1 / 41
Najważniejsze
Przebieg
303 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Pojemność skokowa
2 995 cm3
Moc
300 KM
Opis
Dzien dobry. Na sprzedaz wystawiam moj samochod Audi A7 3.0 tfsi rocznik 2011. Pochodzi z rynku europejskiego ( Niemcy ) . W moim posiadaniu 6 lat. Kupilem ja od Polaka, ktory ja sprowadzil dla siebie z Niemiec i mial ja 2 lata. Auto jest bardzo doinwestowane. Wsadzilem w nia mase czasu, serca i pieniedzy. Sprzedaje tylko ze wzgledu na chec kupna S8 D4. A7 jest w bardzo dobrym stanie technicznym i tak samo wyglada. Wyposazenie to m.in :
- zewnetrzny s-line ( nic nie dokladane tak wyjechala z fabryki - rowniez bez znaczkow na klapie )
- podwojne szyby
- podswietlane klamki zewnetrzne i pakiet podswietlenia ambiente w srodku
- reflektory przednie i lampy tylne FULL LED
- aktywny tempomat ( sam przyspiesza i hamuje )
- zawieszenie pneumatyczne
- audi breaking guard ( sam hamuje przed przeszkoda )
- fotele komforty ( przez wielu uwazane za najwygodniejsze w a6 i a7 c7 . Podgrzewane i wentylowane + pamiec. Kanapa tylna rowniez podgrzewana.
- czarna podsufitka
- elektryczny hak
- naglosnienie BOSE
-czujniki parkowania przod + tyl
- doswietlanie zakretow
- webasto - baaardzo przydatne w zimie
- bardzo rzadki kolor : havana black - w sloncu wpada w zloty braz z dodatkiem brokatu. Widac na jednym zdjeciu.
Rzeczy, ktore wymienilem, dolozylem itp :
- kola lato 20 cali orginal z audi s7 z oponami hankook ventus s1 evo , kola zima 19 cali z audi a8 d4 z nowymi oponami Continental wintercontact ts870p + dystanse.
- auto posiada wideorejestrator mio mivue
- zamontowana antykuna - 2 glosniki. mozna wlaczyc lub wylaczyc jest na pilota.
- przyciemnione szyby : tylna i boczne tylne bardziej, przednie boczne minimalnie
- dolozylem orginalne listwy progowe podswietlane z audi S7 .
- zrobiony dechroming ( listwy dookola szyb zostaly polakierowane. to nie folia ) + gril czarny. Lampy przod ppf a tylne ciemniejsza folia
- system start-stop wylaczony
- obszylem kierownice i przerobilem na scieta + dolozone bicepsy. Jest podgrzewana. Obszyta tez gałka zmiany biegow
- przy 200 tys km wymieniony kompletny rozrzad ORGINAL ( wszystkie slizgi, napinacze, lancuchy z fazatorami ASO ( mam zdjecia, potwierdzenia )
- wymieniona wtyczka skrzyni biegow ( bardzo popularny temat w a6 czy a7 z stronic )
- wymieniona odma na orginalna i zalozone orginalne zaworki pod odma zeby olej nie sciekal po dluzszym postoju
- zabezpieczenia kol Mcgard
- jesli chodzi o skrzynie biegow to : wymienione w ASO pozycjoner i mechatronika + ostatnio zmieniony olej na orginal czyli castrol transmax dual oraz filtr . zmieniony tez olej na ori w moscie i skrzyni rozdzielczej
- przeserwisowany caly uklad paliwowy : nowa pompa wysokocisnieniowa pierburg, zregenerowane wtryski w jednej z najlepszych firm w Polsce, wyczyszczona listwa paliwowa oraz zmieniony filtr ktory znajduje sie w baku paliwa
- uklad wydechowy : zalozone custom downpipe x2 , katalizatory 200cpsi WAGNER , tlumiki RM MOTORS , CUSTOM H-PIPE i koncowki Baq Exhaust . Wymienione przy okazji laczniki elastyczne wydechu. Nie ma zadnych dronow ani efektu ,, poloneza ,, Jak ktos siedzi w temacie ten wie o czym pisze jak trudno jest uzyskac dobry dzwiek w tym silniku. Wydech nie meczy wogole. Mozna jechac w trasy . Nie ma zadnych popsow itp. Mialo byc ze smakiem i tak jest.
- nowy akumulator VARTA
W aucie jest zrobiony STAGE 2 przez Gregora10 z Jasła . Pisal program silnika oraz skrzyni i dolozyl male kolko na kompresorze. Po zabiegu auto generuje moc 432km i 503nm. Mialo byc bezpiecznie i jest. Przejechane na STAGE 2 ok 70 tys km. Srednie spalanie przy tej mocy to 11-12 l. Na trasie na tempomacie mozna zejsc do 8-9l. Przed tym zabiegiem przygotowalem auto technicznie do tego :
- dolozony cooler wodny ( robiony na zamowienie - chlodnic pol ) z dodatkowa pompka pierburg i zbiorniczkiem na plyn chlodniczy. To jest KONIECZNOSC przy tym silniku przy podnoszeniu mocy. Auto nie puchnie w lecie tak szybko jak bez tego i ma powtarzalne pomiary.
- wymienilem olej w kompresorze na Ori
- wymienilem hamulce, bo seryjne w kazdej A7 to porazka. Na przod zalozone zaciski Brembo z porsche cayenne z tarczami 390mm z tarczami Brembo z mercedesa GLE oraz klockami HAWK HPS 5.0 do tego oczywiscie dorobione adaptery. Oslony tarcz z rs6 c7. Tarcze tyl dark performance + klocki HAWK HPS 5.0
- ostatnio sprawdzona kompresja silnika podczas zmiany swiec ( NKG ) i cewek ( NGK ) Na wszystkich cylindrach bardzo dobre wartosci. Zdjecie w galerii.
Zrobilem w tamtym roku detaling lakieru one step. 2 lata temu lakierowalem maske i przedni zderzak z powodu odpryskow. Wnetrze co roku czyscilem i impregnowalem.
Olej wymieniany max co 8-10 tys km. Liqui moly 5w40 synthoil high tech
Zdjecia zrobione w roznych okresach czasu.
Jestem fanem marki. Wiem jak sie obchodzic z autami. Serwisowalem tylko w 2 serwisach : Quattro Service w Krakowie i od paru lat w SPEED SERWIS w Wolowicach. Do 172 tys km serwisowany w ASO. Mam duzo zdjec potwierdzajacych naprawy, modyfikacje, serwisy. Sa tez filmiki na youtube.
Auto oczywiscie nie jest NOWE. Posiada normalne slady uzytkowania. Nigdy nie pałowane bezmyslnie i szanowane.
Sprzedaz na umowe kupna-sprzedazy. Posrednikom i komisom z gory dziekuje.
Zamiana tylko na S8 D4 z moja doplata.
Zapraszam
11 października 2025 9:43
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Audi
Model pojazdu
A7 Sportback
Wersja
3.0 TFSI quattro S tronic sport selection
Kolor
Czarny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2011
Generacja
C7 (2011-2018)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Informacje o sprzedającym
Adrian
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie