Abarth 595 - 1
Abarth 595 - 2
Abarth 595 - 3
Abarth 595 - 4
Abarth 595 - 5
Abarth 595 - 6
Abarth 595 - 7
Abarth 595 - 8
Abarth 595 - 9
Abarth 595 - 10
Abarth 595 - 11
Abarth 595 - 12
Abarth 595 - 13
Abarth 595 - 14
Abarth 595 - 15
Abarth 595 - 16
Abarth 595 - 17
Abarth 595 - 18
Abarth 595 - 19
Abarth 595 - 20
Abarth 595 - 21
Abarth 595 - 22
Abarth 595 - 23
Abarth 595 - 24
Abarth 595 - 25
Abarth 595 - 26
Abarth 595 - 27
Abarth 595 - 28
Abarth 595 - 29
Abarth 595 - 30
Abarth 595 - 31
Abarth 595 - 32
Abarth 595 - 33
Abarth 595 - 34

1 / 35

Abarth 595 - 1
Abarth 595 - 2
Abarth 595 - 3
Abarth 595 - 4
Abarth 595 - 5
Abarth 595 - 6
Abarth 595 - 7
Abarth 595 - 8
Abarth 595 - 9
Abarth 595 - 10
Abarth 595 - 11
Abarth 595 - 12
Abarth 595 - 13
Abarth 595 - 14
Abarth 595 - 15
Abarth 595 - 16
Abarth 595 - 17
Abarth 595 - 18
Abarth 595 - 19
Abarth 595 - 20
Abarth 595 - 21
Abarth 595 - 22
Abarth 595 - 23
Abarth 595 - 24
Abarth 595 - 25
Abarth 595 - 26
Abarth 595 - 27
Abarth 595 - 28
Abarth 595 - 29
Abarth 595 - 30
Abarth 595 - 31
Abarth 595 - 32
Abarth 595 - 33
Abarth 595 - 34

Najważniejsze

Przebieg

53 011 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 368 cm3

Moc

180 KM

Opis

Oddam w dobre ręce nie byle jakiego hothatcha, który swoimi osiągami zaskoczył już niejednego “mistrza prostej”. Auto posiadam od nowości i od nowości do dziś przynosił i przynosi mnóstwo frajdy i budzi pozytywne emocje. Produkcja 2019, ale I rejestracja w połowie 2020, od początku do dziś serwisowane bez żadnego oszczędzania - wykupiona była rozszerzona gwarancja na 5 lat, więc trzeba było robić wszystko w ASO. Pod względem wyposażenia jest to wersja Turismo plus tapicerka skórzana, nagłośnienie Beats z subwooferem oraz fabrycznie ciemne szyby. Z uwagi na jubileuszowy dla marki Abarth rok produkcji sygnowana jest emblematami “70 anni”. Fabrycznie auto miało 165 koni, ale po pierwszym roku eksploatacji i dotarciu dostało w prezencie pakiet modyfikacji Elaborare Record Monza (w ASO na gwarancji) obejmujący podniesienie mocy do 180 kM, wydech sportowy przelotowy z 4 rurami i mega brzmieniem oraz sportowe amortyzatory Koni. Te dodatkowe koniki z włoskiej stajni szału nie zrobiły, ale za to modyfikacje były dobra bazą do podkręcenia parametrów na hamowni (potencjał ma zwłaszcza turbina Garrett) - potwierdzone załączonymi wydrukami oraz zrzutami ekranowymi z fabrycznego systemu i aplikacji z nim współpracującej. Auto ma praktycznie 190 kM oraz prawie 300 Nm i to płynnej, a nie wyśrubowanej charakterystyki starannie dobranej na profesjonalnej hamowni. Przyspiesza dzięki temu do 100 w około 6,5 sekundy, powyżej setki do około 160-180 km/h zaskakuje dużo mocniejsze auta (niska masa), a rozpędza się do nieprzyzwoitej jak na swoje gabaryty prędkości prawie 230 km/h. Sprawdzałem to tylko 2-3 razy i to tak nie do końca ze względu na brak bezpiecznych możliwości oraz bardziej z uwagi na zdrowy rozsądek. Auto nigdy nie było na żadnym torze ani nie brało udziału w wyścigach czy jakimkolwiek upalaniu/katowaniu. Po prostu chcialem takie mieć i mieć “coś więcej” pod pedalem. Ma jeszcze fakbryczne opony i to wcale nie “zjechane”. Auto jest w 100% bezwypadkowe i bezkolizyjne - żaden element nawet plastikowy nie był lakierowany, jedynie przedni zderzak ma delikatne otarcia i uszczerbki parkingowe, ale bardzo mało widoczne, a na innych elementach jest może kilka drobnych odprysków dobrze zaprawionych lakierem. Nadwozie nie ma wgniotek, rys ani hologramów od polerowania - nie było nic picowane do sprzedaży, gdyż zawsze było bardzo zadbane. Lakier nie miał żadnej korekty ani mechanicznego polerowania. Od początku była nałożona ceramika, po trzech latach eksploatacji ponownie i nigdy nadwozie nie było na żadnych szczotkach. Wnętrze podobnie - jest w stanie więcej niż bardzo dobrym. Technicznie auto w stanie perfekcyjnym - ok 4 tys km wstecz było na przegladzie w ASO (wtedy, w czerwcu 2025 jeszcze na gwarancji). Olej silnikowy wymieniany co ok 10 kkm zawsze ten sam najlepszy zalecany przez producenta. Klocki, tarcze Brembo też były zmienione w ASO. Nie wymaga najmniejszego wkładu ani jakichkolwiek prac. Od dwóch lat ten Abarth już nie tanieje w Eurotax (mam to potwierdzone na polisach AC), więc jest to dobry prognostyk utrzymania wartości na przyszłość. Marka Abarth nie produkuje już aut spalinowych, a takich jak ten zwłaszcza - z edycji na 70-lecie jest jak na lekarstwo. Auto jest grzecznościowo wystawione w salonie kolegi w Płońsku i tam jest do obejrzenia w godzinach jego pracy, ale po wcześniejszym umówieniu ze mną, jako właścicielem. Serdecznie zapraszam zwłaszcza miłośników włoskiej motoryzacji, bo sceptyków nie bardzo mam ochotę przekonywać, tym bardziej, że nie pali mi się ze sprzedażą aż tak bardzo. Jako wisienkę na torcie dorzucam numizmat kolekcjonerski (z certyfikowaną numeracja) z cennego kruszcu wybity dla uczczenia serii Fiat Abarth 500:-). Sprzedaż prywatna na umowę.

 

13 października 2025 23:27

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Abarth

Model pojazdu

595

Kolor

Szary

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2019

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

77777

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Informacje o sprzedającym

Daniel

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni