QJMOTOR SRK 800RR - 1
QJMOTOR SRK 800RR - 2
QJMOTOR SRK 800RR - 3
QJMOTOR SRK 800RR - 4
QJMOTOR SRK 800RR - 5
QJMOTOR SRK 800RR - 6
QJMOTOR SRK 800RR - 7
QJMOTOR SRK 800RR - 8
QJMOTOR SRK 800RR - 9
QJMOTOR SRK 800RR - 10
QJMOTOR SRK 800RR - 11
QJMOTOR SRK 800RR - 12
QJMOTOR SRK 800RR - 13
QJMOTOR SRK 800RR - 14
QJMOTOR SRK 800RR - 15

1 / 15

QJMOTOR SRK 800RR - 1
QJMOTOR SRK 800RR - 2
QJMOTOR SRK 800RR - 3
QJMOTOR SRK 800RR - 4
QJMOTOR SRK 800RR - 5
QJMOTOR SRK 800RR - 6
QJMOTOR SRK 800RR - 7
QJMOTOR SRK 800RR - 8
QJMOTOR SRK 800RR - 9
QJMOTOR SRK 800RR - 10
QJMOTOR SRK 800RR - 11
QJMOTOR SRK 800RR - 12
QJMOTOR SRK 800RR - 13
QJMOTOR SRK 800RR - 14
QJMOTOR SRK 800RR - 15

Najważniejsze

Przebieg

1 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

800 cm3

Moc

102 KM

Opis

Motoklinika

Zespół tworzą ludzie zarażeni pasją do quadów i motocykli. Wieloletnie doświadczenie, profesjonalne doradztwo oraz troska o Klienta to nasze atuty.


+ ALUMINIOWA RAMA

+ QUICKSHIFTER

+ ELEKTRONICZNA PRZEPUSTNICA


SRK 800 RR rywalizuje w serii supersport w WSBK pod wodzą Raffaele De Rosou! Zespół wyścigowy QJMOTOR Factory Racing w ten sposób testuje nowoczesne rozwiązania, które następnie trafiają do seryjnych motocykli QJ MOTOR oraz bezpośrednio do seryjnej wersji modelu SRK 800 RR.


Rzędowy czterocylindrowy silnik – ponad 100 koni mechanicznych czystych emocji

SRK 800 RR posiada obecnie najmocniejszą jednostkę napędową QJ MOTOR przeznaczoną na rynek europejski. Jest to 16-zaworowy, rzędowy, czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 778 cm3. Dzięki zastosowaniu specjalnego dolotu powietrza silnik ten osiąga maksymalnie 102 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy 75 Nm. Warto dodać, że silnik ten ma ogromny potencjał pod względem tunningu. W światowej serii wyścigów super sportowych ta sama jednostka napędowa po drobnych zmianach osiąga jeszcze wyższe wartości mocy i momentu obrotowego. Jednak gwarantujemy że nawet silnik w standardowej specyfikacji zapewni niesamowite przyspieszenie, jakie oferuje ten topowy motocykl QJ Motor.


Aluminiowa rama i wahacz z homologacją do wyścigów WSBK

Regulamin wyścigów Mistrzostw Świata Supersport pozwala na wiele modyfikacji, ale najważniejsze – czyli rama motocykla musi pozostać seryjna. Możesz więc mieć pewność, że rama i wahacz SRK 800 RR zostały opracowane od podstaw, aby umożliwić Tobie, tak samo jak zawodnikom Mistrzostw Świata, wydobycie maksymalnych osiągów z tego motocykla.


Przednie zawieszenie

Przedni widelec o dużym skoku i goleniach o dużej średnicy dostarczany jest przez renomowaną markę Marzocchi. Przednie zawieszenie typu upside-down oraz tylny amortyzator centralny, precyzyjnie reagują na wszystkie nierówności na drodze lub torze wyścigowym. Dzięki pełnej regulacji, można je precyzyjnie dostosować do wagi i preferencji kierującego. SRK 800 RR z pewnością zaskoczy Cię swoimi właściwościami jezdnymi zarówno podczas jazdy po mieście, krętych górskich drogach jak i na torze wyścigowym.


Tylny amortyzator centralny

Konstrukcja tylnej części motocykla oraz plastiki pod siedzeniami nawiązują do całej maszyny – czyli minimalistycznymi kształtami i technologią LED tylnego oświetlenia i kierunkowskazów.


Mocne hamulce radialne od Brembo

Wyścigowy układ hamulcowy SRK 800 RR jest wyposażony w dwukanałowy ABS

i hamulce tarczowe BREMBO o dużej średnicy z przodu i z tyłu, zapewniając bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji zarówno na drodze jak i na torze wyścigowym. Przedni hamulec dwutarczowy z tarczami o średnicy 320 mm

i radialnie zamontowanymi czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi zapewnia ogromną, a jednocześnie precyzyjnie dozowaną siłę hamowania. Całość uzupełnia tylny hamulec z tarczą o średnicy 260 mm i dwutłoczkowym zaciskiem.


