Yamaha WR - 2
Yamaha WR - 3
Yamaha WR - 4
Yamaha WR - 5
Yamaha WR - 6

1 / 6

video
Yamaha WR - 2
Yamaha WR - 3
Yamaha WR - 4
Yamaha WR - 5
Yamaha WR - 6

Najważniejsze

Przebieg

2 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

250 cm3

Moc

46 KM

Opis

Motocykl zupełnie nowy - przebieg zero ! nigdy nie uruchamiany. W zestawie kit homologacyjny i wszystko co fabryka dała. Kupiłem okazyjnie dwa, jeden ujeżdżam amatorsko (mam 55lat) drugi czekał na syna...jednak brak zainteresowania z jego strony. Motor nie był nigdy zalany paliwem. Kupiony niespełna rok temu w skrzyni fabrycznej. Komputer odblokowany , posiada mapy zawodnicze, można również z telefonu tworzyć własne mapy. Możliwa faktura vat.

Najlepszy w swojej klasie, XEF250 jest najbardziej utytułowanym motocyklem w naszej ofercie: 11 tytułów w ciągu 3 lat czyni go faworytem klasy ćwierćlitrowej.


Inteligentny, wydajny i dostosowany do potrzeb kierowcy. Referencyjne podwozie w połączeniu z konfigurowalną elektroniką sprawiają, że jest to kompletna broń enduro.

Fantic XEF 250 Enduro, owoc współpracy z marką Yamaha, trafia do salonów. Cena w Europie to 9490 euro.

Fantic XEF 250 Enduro powstał w wyniku współpracy z Yamaha Motor Europe. Został wyposażony w zgodny z normą Euro 5 silnik Yamahy o pojemności 249 ccm, zestrojony pod kątem enduro. Posiada dwa wałki rozrządu, cztery zawory na cylinder i połączono go z przekładnią o sześciu biegach.

Ciekawością jest jednostka sterująca zapłonem i wtryskiem - opracowana w Athena-GET wraz z aplikacją WiGET umożliwia zmianę map zapłonu i wtrysku. Układ wydechowy pochodzi z Arrowa i oczywiście ułatwia wykorzystanie potencjału jednostki napędowej...

Podwozie oparto na aluminiowej ramie Yamahy i zawieszeniach Kayaba. Z przodu jest to widelec USD typu SSS (Speed Sensitive System) o średnicy rur nośnych 48 mm i skoku 310 mm a z tyłu wahacz aluminiowy, o skoku 317 mm podparty na amortyzatorze z pełną regulacją.

Felgi o średnicy 21 cali z przodu i 18 cali z tyłu dostarczyło DID. W standardzie wyposażane są w opony Metzeler Six Days Extreme. Układ hamulcowy z pojedynczymi tarczami o średnicach 270 i 245 mm to dzieło japońskiego Nissina.

Nadwozie ma zapewniać dobrą ergonomię i swobodę ruchu, a ciekawostką są panele antypoślizgowe w tylnej części fotela. Oświetlenie wykorzystuje technologię LED. Ponadto pojazd wyposażono w osłonę miski olejowej i handbary a zbiornik zmieści 7,9 litra paliwa. Całość waży 115 kg.

Przyznacie, że całość prezentuje się imponująco...

Dane techniczne:

Silnik: 4T,jednocylindrowy, czterozaworowy, chłodzony cieczą, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy

Pojemność: 249 ccm

Zasilanie: wtrysk

średnica: 77.0 mm

skok: 53.6 mm

Stopień sprężania: 13.8: 1

Zapłon: TCI

Rozrusznik: elektryczny

Skrzynia biegów: 6-biegowa

Sprzęgło: mokre, wielotarczowe

Nadwozie:

Rama: aluminiowa

Prześwit: 116 mm

Felgi: 21x1.60 - 18x2.15

Opony: 90/90x21 - 130/90x18

Hamulce: Hydraulic disc ø270mm - Hydraulic disc ø245mm

Przednie zawieszenie: KYB ø48 mm, fully adjustable, wheel travel 310 mm

tylne zawieszenie: KYB, fully adjustable, wheel travel 317 mm

Wymiary i masy:

długość: 2175 mm

szerokość: 825 mm

wysokość: 1270 mm

wysokość siedzenia: 955 mm

rozstaw osi: 1480 mm

masa: 115 kg

zbiornik paliwa: 7.9 l


Proszę pisać: 31352@wp.pl

dzwonić:

Istnieje możliwość pełnej faktury VAT

 

3 listopada 2025 23:57

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Yamaha

Model pojazdu

WR

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2024

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

28999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Informacje o sprzedającym

Ryszard

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni