Dzień dobry:)
Auto to mały i zwinny mieszczuch wykonany z aluminium Audi Space Frame co miało zapewnić lżejszą karoserię, bardziej sztywną, a także odporniejszą na korozję. Ten egzemplarz to jeden z dwóch w całej Europie na tą chwilę po przeszukaniu ofert w Europie pod względem unikatowego wyposażenia jak i dobrego stanu technicznego oraz wizualnego znalazłem dwa egzemplarze.
Ten egzemplarz posiada pełną historię napraw w Audi do 2017 roku do wglądu przy zakupie. Auto wyszło tak skonfigurowane zgodnie z vin nie było tutaj żadnych dokładek wyposażenia.
Koła nie są oryginalne od Audi A2 tylko od Audi A1 ale też oryginał Audi.
Dach panoramiczny Open Sky działa bardzo dobrze czyli otwiera i zamyka się jak również uchyla
bo jest po przeglądzie.
Wszystkie szyby, centralny zamek, klimatyzacja jak i reszta wyposażenia działa.
Kolor wnętrza pasuje do auta i nie jest to beż czy banan lub szary to kolejna kwestia która wyróżnia ten model ze sportowymi fotelami i jasna skóra alcantara.
Nagłośnienie Bose oryginalnie nie dokładane grają bardzo dobrze wszystkie głośniki jak i woofer.
Nowe zawieszenie tj amortyzatory sprężyny, poduszki łożyska, sworznie końcówki plus geometria oraz drugie zawieszenie do założenia obniżające samochód i który staje się twardy ale jeździ wtedy jak po szynach.
Samochód jest napędzany jednostką o mocy 110KM na żeliwnym stabilnym bloku i bezpośrednim wtrysku po sukcesach Audi w LeMans zaczęto produkcję w 2002-2005.
Silnik jest na pasku rozrządu identycznym jak wcześniejsze silniki dość prosto zbudowane.
Do samochodu posiadam kompletną dokumentację zgadzającą się z cyfrową historią w Audi, dwa kluczyki z pilotem i parę rarytasów dla kupującego.
Spotkam się na oględziny z dorosłymi ludźmi zdecydowanymi na zakup po wcześniejszej wiadomości przez portal. Z góry dziękuję za telefony od miauczków i łowców okazji z propozycjami ceny rozmawiam przy aucie.
Nie rozdaje telefonów na lewo i prawo bo nie mam czasu odbierać od telemarketerów.
Przebieg samochodu to 45 tysięcy od dużego serwisu z wymianą silnika przy 118 tysiącach w ASO w 2017!!! naprawa zawieszenia, hamulce i wszystko co trzeba.
Powodem wymiany silnika było zabrudzenie masą uszczelniającą miski olejowej i utratę ciśnienia oleju. Naprawa we Francji była reklamowana przez poprzedniego właściciela i wymieniono silnik na fabrycznie nowy wraz z prawie całym osprzętem.
W moich rękach od 2018 roku.
Pandemie auto przestało czasem odpalane i umyte.
W 2022 naprawa i smarowanie dachu oraz nowy materiał na podsufitce.
W 2023 roku zrobiony rozrząd przy 160 tys zdjęty oryginał i założony Continental kompletny z pompą cieczy.
W 2024 trochę prac nad korektą lakieru.
W 2025 wymienione chłodnice cieczy i klimatyzacji z przewodami i płynem chłodniczym G12EVO.
Ogłoszenie dla Pasjonatów jak również zwykłych użytkowników.
Cała historia z wytypowaniem wszystkich części nowych jest na miejscu do wglądu.
Auto może jeździć szybciej i osiągać lepsze parametry mocy po wizycie u tunera.
W moim posiadaniu nic nie było modyfikowane w silniku jak i jego osprzęcie.
Tryb Fsi działa bardzo dobrze, żadne egry nie są zaślepione, układ wydechowy cały oryginalny razem z katalizatorami. Sondy też oryginał.
W 2023 roku zrobiony rozrząd przy 160 tys zdjęty oryginał i założony Continental kompletny z pompą cieczy.
W 2024 trochę prac nad korektą lakieru.
W 2025 wymienione chłodnice cieczy i klimatyzacji z przewodami i płynem chłodniczym G12EVO.
Ogłoszenie dla Pasjonatów jak również zwykłych użytkowników.