Triumph Trident - 1
Triumph Trident - 2
Triumph Trident - 3
Triumph Trident - 4
Triumph Trident - 5
Triumph Trident - 6
Triumph Trident - 7
Triumph Trident - 8
Triumph Trident - 9

1 / 9

Triumph Trident - 1
Triumph Trident - 2
Triumph Trident - 3
Triumph Trident - 4
Triumph Trident - 5
Triumph Trident - 6
Triumph Trident - 7
Triumph Trident - 8
Triumph Trident - 9

Najważniejsze

Przebieg

13 763 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ nadwozia

Naked

Pojemność skokowa

660 cm3

Moc

81 KM

Kraj pochodzenia

Polska

Opis

Motor kupiony w salonie we Wrocławiu. Tu również serwisowany (w zdjęciach potwierdzenie). Dołożony Quickshifter (góra/dół) oraz osłona chłodnicy. Osłona baku polakierowana - chciałem by była cała czarna - dało to fajny efekt widocznego logo Triumph, ale całość w czerni (widać na fotce). Motor pracuje idealnie, jego żywiołem jest miasto i okolice - w korkach zwinny jak rower, a dzięki swojej niewielkiej wadze i genialnemu silnikowi (3 cylindry) goni jak marzenie. Z jednego końca Wrocławia na drugi, w korkach o 16:00 w 20 minut - żaden problem :)


Dodatkowo dołożone:

-crash pady do ramy,

-osłona zawieszenia w obu kołach,

-owiewka na zegar,

-gniazdo do ładowania telefonu na usb A oraz usb C,

-zamontowane bobbinsy do podnośnika.

-uchwyt na telefon Quad lock z amortyzatorem wstrząsów


Do motoru dorzucam podnośniki na przód i tył - u mnie zimował w garażu zawsze na nich i pod pokrowcem (pokrowiec też dorzucę oraz torbę na siedzenie, żeby sobie na trasę jakąś wodę zabierać itd)


Na co dzień trzymany w garażu prywatnym przy domu, chuchany i dmuchany. Przygotowywany odpowiednio do każdego sezonu jak i do zimowania. Nigdy nie miał żadnej wywrotki, ani nawet paciaka na parkingu. Nie był też stawiany na koło - to nie moja bajka. Tryby jazdy Rain i Road. Pełne oświetlenie led - w nocy jazda nie stanowi żadnego problemu, wyświetlacz TFT z naklejoną folią - więc żadnej ryski. Automatyczne kierunkowskazy - można puścić 3 mrugnięcia albo ustawić by wyłączały się same po przejechaniu 60m. i masę innych bajerów oferowanych przez producenta jak kontrola trakcji, ABS itd.


Motor jest świeżo po serwisie gwarancyjnym, corocznym. Najbliższy rok jest więc z głowy. Ubezpieczenie do 13.07.2026, badanie techniczne 14.07.2026. W pełni udokumentowane spalanie od nowości (powadzę w aplikacji Fuelio - zdjęcia załączone), nie trzeba się zastanawiać czy spalanie poniżej 5 litrów to mit czy prawda - dodam, że w dużym mieście, gdzie jazda to głównie korki i światła. Na trasie bliżej do 4 niż do 5.


Ja mam 185 cm wzrostu i mimo, że motor jest mały i zwinny to dla mnie jest również mega wygodny. Przetestowany na kilku trasach po parę godzin - kanapa wygodna, kolana nie bolą, nie wygląda się na nim jak na kocie.

Rozstajemy się - bo niestety nie stać mnie na dwa motory, a że planuję kupić coś bardziej turystycznego, gdzie będę mógł zamontować kufry i szybę bardziej chroniącą przed wiatrem na autostradzie, to niestety decyzja musiała zostać podjęta taka a nie inna. Oddam tylko w dobre ręce :)

 

11 października 2025 13:10

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Triumph

Model pojazdu

Trident

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2023

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

30999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

ABS

Informacje o sprzedającym

Bartosz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni