Witam,
sprzedam Audi A4 B8 2.7 TDI z 2010 roku z sześciocylindrowym silnikiem V6 ze skrzynią manualną. Jestem w jej posiadaniu od 8 lat oraz jestem drugim właścicielem w kraju. W audi przez pierwszego właściciela została podniesiona moc z 190 km na 240 km na co posiadam wykres z hamowni. Audi A4 przy takiej mocy daje wiele radości z jazdy, a jednocześnie przy skrzyni manualnej jest bardzo ekonomicznym autem. W cyklu mieszanym spala mi 7-8 l/100 km. Połączenie V6 z manualną skrzynią biegów gwarantuje pełną kontrolę oraz pewność jazdy przy DUŻYM zapasie mocy jednocześnie zapewniając bezawaryjną eksploatację pojazdu.
Wyposażenie auta widać na zdjęciach ale do najważniejszych i najbardziej pożądanych w tym modelu to:
- Światła LED do jazdy dziennej + xenonowe lampy do jazdy nocnej wraz z doświetlaniem zakrętów przy pomocy dodatkowych lamp w dolnej części zderzaka;
- lampy LED tył;
- MMI 3G ze sterowaniem przy skrzyni biegów, wyjście multimedialne AUX; nawigacja, telefon 2 sloty na karty pamięci, slot na płyty CD
- Audi Sound System z 10 głośnikami na pokładzie wraz ze wzmacniaczem po światłowodzie oraz subwooferem w klapie bagażnika;
- Sportowe, podgrzewane fotele z półskórami oraz alcantarą wyposażone w wysuwane podkolanniki oraz pompowane lędźwie i boki;
- Czujniki parkowania po cztery na przód oraz cztery na tył;
- Wspomaganie kierownicy servotronic które dostosowuje się do prędkości jazdy;
- Kierownica multifunkcyjna ze sterowaniem głosowym;
- Przyciemnione tylne szyby;
- Tempomat;
- 18 calowe alufelgi z audi A4 B9;
- Zawieszenie Sport - fabrycznie lekko opuszczone.
Stan techniczny:
1. Auto sprawne oraz na bieżąco były wykonywane naprawy, a wymiana olejów i filtrów przebiegała co 12 tys km. Obecnie auto właśnie jest świeżo po wymianie oleju, a ponieważ zmieniłem pojazd- kilometrów nie przybywa.
2. W kwietniu została opłacona polisa OC wraz z ubezpieczeniem szyb do października 2025 r.
3. Auto świeżo po wymianie sprzęgła wraz z jego osprzętem.
4. Poniżej najważniejsze naprawy które zostały wykonane w poprzednich latach:
343.000 km - wymiana tarcz i klocków przód na Zimmerman i Ferrodo. Klocki poszły nowe na tył natomiast tarcze z tyłu zostały ponieważ jeszcze są okej.
337.500 km - wymiana koła pasowego oraz paska.
318.700 km - wymiana świec żarowych;
309.000 km - wymiana akumulatora, czujnika różnicy ciśnień;
267.000 km - wymiana 6 wtryskiwaczy oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniono prewencyjnie z racji tego, że planowałem tym autem jeździć. Stare wtryskiwacze poszły na sprawdzenie i okazało się, że się kończyły. Przy okazji został wymieniony pasek pompy oraz rolka;
267.000 km została poprawiona wada fabryczna związana z półosią napędową przy skrzyni. Wytoczono większy otwór w skrzyni, została nabita stalowa tuleja oraz założony zestaw naprawczy. Osoby które znają temat wiedzą, że bez prewencyjnej naprawy można rozwalić skrzynie. Przy ostatniej wymianie oleju sprawdzałem to - brak luzów, jest okej.
257.000 km - wymieniono nieszczelny intercooler. Został założony większy od Audi Q5 BiTDI, cały z odlewu- bez części plastikowych które często pękają w tych modelach.
Auto mechanicznie jest w bardzo dobrym stanie, jeździ się pewnie nic się nie dzieje. Samochód jest gotowy do jazdy, opony z przodu jeszcze pojeżdżą natomiast tył na sezon powinny wystarczyć.
Stan blacharsko-lakierniczy przedstawiają zdjęcia. Z przodu na zderzaku oraz częściowo na masce jest wiele odprysków od kamieni. To auto tak zbiera kamienie, że naprawdę się dziwię skoro audi nie widzi nawet piachu...
W ostatnich latach pojawiła się korozja na tylnej klapie oraz lekka na nadkolach od obić kamieni. Z lewej strony na tylnym zderzaku lekkie otarcie ze szkody parkingowej.
Zapraszam do kontaktu.