Triumph Street Triple - 2
Triumph Street Triple - 3
Triumph Street Triple - 4
Triumph Street Triple - 5
Triumph Street Triple - 6
Triumph Street Triple - 7
Triumph Street Triple - 8
Triumph Street Triple - 9
Triumph Street Triple - 10
Triumph Street Triple - 11
Triumph Street Triple - 12
Triumph Street Triple - 13
Triumph Street Triple - 14
Triumph Street Triple - 15
Triumph Street Triple - 16
Triumph Street Triple - 17

1 / 17

video
Triumph Street Triple - 2
Triumph Street Triple - 3
Triumph Street Triple - 4
Triumph Street Triple - 5
Triumph Street Triple - 6
Triumph Street Triple - 7
Triumph Street Triple - 8
Triumph Street Triple - 9
Triumph Street Triple - 10
Triumph Street Triple - 11
Triumph Street Triple - 12
Triumph Street Triple - 13
Triumph Street Triple - 14
Triumph Street Triple - 15
Triumph Street Triple - 16
Triumph Street Triple - 17

Najważniejsze

Przebieg

39 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

675 cm3

Moc

107 KM

Opis

Witam,


Sprzedam mój prywatny motocykl którego jestem właścicielem od 5 lat. Więcej stoi niż jeździ, co można zauważyć po 3 ostatnich badaniach technicznych.


Przegląd w maju 2023 przebieg 36809, przegląd w maju 2024 przebieg 37610, przegląd w maju 2025 przebieg 38800.


Powodem sprzedaży jest właśnie sporadyczna jazda. Na razie przerywam swoją przygodę motocyklową, więc mam do sprzedania też ciuchy jeśli ktoś będzie zainteresowany. Drugi powód sprzedaży to plany wyprowadzki na pomorze i budowa domu, więc też problemem będzie przewieźć i gdzie trzymać moto.


A teraz o samym motocyklu:


Street Triple 675 2 generacji 107 koni bez ABS rok produkcji końcówka 2012 ale modelowo jest to 2013 rok.


Kupiony przeze mnie w 2020 roku z przebiegiem 30000, kupiony w polsce natomiast jak wynika z historii pojazdu był sprowadzony w 2017 roku. Aktualny przebieg to 39000.


Motocykl wyposażony jest w alarm (zgaduję że fabrycznie zamontowany przy zakupie z salonu). Alarm jest połączony z immobilizerem. Bez wyłączenia alarmu nie zakręci rozrusznik. Z tego co testowałem nie ma żadnego czujnika w kanapie i czujnika przemieszczenia motocykla. Wyje po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu bez wcześniejszego wyłączenia alarmu.


Do motocykla posiadam 2 oryginalne kluczyki i 2 piloty od alarmu.


Ostatnio włożone zostało sporo pieniędzy:


- Opony Brigdestone S21 DOT 3321 kupione w czerwcu 2022 roku przy przebiegu 35000 więc mają ledwo 4000 przejechane, nigdy nie paliłem gumy, więc mają jeszcze dużo mięsa

- W październiku 2024 wymienione zostały przednie tarcze hamulcowe na EBC MD852X - koszt 1700zł

- W październiku 2024 zębatka przód Afam 28401NR 16 zębów rozmiar 525 koszt 77,71zł

- W październiku 2024 zębatka tył stalowa Afam 86605 57 zębów rozmiar 525 koszt 216,17zł

- W październiku 2024 łańcuch napędowy DID 525 ZVMX2 118 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty koszt 582,64zł


Z dodatków na motocyklu:


- w październiku 2024 wymienione zwykłe kierunkowskazy na akcesoryjne ledowe oryginalne Triumpha za 1100zł

- akcesoryjne lusterka oryginalne Triumph na krańce kierownicy koszt jak dobrze pamiętam 70 euro za jedną sztukę, niestety nie mam dowodu zakupu i nie są już dostępne na stronie na której je kupowałem, a jest to niemiecka strona z częściami do motocykli triumph (strona triumphworld.de)

- zanim zostałem właścicielem na motocyklu już były dołożone: pług pod silnikiem, owiewka na zegary, crash pady które widać nad zielonymi plastikami po bokach, końcówka wydechu SC Project conic (brak naklejki na wierzchu ale od strony wahacza jest tabliczka znamionowa) pomimo db killera słychać go z odległości kilkuset metrów ale nie sprawdzałem dokładnej odległości


Gdyby ktoś nie wiedział co w standardzie ma ten motocykl: wskazanie aktualnego spalania, średnie spalanie z tripa, wskazanie ilości paliwa w postaci kresek a nie tylko pokazanie że jest już rezerwa, możliwość konfiguracji przy ilu obrotach zapalają się ledy od shift light, lap timer, wskazanie aktualnego biegu, stalowy oplot.


Jak widać po zdjęciach niestety jest lekko wgnieciony bak paliwa po prawej stronie, przytarty wydech i z tego co wiem przedni błotnik był malowany. Takiego już kupiłem, ze mną nie miał żadnej przygody.


Serwisowany jest u mojego znajomego, który kiedyś miał warsztat, więc niestety nie mam żadnych oficjalnych dowodów na wykonane serwisy i wymiany części. Po prostu u znajomego płaciłem mniej niż jakbym oddawał go do jakiegoś większego warsztatu. Natomiast kolega zna się na robocie, np. ostatnio serwisował KTM'a 1290 adventure motoambulans który jeździł przy froncie na ukrainie. Kluczyk serwisowy pokazuje się na zegarach ponieważ można wgrać do komputera kiedy powinna być wykonana następna zmiana oleju, kolega nie ma komputera diagnostycznego, żeby przestawić tą datę.


Z ważniejszych rzeczy był robiony większy serwis według książki serwisowej przy przebiegu 30000, stator był przewijany ponieważ wyzionął ducha, przy padnięciu statora spalił się regulator napięcia, który został wymieniony na używany z jakiejś hondy czy yamahy 1000 i wszystkie problemy z regulatorem napięcia, które są znane w przypadku motocykli triumph zniknęły.


Moto jeździ, skręca, hamuje. Było kilka razy ciśnięte na maksa, nie wpada w shimmę.


Sprzedaję bez uchwytu quadlock.


Zachęcam do obejrzenia i jazdy testowej po zostawieniu pełnej kwoty

 

20 września 2025 16:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Triumph

Model pojazdu

Street Triple

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2012

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

17500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Alarm

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Mikołaj

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni