 117 500 zł brutto
MOTO RAKOWSKI - Autoryzowany Dealer: Kawasaki, QJMotor, Aixam, Keeway, MBP
✔️GWARANCJA NAJLEPSZEJ CENY KAWASAKI W POLSCE - ZADZWOŃ
✔️KUP MULE BEZ WYCHODZENIA Z DOMU - ZAMÓW TELEFONICZNIE
✔️KORZYSTNE FINANSOWANIE - LEASING, KREDYT
✔️ZOSTAW MOTOCYKL DOWOLNEJ MARKI W ROZLICZENIU
✔️UMÓW SIĘ NA JAZDE TESTOWĄ TYM MODELEM
SŁUŻYMY POMOCĄ
- Jakub
Motocykle, Quady, Skutery wodne
- Juliusz
Motocykle, Quady, Skutery wodne
- Bartek
Motocykle, Quady, Skutery wodne
- Karolina
Kredyty, Leasingi, Ubezpieczenia
OPIS MODELU MULE PRO-DXT
Kawasaki MULE PRO-DXT to profesjonalny pojazd użytkowy stworzony z myślą o maksymalnej wydajności, trwałości i wszechstronności. Wyposażony w mocny, oszczędny silnik wysokoprężny oraz napęd 4x4, zapewnia pewność działania w najtrudniejszych warunkach terenowych i roboczych. Unikalny system szybkiej zmiany konfiguracji pozwala w kilka chwil przekształcić kabinę z wersji dwuosobowej z dużą przestrzenią ładunkową w wersję czteroosobową z pełnowymiarowymi siedzeniami – to elastyczność, której nie oferuje żaden inny pojazd tej klasy. Solidna konstrukcja ramy i zawieszenia, duża ładowność oraz możliwość holowania czynią z MULE PRO-DXT niezastąpione narzędzie w pracy i niezawodnego partnera w codziennych wyzwaniach. To pojazd, który łączy praktyczność, komfort oraz jakość wykonania sygnowaną przez Kawasaki, oferując użytkownikowi pewność, że sprosta każdemu zadaniu – niezależnie od warunków i obciążenia.
DANE TECHNICZNE
TYP SILNIKA
Chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik wysokoprężny, 3-cylindrowy OHV
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
993 cm³
ŚREDNICA X SKOK
74 x 77 mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
23.5:1
UKŁAD PALIWOWY
Rzędowa pompa paliwowa
UKŁAD ROZRUCHOWY
Elektryczny
SMAROWANIE
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
MOC MAKSYMALNA
17.8 kW (24 PS) / 3,600 rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
52.1 N•m (5.3 kgf•m) / 2,400 rpm
PRZEŁOŻENIE
CVT, 2-biegowa automatyczna, bieg wsteczny
PRZENIESIENIE NAPĘDU
2WD / 4WD, wał, dwutrybowy mechanizm różnicowy
PRZEŁOŻENIE PODSTAWOWE
3.334 ~ 0.756 (przekładnia pasowa)
NAPĘD GŁÓWNY
Przekładnia pasowa
PRZEŁOŻENIE DO PRZODU
High: 1.952 (34/33 x 36/19)
Low: 3.876 (45/22 x 36/19)
PRZEŁOŻENIE CAŁKOWITE
Przód: 6.382 (31/17 x 35/10)
Tył: 6.245 (31/21 x 55/13)
HAMULEC POSTOJOWY
Podwójne tarcze (mechaniczne)
HAMULCE PRZEDNIE
Podwójne tarcze z 2-tłoczkowymi zaciskami
HAMULCE TYLNE
Podwójne tarcze z 1-tłoczkowymi zaciskami
ZAWIESZENIE PRZEDNIE
Podwójny wahacz
ZAWIESZENIE TYLNE
Podwójny wahacz
TYP RAMY
Kratownicowa, rurki stalowe
SKOK ZAWIESZENIA PRZEDNIEGO
222 mm
SKOK ZAWIESZENIA TYLNEGO
(lewo) 217 mm / (prawo) 220 mm
OPONA PRZEDNIA
26 x 9.00-12 4PR
OPONA TYLNA
26 x 11.00-12 4PR
KĄT SKRĘTU L/P
40° / 31°
WYMIARY (DŁ. X SZER. X WYS.)
3,385 x 1,625 x 1,970 mm
ROZSTAW OSI
2,345 mm
PRZEŚWIT POD POJAZDEM
260 mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
30 litrów
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA
880 mm
MASA POJAZDU „NA SUCHO”
848 kg
(wartość nie obejmuje wszystkich materiałów i płynów eksploatacyjnych, pełnego zbiornika paliwa (ponad 90% pojemności) i zestawu narzędzi – jeśli występuje)
MASA POJAZDU GOTOWEGO DO UŻYTKU
848 kg
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty ani zapewnienia, w szczególności rozumieniu art.66 S 1 i art. 556 indeks 1 Kodeksu cywilnego. Firma Moto Rakowski Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do doprecyzowania oraz korekt omyłek.
17 września 2025 13:35
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Kawasaki
Model pojazdu
Inny
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Oblicz
Główne usługi sprzedającego
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
09:00 - 18:00
wtorek
09:00 - 18:00
środa
09:00 - 18:00
czwartek
09:00 - 18:00
piątek
09:00 - 18:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi