Audi A6 Limousine - 1
Audi A6 Limousine - 2
Audi A6 Limousine - 3
Audi A6 Limousine - 4
Audi A6 Limousine - 5
Audi A6 Limousine - 6
Audi A6 Limousine - 7
Audi A6 Limousine - 8
Audi A6 Limousine - 9
Audi A6 Limousine - 10
Audi A6 Limousine - 11
Audi A6 Limousine - 12
Audi A6 Limousine - 13
Audi A6 Limousine - 14
Audi A6 Limousine - 15

1 / 16

Audi A6 Limousine - 1
Audi A6 Limousine - 2
Audi A6 Limousine - 3
Audi A6 Limousine - 4
Audi A6 Limousine - 5
Audi A6 Limousine - 6
Audi A6 Limousine - 7
Audi A6 Limousine - 8
Audi A6 Limousine - 9
Audi A6 Limousine - 10
Audi A6 Limousine - 11
Audi A6 Limousine - 12
Audi A6 Limousine - 13
Audi A6 Limousine - 14
Audi A6 Limousine - 15

Najważniejsze

Przebieg

315 500 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 496 cm3

Moc

180 KM

Opis

Witam serdecznie!

Wczoraj dodatkowo wymieniłem nowe tarcze i klocki hamulcowe (koszt 640 zł). W sumie auto posiada komplet nowych hamulców na wszystkich czterech kołach. Oczywiście cena się nie zmienia — lubię, gdy coś trzeba wymienić, to od razu to robię.

Auto jest bardzo wyjątkowe, jako jedno z nielicznych w Polsce z pierwszych lat solidnej produkcji — karoseria jest ocynkowana i posiada porządne zabezpieczenie podwozia. Posiada silnik z 2004 roku po remoncie z nowymi kutymi wałkami rozrządu KOLBENSCHMIDT (4,5 tyś zł), hydropopychacze, cała hydraulika, pierścienie tłokowe, panewki korbowodowe wzmacniane-sputer ( 1 tyś. zł), panewki główne, pompa oleju, wszystkie uszczelki i uczczelniacze, kapitalny remont głowic( planowanie, wymiana prowadnic zaworowych, wymiana zaworów, regeneracja wtrysków, świece żarowe, nowa odma, kompletny rozrząd, pompa wody, paski klinowe turbina po regeneracji ( 900zł) . Jest to silnik w którym poprawiono fabryczne wady wcześniejszych wersji (awaryjność wałków rozrządu i odmy). Cały remont silnika jest potwierdzony paragonami i fakturami. Również zostało wymienione kompletne zawieszenie przednie.

Silnik nie pobiera oleju, auto jest dbane, wyjątkowe, zadbane i posiada pokrowiec na czas nieużywania, który jest w wyposażeniu. Wnętrze auta jest bardzo zadbane, niemal jak nowe. Oryginalna nawigacja działa bez zarzutu.


Zawsze tankowałem Verve (oryginalną ropę) — nie biopaliwo, jak to obecnie często bywa. Dorzucam w razie czego zapasową pompę paliwa (który dziś kosztuje nawet 3 tysiące złotych).


Auto, jak na swój rocznik, trzyma się bardzo dobrze dzięki ocynkowanej karoserii. Spód, jak i całe nadwozie, nie wymaga żadnych napraw. Ostatnio wymieniony został akumulator (2 lata gwarancji). Samochód posiada oryginalne światła ksenonowe, które niedawno zostały zregenerowane — świecą bardzo jasno, ponieważ wymienione zostały również odbłyśniki.


Wymieniłem też szybę przednią (poprzednia miała lekkie pęknięcie, widoczność teraz jest doskonała).

Auto ma felgi aluminiowe z oponami zimowymi o bieżniku prawie 100%.

Auto nie wymaga żadnego wkładu, jest bardzo ciche, dynamiczne i oszczędne — spalanie na krótkich trasach (ok. 20 km) to zaledwie 5,5 l/100 km, a dzięki modyfikacji dawki w trasie można zejść nawet do 4 l/100 km, a przy spokojnej jeździe nawet do 3,8 l/100 km.

Auto posiadam od 2012 roku, jeździłem nim bardzo mało, bo nie miałem zbytnio gdzie. Przez większość czasu stało w garażu wentylowanym, z dala od słońca. Kupiłem je z przebiegiem 280 tys. km, obecnie ma 315,5 tyś. km.

Rozrząd został wymieniony przy 290 tys. km, więc tylko jeździć.

Niestety, zostałem zmuszony zakupić drugie auto od rodziny, dlatego dwóch nie mogę mieć.


Wyposażenie:

Pełna elektryka

Nawigacja

Oryginalny subwoofer

Światła ksenonowe

Światła przeciwmgielne

Tapicerka skórzana

Pakiet S Line wnętrza (skóra nawet na drzwiach)

Skrzynia manualna, 6-biegowa

Regulacja siedzeń elektryczna

W aucie nigdy nie palono

Brak błędów w komputerze

Odpala bez problemu nawet w największy mróz

Silnik w bardzo dobrym stanie, nie bierze oleju

Klimatyzacja dwustrefowa (chodzi bardzo dobrze)

Silnik pozbawiony fabrycznych wad, które były bolączką wcześniejszych wersji

Kod silnika: AKE, 180 KM, rocznik 2004

Posiada również komputer pokładowy (rzadkość w tym roczniku)


To limuzyna bardzo opływowa, nie stawia żadnych oporów podczas jazdy, przez co jest dynamiczna i cicha nawet przy dużej prędkości.

Trudno mi się z nią rozstać — chciałbym, żeby trafiła w dobre ręce.


Zapraszam do kontaktu telefonicznego. W razie braku sygnału proszę o SMS, na pewno oddzwonie. Cena do negocjacji, każda propozycja do rozważenia.

 

15 listopada 2025 0:38

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A6 Limousine

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

1998

Generacja

C5 (1997-2004)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

7500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

System nawigacji satelitarnej

Informacje o sprzedającym

Jacek

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni