1 / 12
Najważniejsze
Przebieg
49 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Naked
Pojemność skokowa
645 cm3
Moc
75 KM
Opis
Witam!
Oddaję w dobre ręce niezawodny motocykl SV-650N w rzadko spotykanym niebieskim kolorze metalic!
Posiadam go od ponad 3 lat, ale ze względu na przeprowadzkę, musze się z nim rozstać.
Aktualny przebieg:49000 i ciągłe rośnie
Oto co dotychczas zostało zrobione w motocyklu: - Kompletny serwis rozrządu: Wymiana łańcuchów rozrządu wraz z wymianą wadliwych napinaczy (znany problem roczników 99-02) na niezawodne napinacze drugiej generacji (K4). Przy okazji serwisu silnika wykonano serwis gaźników, sprawdzenie kompresji, sprawdzenie stanu sprzęgła (jest w świetnym stanie), wymiana świec. - Regulator napięcia: kolejny znany problem pierwszej generacji - problem z kostkami i zwarciem - został rozwiązany poprzez wymianę regulatora na niezawodny model z GS-500, który działa bez problemów już od kilku lat. - Wymiana licznika: W połowie 2023 roku padł licznik (możliwe, że z powodu wadliwego regulatora), dlatego założyłem inny, oryginalny. Działa jak należy. Wymiana licznika jest legalnie udokumentowana, a motocykl przechodzi badanie techniczne bezproblemowo. - Klocki hamulcowe przód - oryginalne klocki (technologia semi-sintered), wymienione w połowie zeszłego sezonu. - Akumulator nówka, żelowy Yuasa YT12A-BS, zakupiony w sierpniu tego roku, ponieważ stary padł. Akumulator jest jeszcze na gwarancji (dołączam dowód zakupu). - Olej i filtry: wymieniony na początku tego roku (leje wylacznie Fuchs Pro Full Synthetic, czerwony 10w40) wraz z filtrem. Kolejna wymiana za około 1000 km, ale to już wedle uznania (na nowym oleju przejechałem około 4000 km). - Napęd: W czerwcu wymieniony został cały napęd. Zamontowane zębatki różnią się od fabrycznych: przednia ma 15 zębów, tylna 47. Ta modyfikacja nieznacznie obniża prędkość maksymalną, ale zwiększa moment obrotowy, co przekłada się na więcej frajdy z jazdy w mieście.
Z dodatków: - Termometr olejowy (zamontowany na filtrze). - Miernik prądu. - Przełącznik opóźnienia zapłonu (tzw. "popcorn", strzały z wydechu na redukcji) - Całkowicie wymieniony układ wydechowy - Leo Vince. - Kufer centralny K-Max - spokojnie mieści kask lub średniej wielkości zakupy. - W lipcu wymieniona tylna opona na Pilot Road 4 (DOT 4522) z dużym zapasem bieżnika. - Inne drobne rzeczy, których nie widać na zdjęciach (szyba, pług, oryginalne klamki, zapasowe kierunkowskazy, wyświetlacz biegów) dorzucam gratis
Informacje administracyjne: - Ważne OC do połowy grudnia. - Ważne badanie techniczne do 4 kwietnia 2026 r. - Jest to wersja na 51 kW (pełna moc), udokumentowana zarówno w dowodzie rejestracyjnym, jak i na silniku. Motocyklem jeździłem głównie do pracy, choć okazjonalnie wyjeżdżałem też w dalsze trasy. Nigdy nie był katowany: jeżdżę dynamicznie, ale z głową. W zimie garażowany w parkingu podziemnym, gdzie również na bieżąco naprawiałem. Motocykl jest w świetnym stanie, jednak ma swoje lata.
Sprzedaż w związku z wyjazdem.
Do obejrzenia na warszawskim Ursynowie.
Cena, jaka mnie interesuje, to 6600 zł lub 1500 €. Jestem jednak otwarty na propozycje.
Preferuję kontakt telefoniczny.
Dane do sprawdzenia historii pojazdu: SC 117L JS1AV133100109889 09.05.2000
15 października 2025 9:12
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Suzuki
Model pojazdu
SV
Kolor
Niebieski
Rok produkcji
2000
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Kufer
Informacje o sprzedającym
Patrick Wilder
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie
