Szczegóły
Opis
Przedstawiam przyczepę NACHTMAN serii H2O ( H dwa O ) służącą do przewozu łodzi, pontonów i innych jednostek pływających o różnych długościach i wadze do 600 kg. Nośność uzależniona od wielkości ramy i wagi wyposażenia przyczepy. Przyczepy występują w różnych długościach i szerokościach ramy "A" = 1100 do 1900 mm i różnych konfiguracjach. Zdjęcie z widocznym białym kadłubem od strony rufy pokazuje prawidłowe posadowienie łodzi pomiędzy nadkolami i wymiar "A".
Standardowa konstrukcja ramowa wykonana z wzmocnionych profili zamkniętych z dwiema profilowanymi poprzeczkami ramy typu "V". W zależności od upodobań klienta opcjonalnie możemy zaproponować ramę z trzema, czterema lub pięcioma poprzeczkami ramy typu "V". Dzięki poprzeczkom typu "V" osiągamy najniższy z możliwych środek ciężkości, mniejsze zanurzenie przyczepy przy wodowaniu łodzi korzystając ze slipu i dolny prześwit przyczepy "C" na poziomie ok. 310 mm.
Występuje w wielu wariantach wyposażenia. Wszystkie przyczepy standardowo wyposażone są w specjalne przestawne i wodoszczelne osie jezdne "waterproof" o nośności do 750 kg (opcjonalnie wariant dwuosiowy), które zapewniają dużo większą odporność na działanie wody i czynników zewnętrznych. Zastosowane kompaktowe łożyska kół dodatkowo zwiększają ich żywotność. Istnieje możliwość wyposażenia przyczepy w układ hamulcowy. Standardowo w przyczepie zastosowanie mają sprawdzone i bezpieczne koła 13" z indeksem prędkości do 140 km/h. Możliwe jest również zastosowanie większych kół, czy felg aluminiowych. W przyczepie zastosowanie mają plastikowe nadkola mocowane do ramy za pośrednictwem stopni wejściowych z możliwością przestawiania ich względem ramy. Prezentowana przyczepa posiada seryjnie montowany zaczep kulowy z dopuszczeniem do 1500 kg z wskaźnikiem zużycia, centralnie umieszczonym, wzmocnionym uchwytem koła wsporczego i kołem wsporczym o nacisku do 150 kg. Tak mocowane koło wsporcze zapewnia większy prześwit, pewne mocowanie, jego stabilność i nie ogranicza promienia skrętu.
Oświetlenie przyczepy wykonane z zastosowaniem wysokiej jakości zespolonych lamp żarówkowych z kloszami "clarglass" na stałych, pojedynczych panelach, opcjonalnie wysuwanych (do 1000 mm) i demontowalnych, pojedynczych panelach lamp. Chętnym polecamy instalację elektryczną i oświetlenie wodoodporne IP68 w technologii LED. Przy zastosowaniu lamp LED tylne panele lamp mogą być zintegrowane z ramą na stałe, mogą być wysuwane o dodatkowe 1000 mm lub otwierane na zewnątrz wspomagane przez sprężyny gazowo-olejowe. Instalacje elektryczne wykonujemy ręcznie z przewodów o powiększonej średnicy. Nie stosujemy szybko złączek, co znacząco wpływa na jej żywotność. Instalacja elektryczna może być zakończona wtyczką z niklowanymi stykami 7 lub 13 pin. Istnieje również możliwość zastosowania przewodu spiralnego z wtyczką.
Standardowym elementem odpowiedzialnym za wyciąganie jednostki pływającej z wody jest markowa przyciągarka wyposażona w mocny, szeroki (50 mm) pas z zaczepem hakowym, posadowiona na wieży z wspornikiem przyciągarki i gumową dziobnicą. Przyciągarka mocowana jest za pośrednictwem cybantów, co daje możliwość jej przestawiania z długości i wysokości. Jako łoże pod łódź możemy zaproponować kilka rozwiązań różnej klasy i w różnej cenie. Zastosowanie mogą mieć: rolki kilowe, podwójne lub poczwórne rolki boczne, podpory z poduszkami, lub najbardziej polecane płozy, dostępne w różnych długościach i grubościach, pokrytych odpowiednią do tego celu czarną okładziną. Możliwe jest również zastosowanie bocznych prowadnic, które pomagają przy wprowadzaniu jednostki na przyczepę w nurcie rzeki.
Wykonujemy przyczepy wg indywidualnych potrzeb i koncepcji klienta. Przedstawiona przyczepa może być dowolnie konfigurowana pod względem wielkości jak i wyposażenia. Więcej informacji można uzyskać w naszym biurze.
Nasze przyczepy są objęte 5-o letnią gwarancją.
Prowadzimy serwis przyczep
Standardowa konstrukcja ramowa wykonana z wzmocnionych profili zamkniętych z dwiema profilowanymi poprzeczkami ramy typu "V". W zależności od upodobań klienta opcjonalnie możemy zaproponować ramę z trzema, czterema lub pięcioma poprzeczkami ramy typu "V". Dzięki poprzeczkom typu "V" osiągamy najniższy z możliwych środek ciężkości, mniejsze zanurzenie przyczepy przy wodowaniu łodzi korzystając ze slipu i dolny prześwit przyczepy "C" na poziomie ok. 310 mm.
Występuje w wielu wariantach wyposażenia. Wszystkie przyczepy standardowo wyposażone są w specjalne przestawne i wodoszczelne osie jezdne "waterproof" o nośności do 750 kg (opcjonalnie wariant dwuosiowy), które zapewniają dużo większą odporność na działanie wody i czynników zewnętrznych. Zastosowane kompaktowe łożyska kół dodatkowo zwiększają ich żywotność. Istnieje możliwość wyposażenia przyczepy w układ hamulcowy. Standardowo w przyczepie zastosowanie mają sprawdzone i bezpieczne koła 13" z indeksem prędkości do 140 km/h. Możliwe jest również zastosowanie większych kół, czy felg aluminiowych. W przyczepie zastosowanie mają plastikowe nadkola mocowane do ramy za pośrednictwem stopni wejściowych z możliwością przestawiania ich względem ramy. Prezentowana przyczepa posiada seryjnie montowany zaczep kulowy z dopuszczeniem do 1500 kg z wskaźnikiem zużycia, centralnie umieszczonym, wzmocnionym uchwytem koła wsporczego i kołem wsporczym o nacisku do 150 kg. Tak mocowane koło wsporcze zapewnia większy prześwit, pewne mocowanie, jego stabilność i nie ogranicza promienia skrętu.
Oświetlenie przyczepy wykonane z zastosowaniem wysokiej jakości zespolonych lamp żarówkowych z kloszami "clarglass" na stałych, pojedynczych panelach, opcjonalnie wysuwanych (do 1000 mm) i demontowalnych, pojedynczych panelach lamp. Chętnym polecamy instalację elektryczną i oświetlenie wodoodporne IP68 w technologii LED. Przy zastosowaniu lamp LED tylne panele lamp mogą być zintegrowane z ramą na stałe, mogą być wysuwane o dodatkowe 1000 mm lub otwierane na zewnątrz wspomagane przez sprężyny gazowo-olejowe. Instalacje elektryczne wykonujemy ręcznie z przewodów o powiększonej średnicy. Nie stosujemy szybko złączek, co znacząco wpływa na jej żywotność. Instalacja elektryczna może być zakończona wtyczką z niklowanymi stykami 7 lub 13 pin. Istnieje również możliwość zastosowania przewodu spiralnego z wtyczką.
Standardowym elementem odpowiedzialnym za wyciąganie jednostki pływającej z wody jest markowa przyciągarka wyposażona w mocny, szeroki (50 mm) pas z zaczepem hakowym, posadowiona na wieży z wspornikiem przyciągarki i gumową dziobnicą. Przyciągarka mocowana jest za pośrednictwem cybantów, co daje możliwość jej przestawiania z długości i wysokości. Jako łoże pod łódź możemy zaproponować kilka rozwiązań różnej klasy i w różnej cenie. Zastosowanie mogą mieć: rolki kilowe, podwójne lub poczwórne rolki boczne, podpory z poduszkami, lub najbardziej polecane płozy, dostępne w różnych długościach i grubościach, pokrytych odpowiednią do tego celu czarną okładziną. Możliwe jest również zastosowanie bocznych prowadnic, które pomagają przy wprowadzaniu jednostki na przyczepę w nurcie rzeki.
Wykonujemy przyczepy wg indywidualnych potrzeb i koncepcji klienta. Przedstawiona przyczepa może być dowolnie konfigurowana pod względem wielkości jak i wyposażenia. Więcej informacji można uzyskać w naszym biurze.
Nasze przyczepy są objęte 5-o letnią gwarancją.
Prowadzimy serwis przyczep