Witam!
Posiadam do sprzedania Alfa Romeo Giulietta 1.4 170KM MultiAir w wersji Distinctive z 2011 roku (grudzień). Auto służyło jako drugie, głównie na przejazdy weekendowe, stąd niewielki przebieg przez okres dwóch lat. Zawsze jednak gotowe nawet na dłuższą trasę, ani razu mnie nie zawiodło. Sprzedaję ponieważ potrzebuję duże kombi / vana z powodu wykańczania domu, na trzy auta trochę brakuje miejsca.
Auto zadbane technicznie i wizualnie, posiada wymieniony silnik. Zakupiłem je dwa lata temu od pasjonata marki który osobiście odebrał je od pierwszych właścicieli w Danii. Auto w rękach poprzedniego właściciela zostało bardzo mocno doinwestowane, zamierzał użytkować je przez kolejne lata, lecz.. niespodziewanie otrzymał auto służbowe. Na warszawskich osiedlach problem z parkingami więc zgodził się oddać je w moje ręce.
W aucie zostały zamontowane zaawansowane multimedia o wartości kilku tysięcy złotych. Jednostka multimedialna Alpine ILX-W650, głośniki Morel TEMPO Ultra 602 120W, wzmacniacz CRUNCH GTX4800, moduł sterowania z kierownicy, kamera przód wspomagająca parkowanie, kamera cofania, czujniki parkowania. Można dołożyć subwoofer 800W. Jest również wideorejestrator MIO MiVue C320. Instalacja wykonana starannie i niemalże bezinwazyjnie, można zdemontować i założyć plug&play fabryczne radio Alfa Romeo z Blue&Me (które dołączam).
Jednostka multimedialna posiada Android Auto oraz CarPlay (mapy, muzyka, połączenia, wiadomości na ekranie dotykowym po podłączeniu telefonu). Wymieniona została również kierownica na poliftową i oświetlenie na led.
Przy przebiegu 272 tys. km poprzedni właściciel wymienił silnik (dokładnie słupek silnika, bez modułu MultiAir i osprzętu) na fabrycznie nowy (nie regenerowany). Jest kosztorys z serwisu oraz rachunek. Poprzedni spalał trochę oleju przez wcześniejsze serwisy long life i to był główny powód wymiany. Silnik był docierany zgodnie ze sztuką, pierwszy olej wymieniony już po ok. 2 tys. km. Po kolejnych 5 tys. km olej wymieniłem już sam. Na ten moment nowy silnik ma łączny przebieg około 14 tys. km.
We wrześniu 2022 roku samochód brał udział w niewielkiej stłuczce, m.in. lekko wgięta została tylna klapa oraz zderzak (ktoś się zagapił na mcdrive). Auto zostało naprawione przez ASO Alfa Romeo. Wszystkie uszkodzone części zostały wymienione na nowe, oryginalne. Posiadam zdjęcia z inspekcji serwisu przed naprawą oraz kosztorys.
Poniżej lista ważniejszych czynności serwisowych:
2019/09/15 – wymiana szyby przedniej z ubezpieczenia AC (po uderzeniu kamykiem) 2020/05/15 – detailing lakieru, wygłuszenie drzwi przednich (1 800 zł)
2020/11/27 – zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym (LUK), uszczelniacz wału korbowego, uszczelniacze półosi, olej przekładniowy (3 210 zł, 237 tys. km)
2021/02/22 – wymiana tarcz (Zimmerman) i klocków (ATE) przód (241 tys. km)
2021/03/26 – wymiana modułu MultiAir na pozmianowy, komplet uszczelek (ok. 3 900 zł, 243 tys. km)
2021/05/07 – wymiana amortyzatorów (OEM) przód, tył (245 tys. km)
2022/02/15 – wymiana tarcz (Zimmerman) i klocków tył (Ferodo), wymiana alternatora (Denso/OEM, 260 tys. km)
2022/09/20 – naprawa po stłuczce z ubezpieczenia OC sprawcy (ASO Alfa Romeo) 2023/04/06 – wymiana bloku silnika na nowy (bez modułu MultiAir i osprzętu silnika), w tym rozrząd, uszczelki, świecie (9 148 zł, 272 tys. km)
2023/04/12 - wymiana sprężyn tył (272 tys. km)
2023/04/21 – geometria zawieszenia (273 tys. km)
2023/04/28 – wymiana oleju i filtra oleju po 2 tys. km od wymiany bloku silnika, serwis klimatyzacji (274 tys. km)
2023/05/08 - zakup auta przeze mnie
2023/07/18 - konserwacje podwozia (1 200 zł)
2023/09/xx - montaż systemów multimedialnych
2023/10/xx - wymiana czujnika temperatury górnego nawiewu kierowcy, regeneracja aktywatorów nawiewu, naprawa wiązki tylnej klapy (wycieraczka)
2024/01/26 - wymiana alternatora (1 352 zł, 278 tys. km, gwarancja do 2026/01/26)
2024/04/05 - badanie techniczne bez zastrzeżeń (279 tys. km)
2024/04/05 - wymiana lusterek na chromowane Alfa Romeo OE
2024/05/10 - wymiana oleju (279 604 km)
2025/01/xx - wymiana znaczka przód Alfa OE
2025/03/08 - montaż czujników parkowania
2025/04/16 - badanie techniczne bez zastrzeżeń (285 tys. km)
2025/05/01 - wymiana sworznia i sprężyny klapki paliwa (286 tys. km)
Posiadam większość rachunków z serwisów od 2019 roku. Auto serwisowane w warsztatach zajmujących się głównie Alfa Romeo (AlfaSerwis Warszawa, PabloGarage). Mam też oryginalną książkę serwisową z wpisami duńskiego ASO i oryginalne instrukcje z teczką.
Auto stoi na oponach Michelin Pilot Sport 4 (2019 r.) i felgach 18 cali. Przez większość czasu garażowane. Dwa kluczyki. Przegląd ważny do 07/04/2026, ubezpieczenie OC ważne do 02/05/2026. Zalany olej PMO Professional 5W40.
Z rzeczy do zrobienia, które są mi znane: głośny ogranicznik drzwi kierowcy (dołączam część, pasażera już został wymieniony), olej za maks. 3 tys. km (przy interwale 10k km), coroczne woskowanie aby autko pięknie się prezentowało.
Auto do obejrzenia w Warszawie lub Skierniewicach po wcześniejszym ustaleniu. Przez sporadyczne przejazdy przebieg może nieznacznie wzrosnąć. Można wracać na kołach.
Zapraszam do kontaktu po zapoznaniu się z powyższym opisem.
Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego.