Witam
Sprzedam swoje prywatne auto Audi A5 8T 2008 rok z silnikiem 3.0 TDI (CAPA 240KM) z manualna 6-cio stopniową skrzynią biegów i napędem Quattro. Przebieg na dzień dzisiejszy 204500km delikatnie może rosnąć.
Przeróbki auta:
- Auto zostało przerobione całe na wersje po liftingu ( maska, błotniki, zderzaki, lampy )
- Po czasie wleciał przedni zderzak look RS5. (2300zł)
- Cały nowy układ wydechowy zaczynając od downpipe 3 cale z firmy RM Motors (1300zł), cała reszta wydechu zrobiona w firmie MG Motorsport (4000zł) + wyłączenie sond w mapie (800zł) , jakby kupujący chciał mam orginalny odcinek wydechu DPF-KAT z przerobioną puszką po DPF też przez firmę MG Motorsport (katalizator cały) - koszt przeróbki 700zł
- Nowy INTERCOOLER firmy FMIC (1000zł)
- Nowy komplet zacisków przód Akebono 6-tłoczkowe z Audi S4 B9 wraz z tarczami nawiercanymi zimmerman 356mm i klockami ferrodo. Nowy komplet zacisków tył z Audi S5 wraz z tarczami nawiercanymi zimmerman 330mm i klockami ferrodo. (5300zł) - auto hamuje kilkakrotnie lepiej niż seria i nigdy się nie grzeją hamulce co mega wpływa na komfort jazdy i trwałość sąsiadujących elementów zawieszenia.
- Auto ma zrobioną mapę w firmie compsport na 300KM i 610Nm, lecz była robiona przed modyfikacjami wymienionymi powyżej, dlatego auto ma minimalnie wiekszą moc
- Wymieniona kierownica na łamaną (2000zł)
- Auto stoi na felgach Etabeta Tettsut 20 cali, które oddawałem do renowacji (2000zł) niestety już mają ślady użytkowania , opony Goodyear 255/35 (2600zł), na zimę mam alufelgi orginalne z tego Audi 18 cali ale opony śmietnik bo ostatnie 3 lata auto nie jeździło zimą
- Tylni tuningowy dyfuzor (800zł + lakierowanie)
- Tylne dokładni boczne maxtondesign (380zł)
- Tylna lotka na bagażniku maxtondesign (600zł)
- Posiadam też listwy boczne maxtondesign, których nigdy nie zamontowałem bo nie miałem czasu (850zł) i dokładka przedniego zderzaka RS5 maxtondesign, która była na aucie ale została tymczasowo odkręcona (850zł)
- Auto 4 lata temu całe zostało polakierowane wraz z wnękami, bo chciałem odświeżyć auto po poprzednich właścicielach, kolor lakieru o kodzie ABP (Aurora Black Pearl) , którym lakierowane są Stingery (11000zł). Oczywiście lakier już nie jest idealny i posiada mankamenty jak na zdjęciach
- Wymieniona podstopnica wraz z nakładkami RS5 (200zł)
- Wygłuszyłem całą podłogę w środku kabiny matami butylowymi z pianką kauczukową firmy Bitmat
- Do auta mam nowe dywaniki welurowe ( nie te ze zdjęć ), które nie były jeszcze używane
- W silniku dodatkowo wywalone klapy wirowe, zaślepiony EGR ( cała ekologia off )
- Auto siedzi na sprężynach EIBACH PRO KIT -25mm (900zł)
- przednie i tylne lampy oklejone folia PPF (800zł), wlepki PPF na próg załadowczy, pod klamki.
- przyciemnione tylne szyby niestety na tylnej szybie z racji wieku folii porobiły się pęcherzyki.
Z wyposażenia auta z ważniejszych rzeczy to:
- MMI 2G High
- kierownica wielofunkcyjna ścięta
- nagłośnienie bang&olufsen
- czujniki parkowania tył
- tempomat
- czarna podsufitka
- Fotele półskóry
- zew. i wewn. s-line
Mechanicznie w ostatnim czasie poza tym co wyżej:
- wsadzony nowy akumulator
- Nowa sprężarka klimatyzacji wraz z chłodnicą. Klimatyzacja aż mrozi.
- Nowe drążki kierownicze, lewa zwrotnica, sworznie dolne przodu, wachacze górne przód.
- Nowa pompa wody, pasek wielorowkowy
- Zrobiona Geometria wszystkich kół
(na fakturze 8600zł)
Dla zainteresowanych:
- Turbosprężarka była regenerowana, więc spokój na lata (900zł)
- Regenerowana pompa wysokiego ciśnienia (500zł)
- Zrobione gniazda łożysk od półosi w skrzyni biegów ( Jedyna wada skrzyń manualnych w tych modelach - koszt około 1500zł)
- nowa pompka sprzęgła (430zł)
- zregenerowany alternator z nowymi paskami i rolkami, nowy wentylator chłodnic
- Nowa taśma airbag (zwijak) z ASO (1500zł)
- Wymienione podświetlenie komputera
I wiele innych.
Do zrobienia jedyne co jest o czym wiem to świeci poduszka pasażera po moim wygłuszaniu podłogi. Albo gdzieś jakiś kabelek niechcący naruszyłem albo coś z wtyczką, trzeba oddać na sprawdzenie aczkolwiek w niczym to nie przeszkadza.
I druga rzecz przy szybkiej zmianie biegów 3-ci bieg wchodzi z lekkim zgrzytem, po konsultacji z mechanikiem do wymiany wybierak (100zł). To tyle do roboty.
Olej na jakim jeździ od początku mojego użytkowania i u poprzedniego właściciela to Mobil 5W30.
Wymieniany maksymalnie do 10tys km. lub roku czasu od poprzedniej wymiany.
Przegląd będzie zrobiony 09.06.2025, ubezpieczenie do 18.11.2025.
Sprzedaję z powodu powiększenia się rodziny i braku czasu jazdy tym samochodem. Szkoda żeby stało.
Auto do oglądnięcia w Osieku koło Oświęcimia, Cena do negocjacji na miejscu dla zdecydowanych. Nie targuje się przez telefon.
W razie pytań proszę dzwonić, chętnie odpowiem na wszystkie pytania.