Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 1
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 2
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 3
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 4
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 5
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 6
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 7
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 8
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 9
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 10
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 11
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 12
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 13
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 14
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 15
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 16

1 / 17

Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 1
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 2
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 3
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 4
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 5
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 6
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 7
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 8
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 9
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 10
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 11
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 12
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 13
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 14
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 15
Audi A4 Limousine 2.0 TDI - 16

Najważniejsze

Przebieg

321 779 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

143 KM

Opis

Do sprzedania Audi A4 B8 2.0 tdi (oznaczenie silnika CAGA) 143KM z roku 2008. Jest to mój prywatny samochód, którego właścicielem jestem od 10 lat. Przebieg samochodu na dzień dzisiejszy, to 321779km i jest on udokumentowany od samego początku w oryginalnej książce serwisowej z którą został zakupiony przez pierwszego właściciela w Niemczech. Samochód serwisowany wyłącznie w ASO Audi był do 16.10.2014 r. (do 2011 w Niemczech, a następnie do 16.10.2014 r. w ASO Audi Bełtowski Kraków), następnie po zakupie przeze mnie w 2015 roku był serwisowany w warsztacie specjalizującym się samochodami z grypy VAG. Olej i filtry po moim zakupie zmieniane były maksymalnie co 15 tys. kilometrów (filtry zawsze Knecht lub MANN i olej Castrol Edge), jak również wszystkie naprawy były robione na bieżącą przy wykorzystaniu części wysokiej jakości praktycznie na równi z oryginalnymi. Jeśli chodzi o stan wizualny to jest on adekwatny do wieku, lecz starałem się dbać o niego jak najlepiej. Większe mankamenty, to przetarcie materiału na fotelu kierowcy i prawy przedni błotnik, który ma znaczne ślady korozji (nie robiłem tego, ponieważ nie przeszkadza to w jeździe, a nowy błotnik w kolorze gotowy do

założenia to koszt około 350-400zł. Poza tym jeśli ktoś chciałby jeździć samochodem, przez dłuższy czas, wymagałby kilku poprawek lakierniczych, ale mnie osobiście to nie przeszkadzało. Samochód jest praktycznie w oryginalnym lakierze i nie ma na nim w ogóle szpachli (chyba tylko dwa elementy mają podwójną warstwę lakieru, tj. przedni błotnik i jedne drzwi). Ogólny stan techniczny jest w mojej ocenie bardzo dobry i wszystko było robione na bieżąco, a ogólny stan wizualny pokazują zdjęcia.


Wydaje mi się, że opisałem wszytko szczerze i skrupulatnie, a w razie pytań proszę dzwonić, chętnie udzielę więcej informacji. Myślę, że auto jest utrzymane w dobrym stanie. Wiem co mówię, bo sam szukałem tego Audi ponad 6 miesięcy, zanim znalazłem coś wartego uwagi. Sprzedaje tylko dlatego, że zakupiłem 10 lat młodsze Audi A6 miesiąc temu i dwa samochody nie są mi potrzebne.

Numer VIN podam zainteresowanym osobom, zapraszam do kontaktu.

 

13 października 2025 20:35

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4 Limousine

Wersja

2.0 TDI

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

B8 (2007-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

24900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Piotr

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni