Audi A4 - 1
Audi A4 - 2
Audi A4 - 3
Audi A4 - 4
Audi A4 - 5
Audi A4 - 6
Audi A4 - 7
Audi A4 - 8
Audi A4 - 9
Audi A4 - 10
Audi A4 - 11
Audi A4 - 12
Audi A4 - 13
Audi A4 - 14
Audi A4 - 15
Audi A4 - 16
Audi A4 - 17
Audi A4 - 18
Audi A4 - 19
Audi A4 - 20
Audi A4 - 21
Audi A4 - 22
Audi A4 - 23
Audi A4 - 24

1 / 25

Audi A4 - 1
Audi A4 - 2
Audi A4 - 3
Audi A4 - 4
Audi A4 - 5
Audi A4 - 6
Audi A4 - 7
Audi A4 - 8
Audi A4 - 9
Audi A4 - 10
Audi A4 - 11
Audi A4 - 12
Audi A4 - 13
Audi A4 - 14
Audi A4 - 15
Audi A4 - 16
Audi A4 - 17
Audi A4 - 18
Audi A4 - 19
Audi A4 - 20
Audi A4 - 21
Audi A4 - 22
Audi A4 - 23
Audi A4 - 24

Najważniejsze

Przebieg

273 111 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

211 KM

Opis

Sprzedam Audi A4 B8 po lifcie z 2013 roku, silnik 2.0 TFSI, napęd Quattro, automat.

Auto sprowadzone ze Stanów, zarejestrowane w Polsce i użytkowane prywatnie.


Samochód jest w dobrym stanie technicznym – silnik pracuje równo, skrzynia biegów zmienia biegi płynnie.

Nie jest to auto idealne – ma swoje lata i przebieg, więc jeśli ktoś szuka egzemplarza trzymanego pod kocem, to niech pominie to ogłoszenie.

To normalne, zadbane A4, które dobrze jeździ, wygląda przyzwoicie i nie wymaga żadnego pilnego wkładu finansowego.

Lakier prezentuje się dobrze, ale przydałaby się lekka polerka, żeby odświeżyć wygląd i dodać mu blasku.


Auto regularnie użytkowane – niedawno pokonało trasę do Warszawy i z powrotem bez najmniejszego problemu, co potwierdza jego dobrą kondycję techniczną.


Najważniejsze: silnik nie posiada wady olejowej, nie bierze oleju, nie dymi i nie wymaga żadnych kombinacji z dolewkami.

To jeden z tych egzemplarzy, które faktycznie są bezproblemowe pod tym względem – kto zna te silniki, ten wie, że to duży plus.

Serwis ostatnio wykonany:


• nowa oryginalna pompa wody i pompa ABS,

• przystawka wałków rozrządu (z sitkiem),

• nowe tarcze i klocki z tyłu,

• nowe klocki z przodu (bez tarcz),

• czujnik ciśnienia doładowania, świece, uszczelnienie silnika,

• zestawy montażowe turbiny i kolektora,

• naprawa przewodów klimatyzacji + świeżo nabita klima,

• wymienione tylne amortyzatory – koszt ok. 1500 zł za sztukę,

• olej, filtry, przegląd zawieszenia.


Na pewno o czymś zapomniałem, bo trochę tego było – ale jeśli chodzi o kwestie mechaniczne, to na aucie nie było oszczędzane.

Wszystko robione porządnie, na dobrych częściach, nie po taniości.


Dane auta:


Rok produkcji: 2013


Silnik: 2.0 TFSI (benzyna)


Napęd: Quattro (4x4)


Skrzynia: automatyczna


Kolor: czarny metalik


Pochodzenie: USA


Wyposażenie:


Pakiet S-Line (zewnętrzny i wewnętrzny)


Skórzano–alcantarowe fotele


Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa


Duży ekran z nawigacją


Tempomat


Światła LED do jazdy dziennej


Elektryczne i podgrzewane lusterka


Kierownica multifunkcyjna


Aluminiowe felgi


Felgi są do malowania (lakier miejscami schodzi), ale są proste i nie biją, więc nie jest to pilne – spokojnie można tak jeździć.


Auto użytkowane codziennie, wszystko działa jak należy.

Sprzedaję tylko dlatego, że kupiłem drugi samochód – nie mam miejsca na dwa.


 

27 października 2025 19:26

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2013

Generacja

B8 (2007-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

38500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Patryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni