Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 1
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 2
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 3
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 4
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 5
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 6
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 7
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 8
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 9
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 10
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 11
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 12
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 13
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 14
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 15
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 16
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 17
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 18
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 19
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 20
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 21
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 22
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 23
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 24
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 25
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 26
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 27
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 28
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 29
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 30
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 31
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 32
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 33

1 / 34

Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 1
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 2
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 3
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 4
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 5
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 6
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 7
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 8
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 9
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 10
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 11
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 12
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 13
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 14
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 15
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 16
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 17
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 18
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 19
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 20
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 21
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 22
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 23
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 24
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 25
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 26
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 27
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 28
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 29
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 30
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 31
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 32
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive - 33

Najważniejsze

Przebieg

374 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 387 cm3

Moc

140 KM

Opis

Alfa Romeo 166 2,4 JTD bogata wersja sprowadzona w 2022 roku z Niemiec w kultowym lakierze Nero Vulcano

Auto przyjechało w stanie nienagannym z przebiegiem 291 tys. niestety silnik zaciągnął olej przez turbinę co doprowadziło do egzekucji silnika.

W związku z tym, że nadwozie okazało się w bardzo dobrym stanie blacharskim przeprowadziłem kompleksowy remont mechaniczny. Oto co zostało wykonane.

1. Zamontowano fabrycznie nowy silnik słupek sprowadzony z Włoch

2. Kpl. nowych wtryskiwaczy, rozrusznik, alternator, kompresor klimatyzacji, pompa CR po regeneracji, rozrząd, napęd klinowy, pompa wspomagania ukł. kierowniczego, przewody, węże itd...

3. Nowe turbo, intercooler, przewody.

4. Nowa skrzynia biegów + koło zamachowe i sprzęgło + kompletne półosie

5. Maglownica po regeneracji

6. Nowy cały układ wydechowy (rura + kat + tłumiki)

7. Wszystkie elementy zawieszenie, które wymagały wymiany w tym sanki tylne

Alfa oryginalnie miała srebrny ICS oraz dekor lewarka oraz skórzaną kierownice co zostało wymienione na nowe w drewnie czyli kierownica, ICS oraz chyba ostatni na świecie dekor lewarka w mahoniu dla manuala sprowadzony z Włoch.

8. Nowe felgi 17" speedline + piasty i łożyska

9. Nowy układ hamulcowy w tym zaciski tylne



Alfa ma przekonstruowany układ chłodzenia oleju na najnowszy chłodzony powietrzem.

Ma zmieniony wałek rozrządu od wersji CF3 150 KM i podniesioną moc do 170KM

Ma przekonstruowane sprzęgło zastosowane od Lancii Thesis z wysprzęglikiem centralnym. Nareszcie pedał stoi zawsze wysoko, chodzi lekko i ma wyraźne przełamanie

W ramach podniesienia mocy zamontowano tarcze hamulcowe 310mm i zaciski Brembo.

Przekonstruowano układ klimatyzacji na nowszy, do którego można jeszcze dokupić kondensator.

Auto jedzie jak po szynach, nie dymi jest ciche w środku. Prędkości na autobahn rzędu 160-180 to dla niego fraszka przy umiarkowanej konsumpcji.

Wszystko działa

Przełącznik zespolony standardowo w tym modelu nie odbija pewnie dlatego, że pochodzi z Ferrari :-)


Teraz auto ma 374 tys. przebiegu. Jest po wymianie oleju oraz wszystkich filtrów.

Jest na oponach letnich Michelin z roku 2021

Jest do tego kpl. kół zimowych też na Michelinach i speedlineach ale tylne opony do wyrzucenia (zjedzone od wewnątrz)


A teraz o wadach.

Niestety lakier na aucie dopadł jakiś "hiszpański temperament" i zaczęły się pojawiać plamy i wypryski jak na autach z ciepłych krajów gdzie słońce wypala. Zrobiłem fotki jak to wygląda.

Należałoby by odświeżyć warstwę bezbarwną.

Na PP błotniku lekka przycierka (Iveco zajechało mi drogę)

Na dziobie maski odpryski po kamieniach i lekko nadpęknięte scudetto.


Po wykonaniu kosmetyki wyjdzie bardzo piękny klasyk o właściwościach użytkowych, na wiele kilometrów bezawaryjnej jazdy.



Zapraszam na jazdę próbną.


Cena do negocjacji.

 

11 maja 2025 20:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Alfa Romeo

Model pojazdu

166

Wersja

2.4 JTD Distinctive

Kolor

Fioletowy

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2001

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Andrzej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store