Witam,
Posiadaczem prezentowanego pojazdu jestem od sierpnia 2017 w tym roku mija 8 lat i przyszedł czas na zmiany stąd oferta sprzedaży.
Mechanicznie auto przeszło szereg zmian dzięki czemu aktualnie legitymuje się mocą 274 KM i momentem obrotowym 405Nm, dodatkowo powyżej 3000 obrotów wgrane Pops&Bangs
Badanie techniczne ważne do 10.07.2025
Ubezpieczenie OC ważne do 07.08.2025
Osprzęt wymieniony poniżej ma przebieg 15000 km:
- turbina fabryczna została wymieniona na K04 064 hybryda wykonywana na zamówienie w firmie TURBOEXPERT
- panewki na fabrycznie nowe
- pierścienie tłokowe (gdy nabyłem Audi posiadało fabryczną wadę charakterystyczną dla silników TFSI - zjadało olej) aktualnie auto nie potrzebuje dolewek, wymiana filtrów i olejów co 8000 km
- nowy zawór NV75
- wtryski z S3 8P
- intercooler FMIC oraz potrzebny do montażu osprzęt
- filtr powietrza wymieniony na stożek firmy RAMAIR z odizolowanym miejscem
- dwumas wymieniony na sztywne koło zamachowe z kevlarem firmy SACHS oraz wysprzęglik
- uszczelniacze wału rozrządu
- Wał rozrządu zregenerowany i wypolerowany
- świece NGK
- kolektor i zawory zostały wyczyszczone z nagaru (charakterystyczne dla silników z wtryskiem bezpośrednim)
- dołożone zegary ADDCO (temp. oleju, temp. spalin, doładowanie turbo) wraz z robionym na indywidualne zamówienie słupkiem w kolorze wnętrza w firmie CUSTOM AUDIO SILESIA
- wymieniony przedni układ hamulcowy na wydajniejszy z zaciskami BREMBO Z18 6 tłokowe w kolorze zielonym z napisem AudiSport tarcze przód ROTINGER 350mm nawiercane nacinane, przewody w oplocie,
hamulce tył rozmiar standard dla tego modelu nawiercane ROTINGER, zaciski wymienione na fabryczne polakierowane w tym samym kolorze co przód.
- auto fabrycznie obniżone w standardzie Sline, dodatkowo dołożone sprężyny obniżające H&R -30mm
- układ wydechowy zrobiony z kwasówki na DP 3” zejście na 2,75” z tłumikiem końcowym i podwójną koncowka 2,75” (oryginalny wydech dorzucam kupującemu)
- w klapie bagaznika i masce wymienione siłowniki aby przy podnoszeniu upłynnić prace.
- profesjonalne strojenie indywidualne w firmie HAMOWNIA SOSNOWIEC (dawny Kobra Tuning)
- końcówki drążków i przeguby przedniej osi
- nowe ksenony barwa neutralna
- głowica została zregenerowana
Z nowo wymienionych rzeczy to zestaw filtrów i olejów (motul 5w40) i akumulator jakieś 200km przebiegu temu.
Wizualnie:
- oryginalne felgi keskin KT17 18” 8J
- Przyciemnione szyby z tyłu 95% oraz pas przeciwsłoneczny na przedniej szybie przyciemnienie również 95% usługa wykonywana przez firmę TINT BLACK na folii LLUMAR
Auto sprzedaje na oponach letnich firmy DUNLOP z przebiegiem 20000 km.
Oczywiście auto ma swoje lata i jest kilka rzeczy do wymiany, które oczywiście załączyłem w ostatnich zdjęciach:
- ubytek lakieru na prawej tylnej feldze
- obcierki na drzwiach pasażera spowodowane wąskimi miejscami w garażu
- podsufitka z przodu zaczyna się odklejać
- schowek ma zerwany prawy zaczep (Nie robiłem tego bo nie korzystałem ze schowka)
- zaczyna wychodzić rdza na prawym progu z przodu (trzeba to spolerować, wyczyścić i zakonserwować - ja tego nie robiłem żeby potencjalny kupujący widział stan faktyczny, nie chcę tego w żadnym stopniu maskować przed nowym nabywcą)
- delikatnie zaczyna się pocić uszczelka przy turbinie, auto długo stało w garażu i niestety sparciała
- schodzi klar na słupku od strony pasażera
Auto za te lata miało wymieniany przedni reflektor oraz przedni błotnik na oryginalnych częściach z ASO (obcierka na parkingu z wyłamanym zatrzaskiem reflektora)
Ja osobiście z ASO wymieniałem tylny zderzak zgłaszałem to z własnego AC ponieważ miał zadrapania i wyszło korzystniej wymienić na nowy oryginalny niż malować.
Nie mam nic do ukrycia, zapraszam potencjalnego klienta na oględziny z miernikiem, sprawdzić auto można na dowolnej stacji diagnostycznej.
Dla zdecydowanego klienta cena oczywiście do negocjacji.