Nowy model 2023 z tego ogłoszenia to:
- Podwozie ciężarowe 180E28/P z linii Euro Cargo z zabudową typu kurtyna
- Silnik Tector 7 E28 poj. 6728 cm3 206 kW (280 KM) - ekonomiczny, a przy tym niezwykle elastyczny - idealny do większości zastosowań
-12 biegowa zautomatyzowana skrzynia biegów
- Rejestracja auta 18 000 kg DMC
Dodatkowe wyposażenie podwozia:
- fotel kierowcy Premium podgrzewany ( wygoda i komfort pracy przez cały dzień)
- jedno wygodne łóżko
- zewnętrzna plastikowa osłona przeciwsłoneczna (bezpieczna i przyjemna jazda)
- aktywny tempomat ACC z czujnikiem radarowym ( bezpieczna i wygodna jazda oraz asekuracja w nieprzewidzianych sytuacjach drogowych)
-zbiornik paliwa 550l (większy zasięg bez potrzeby tankowania)
- zbiornik Adblue 70l
- szyberdach sterowany elektrycznie (możliwość montażu klimatyzacji postojowej)
- lodówka
Zabudowa typu firana P.W. ACORD przygotowana w oparciu o ramę pośrednią ze stali o podwyższonej wytrzymałości 18 G2A
Wymiary wewnętrzne dla zabudowy: 8600x2480xok.2750mm(+/-25mm) (do max. 4000mm wys. całkowitej)
Opis wykonania standardowego - nadwozie firana
- rama pośrednia z wiązaniem spodu wykonana z profili stalowych o podwyższonej wytrzymałości mechanicznej (stal gatunku 18G2A),
- nadwozie wykonane formie 3-sekcyjnej, środkowe słupki demontowane,
- przednie oraz tylne słupy aluminiowe anodowane w kolorze srebrnym,
- wszystkie elementy stalowe (tylko rama zabudowy) ocynkowane ogniowo,
- plandeka boczna w formie kurtyny, przesuwana w szynie aluminiowej, napinana poziomo i pionowo, zapinana do obrzeża klamrami nierdzewnymi co ok. 500mm,, wzmocniona tzw. Panama (gramatura 900 g/m2),
- kolor plandeki czarny
- przy podłodze 1 rząd deski aluminiowej wzmocnionej o wysokości całkowitej ok. 150mm,
- plandeka zabezpieczona przed uszkodzeniem 4 rzędami desek drewnianych, co ok. 35 cm
- przednia ściana, zabezpieczająca kabinę kierowcy, wykonana z profili aluminiowych w kolorze srebrnym, wzmocnionej profilami stalowymi do pełnej wysokości, od str. wew. blacha aluminiowa przypodłogowa h=500mm,
- dach przesuwany niezależnie względem boków tzw. Edscha wykonany z plandeki w kolorze białym,
- podłoga płaska, wyłożona sklejką wodoodporną anty-poślizgową foliowaną o grubości 27mm (możliwe blachy nad kołami osi tylnej),
w obrysie stalowym skrzyni, wykonane otwory co ok. 100 mm, do mocowania pasów transportowych, o wytrzymałości na rozciąganie 20 kN każdy, tzw. system „MULTI LOCK”,
- uchwyty do mocowania ładunku, pierwszy 400mm od ściany przedniej następne co ok. 800mm,
- oświetlenie obrysowe diodowe zgodne z przepisami o Ruchu Drogowym,
- nadkola z fartuchami przeciw błotnymi nad kołami osi tylnej,
- zamknięcie tyłu drzwiami dwuskrzydłowymi aluminiowymi anodowanymi z podwójnym zamknięciem na każdym skrzydle drzwi w kolorze srebrnym o kącie otwarcia 270o
- drążek do dachu przesuwnego mocowany na skrzydle drzwi tylnych,
- tylne tablice wyróżniające,
- skrzynka narzędziowa 2szt.,(uchwyty mocujące ocynkowane ogniowo)
- zbiornik na wodę,
- taśmy konturowe odblaskowe - boczne białe, tył czerwone,
- pasy do spinania krzyżowego stelaża - 2 szt,
- certyfikat XL,
- dokumenty do rejestracji na podstawie homologacji Iveco Poland,