System kontroli trakcji

Ponieważ SRK 800 RR posiada silnik o mocy ponad 100 koni mechanicznych,

w standardzie otrzymał także kontrolę trakcji. System ten zapobiega niepożądanemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania motocykla. Uślizg tylnego koła może nastąpić podczas przyspieszania na śliskiej nawierzchni czyli gdy tylne koło obraca się szybciej niż przednie. Układ kontroli trakcji został zaprojektowany tak, aby zapobiec sytuacji, która mogłaby spowodować utratę kontroli nad motocyklem. Podobnie jak ABS zapobiega blokowaniu się kół podczas hamowania, tak ten system kontroli trakcji zapobiega uślizgom tylnej opony podczas przyspieszania. Możesz być pewien, że system zareaguje natychmiast, więc możesz cieszyć się bezpieczną jazdą na SRK 800 RR.


Pełne oświetlenie LED i agresywny wygląd reflektora

QJMOTOR SRK 800 RR jest standardowo wyposażony w pełne oświetlenie

w technologii LED – począwszy od podwójnego reflektora głównego, poprzez kierunkowskazy, aż po charakterystyczne światło tylne. W konstrukcję przedniej owiewki wbudowane zostały diodowe światła do jazdy dziennej oraz cztero-soczewkowy reflektor główny, który dodaje wyrazistego charakteru temu zupełnie nowemu supersportowi. Nowoczesna technologia oświetlenia LED zapewnia doskonale oświetlenie drogi o zmierzchu i podczas jazdy w nocy


Podświetlane elementy sterujące na kierownicy

SRK 800 RR posiada praktyczne, podświetlane elementy sterujące po lewej

i prawej stronie kierownicy. Jest to dobre rozwiązanie zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych kierowców. Dzięki tym podświetlanym elementom sterującym, można łatwo sterować wszystkimi funkcjami motocykla jednym dotknięciem palca. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoją maszyną w ciągu dnia, ale także podczas jazdy w nocy.


SILNIK

- Czterocylindrowy, 16V, DOHC, chłodzony cieczą

- ŚREDNICA x SKOK 67 x 55.2 mm

- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 778 cm3

- MAKSYMALNA MOC 102 KM / 10000 rpm

- MAKS. MOMENT OBR. 75 Nm / 8500 rpm

- UKŁAD PALIWOWY EFI Bosch

- ROZRUCH Elektryczny

- SPRZĘGŁO Mokre, wielotarczowe

- SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów, Quickshifter

- ZAWIESZENIE PRZÓD Upside-down Marzocchi, w pełni regulowany

- ZAWIESZENIE TYŁ Amortyzator centralny Marzocchi, w pełni regulowany

- OPONY Pirelli 120/70-ZR17 | Bezdętkowa, Pirelli 180/55-ZR17 | Bezdętkowa

- HAMULEC PRZÓD Czterotłoczkowe radialne hamulce tarczowe Brembo 320 mm z ABS

- HAMULEC TYŁ Dwutłoczkowy hamulec tarczowy Brembo 260 mm z ABS

- WYMIARY DŁ. x SZER. x WYS. 2085 x 770 x 1130 mm

- ROZSTAW OSI 1450 mm

- WYSOKOŚĆ SIEDZISKA 815 mm

- PRZEŚWIT 130 mm

- WAGA 214 kg (Gotowy do jazdy)

- ZBIORNIK PALIWA 16 L


Jesteśmy autoryzowanym dilerem: QJmotor, Polaris, CFmoto, Kymco, Segway, Benelli, KOVE, Voge, Benda, Junak, Zontes, Morbidelli, Goes


W ofercie firmy znajdziecie Państwo szeroki wybór skuterów, motocykli, quadów o różnych pojemnościach.


TRANSPORT NA TERENIE CAŁEGO KRAJU MAX 600ZŁ netto

PROFESJONALNY SERWIS

PROWADZINY SPRZEDAŻ RATALNĄ

LEASING; ALIOR LEASING , EFL


Zapraszamy na naszą stronę, gdzie można znaleźć wszystko, co przydatne

w Twojej pasji:


www.motoklinika.com

 

1 listopada 2025 16:16

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

QJMOTOR

Model pojazdu

SRK 800RR

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2025

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

31990

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Informacje o sprzedającym

MOTOKLINIKA

  • Firma

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2011

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 17:00

  • wtorek

    09:00 - 17:00

  • środa

    09:00 - 17:00

  • czwartek

    09:00 - 17:00

  • piątek

    09:00 - 17:00

  • sobota

    09:00 - 13:00

  • niedziela

    Zamknięte