Audi A4 1.8T Multitronic - 1
Audi A4 1.8T Multitronic - 2
Audi A4 1.8T Multitronic - 3
Audi A4 1.8T Multitronic - 4
Audi A4 1.8T Multitronic - 5
Audi A4 1.8T Multitronic - 6
Audi A4 1.8T Multitronic - 7
Audi A4 1.8T Multitronic - 8
Audi A4 1.8T Multitronic - 9
Audi A4 1.8T Multitronic - 10
Audi A4 1.8T Multitronic - 11
Audi A4 1.8T Multitronic - 12
Audi A4 1.8T Multitronic - 13
Audi A4 1.8T Multitronic - 14
Audi A4 1.8T Multitronic - 15
Audi A4 1.8T Multitronic - 16
Audi A4 1.8T Multitronic - 17

1 / 18

Audi A4 1.8T Multitronic - 1
Audi A4 1.8T Multitronic - 2
Audi A4 1.8T Multitronic - 3
Audi A4 1.8T Multitronic - 4
Audi A4 1.8T Multitronic - 5
Audi A4 1.8T Multitronic - 6
Audi A4 1.8T Multitronic - 7
Audi A4 1.8T Multitronic - 8
Audi A4 1.8T Multitronic - 9
Audi A4 1.8T Multitronic - 10
Audi A4 1.8T Multitronic - 11
Audi A4 1.8T Multitronic - 12
Audi A4 1.8T Multitronic - 13
Audi A4 1.8T Multitronic - 14
Audi A4 1.8T Multitronic - 15
Audi A4 1.8T Multitronic - 16
Audi A4 1.8T Multitronic - 17

Najważniejsze

Przebieg

172 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 781 cm3

Moc

163 KM

Opis

Audi A4 B7 2006r , 1.8 turbo 163km, automat, tryb Sport, tempomat i czujniki parkowania z tyłu. Dodatkowo wyświetlacze podłogowe z logo Audi i odprowadzanie do domu światłami ;)


  • niezawodny, solidnie skontruowany silnik z bardzo sensownym stosunkiem mocy do zużycia paliwa (6-7 l/100 km na trasie)
  • dobrze wyciszona kabina, dobra amortyzacja i wygodne fotele - auto przyjemne i wygodne na dłuższe trasy
  • porządne audio z dobrym basem i wmontowany moduł USB


To jest ostatni sezon opon letnich, ale zimówki są świeże, mam też do nich komplet fajniejszych felg (na zdjęciach).


Wymienione oleje - w silniku i skrzyni (mam FV). Po zakupie (rok temu) zrobiony też rozrząd (FV) i żarówki w automatycznie ustawianych światłach.


Całkiem żwawo wyprzedza, nie pali dużo, jest zadbane i naprawdę bardzo wygodne. Nie zawiodło mnie nigdy, jeździło głównie w dłuższe trasy. Silnik nigdy nie katowany przed rozgrzaniem, turbina zawsze schładzana po trasie. Sprzedaję, bo kupiłam mniej rozsądne.


Ważne: Błąd P0706 - Czujnik włączonego biegu. Możliwe, że do wymiany jest cały sterownik skrzyni biegów, bo oddałam go do naprawy i w dalszym ciagu pojawia się błąd. Alternatywnie możliwe, że miejsce do którego oddałam go do naprawy jest kaprawe (sugestia mechanika, nie moja). Sterownik można dostać za 2k, wymiana nie jest kosztowna, ale wiąże się z wymianą oleju w skrzyni biegów (5 stów), bo sterownik jest jednocześnie miską olejową (z tego co rozumiem). Cena -4 k od rynkowej wydaje mi się w porządku, ale jestem otwarta na sugestie, bo nie mam ochoty grzebać przy tym aucie.

 

17 września 2025 8:38

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4

Wersja

1.8T Multitronic

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

B7 (2004-2007)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni