Witam.
Posiadam na sprzedaż auto rodzinne jakim jest Audi A6 C6 avant 2.4 z instalacją gazową firmy STAG.
Użytkowane tylko i wyłącznie przeze mnie od 6 lat. Jeśli chodzi o historię tego samochodu to zostało sprowadzone ze Szwecji i zakupiłem je w 2019 roku. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce. Z wcześniejszych danych jakie otrzymałem to w Szwecji również pojazd eksploatowany był przez jedną osobę i był bezwypadkowy jedynie jeden element nadkola był powtórnie przemalowany (jakieś otarcie parkingowe) co potwierdziło badanie miernikiem lakieru i dało wynik ok.200-250 mikronów, śmiało można badać całe auto miernikiem. Podczas mojej przygody dalej pozostaje bezwypadkowe. Nawet na 5 letnich felgach które zakupiłem po wejściu w posiadanie audi trzeba się dobrze przyjrzeć z bliska by zobaczyć jakieś otarcie. Mówią, że dbam o auto lepiej jak o żonę (mam nadzieje że moja pani nie będzie tego czytać :P). Przebieg samochodu w czasie mojego zakupu wynosił ok. 155 tyś. a obecnie jest to 246 tyś. Po zakupie został założony LPG z dużą butlą zamontowaną w kole zapasowym (71 litrów).
Prace jakie zostały wykonane w tym aucie podczas mojej kadencji:
- założyłem powłokę ceramiczną aby zabezpieczyć trochę lakier. Czas działania zapewne już minął, ale lakier na pewno skorzystał
- Mała kosmetyka samochodu tj. pomalowanie zacisków hamulcowych na kolor czerwony, oraz wszystkie czarne elementy plastikowe auta ( grill, dyfuzor itp.) pomalowane na czarny połysk dlatego nie matowieją, oraz lampy przód oraz tył zabezpieczone lakierem bezbarwnym dający na długie lata efekt "czystych", oczywiście przed lakierowaniem odnowione tak by wyglądały jak nowe.
-zabieg usunięcia klap wirowych wykonany przez specjalną firmę Auto-Krak wraz z ogarnięciem tego w sterowniku głównym. Jak wiadomo jest to bolączka tych aut, więc zapobiegawczo wolałem uniknąć zerwania się klap i wpadnięcia ich do cylindrów co wiązało by się z remontem silnika. Ten problem jest wyeliminowany.
Auto regularnie serwisowane tak jak powinno się to robić. Wymiany oleju co 10-12 tyś. km, olej w manualnej skrzyni biegów co 60tyś. itd.
Wszystkie naprawy realizowałem na bieżąco używając tylko i wyłącznie oryginału jak dostawałem w dobrej cenie lub zamienników z wysokiej półki. Dużo dokumentów, faktur oraz paragonów do wglądu oczywiście. Z takich rzeczy co pamiętam i wymieniłem to wahacze z przodu dolne tzw. banany oraz kielichy, z tyłu sprężyny, zamki w drzwiach z przodu oraz klapie bagażnika (oryginał), uszczelka nowa pod pokrywą zaworów itd.
Butla gazowa ważna jeszcze ok. 4 lat. Niecały rok temu wymieniłem wtryski gazowe na nowiutkie Barracudy, w dokumentach wszystko jest do wglądu.
W zimę zaczął szwankować akumulator po dłuższym postoju tracił napięcie wiec kilka dni temu a dokładnie 12.05.25r został zakupiony w prezencie dla nowego właściciela nowy aku paragon na zdjęciu. (markowy aku amerykańskiej firmy EXIDE)
Zbliża się wymiana oleju i filtrów, nie robiłem tego przed sprzedażą bo spontanicznie się na to zdecydowałem a zawsze mam zakupiony wcześniej cały komplet filtrów, wiec kolejny prezent. Wystarczy dokupić olej.
Realne spalanie jakie mi wychodziło na trasie to 12-13 litrów gazu, czyli ok. 36-39zł na 100km.
Zachęcam do sprawdzenia bazy danych systemu Cepik i zweryfikowania wiarygodności.
Wyposażenie auta to m.in.:
- Felgi aluminiowe 19 cali z letnimi oponami jeszcze na dwa sezony spokojnie.
- Klimatyzacja dwustrefowa
- Tempomat
- Czujniki parkowania tył
- Kierownica wielofunkcyjna
- Podgrzewane przednie fotele
- Czujnik deszczu
- Wszystkie szyby w prądzie
- Lusterka elektryczne i podgrzewane
- Lampy przeciwmgielne
- Oświetlenie drogi do domu
itp.
Zapraszam serdecznie.