TAKICH WYPASIONYCH AUT JUŻ NIE PRODUKUJĄ - ostatnia szansa na zakup pełnosprawnego auta z silnikiem V8 - 350 koni - później zostaną tylko 1.0 na dwóch turbinach lub jeszcze lepiej elektryki
Prywatne auto od pedanta - oczko w głowie syna
Wszystko sprawne i wszystko działa
QUATRO - prawdziwy, legendarny napęd 4x4 - już takich nie robią
4.2 benzyna FSI 350 koni - 6.1 sekundy do 100 km/h, prędkość max 250 km /h ( ograniczona elektronicznie - po ściągnięciu blokady spokojnie pociągnie do 300 km/h)
Pozdrawiam wszystkich fachowców którzy mówią że 4,2 MPI jest lepsze od 4,2 FSI - oni po prostu nie mieli 4,2 fsi i nie wiedzą co piszą ( miałem MPI i FSI - mpi nie powinien w ogóle być porównywany z wypasem FSI)
Gaz LPG założony 2 lata temu - instalacja za 9 000 zł ( z dotryskiem benzyny - tak jak powinno być w FSI ), do butli w kole zapasowym wchodzi 70 litrów gazu ( zasięg na trasie do 700 km )
Prawdziwy przebieg - 315 000 km ( dla tego silnika to rozgrzewka )
Pakiet wizualny S-LINE ( zderzaki przedni, tylny, grill plaster miodu, czarna podsufitka, kierownica S LINE)
AUTOMATYCZNA skrzynia biegów TIPTRONIC ( nie mylić z multitronikiem ) biegowa pracuje idealnie
SILNIK działa perfekcyjnie - ma moc na benzynie i na gazie. Pali na strzała zimny czy ciepły. Trzyma równe obroty, błyskawicznie wkręca się na obroty, nie pobiera oleju
Rozrząd z dwumasą wymieniony przy przebiegu 250 000 km ( czyli spokój do 500 000 km)
Miechy w zawieszeniu wymienione przy przebiegu 290 000 km ( Niemieckie nie chińskie - spokój na kolejne 250 - 300 tys. km)
ALuminiowe felgi 19 + dwa komplety opon
WYDECHY REMES - silnik V8 + te wydechy robią robotę
ORYGINALNY HAK wysuwany elektrycznie - wbity w dowód
KUPUJESZ OD WŁAŚCICIELA Z DOWODU REJESTRACYJNEGO
AUDI zarejestrowane w Polsce z ważnymi opłatami
PT do 10.01.2026 r
OC do 15.05.2025r