Audi A8 4.2 FSI Quattro - 1
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 2
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 3
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 4
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 5
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 6
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 7
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 8
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 9
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 10
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 11
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 12
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 13
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 14
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 15

1 / 16

Audi A8 4.2 FSI Quattro - 1
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 2
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 3
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 4
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 5
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 6
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 7
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 8
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 9
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 10
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 11
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 12
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 13
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 14
Audi A8 4.2 FSI Quattro - 15

Najważniejsze

Przebieg

252 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 163 cm3

Moc

350 KM

Opis

Witam.


Do zaoferowania mam piękne Audi A8 w ciekawej konfiguracji wyposażenia - posiada wszystko co S8 za wyjątkiem silnika i emblematów wewnątrz mianowicie:


- tapicerka - skóra-alcantara

- podsufitka alcantara

- przednie fotele, sterowane elektrycznie we wszystkich pozycjach, grzane z pamięcią 4 kierowców

- sprawna klimatyzacja dwustrefowa

- kolorowy monitor obsługujący mmi chowany w desce rozdzielczej

- lusterka elektryczne, podgrzewane aluminiowe jak w S8

- radio z nagłośnieniem BOSE i zmieniarką płyt CD

- rolety szyby tylnych bocznych(ręczne) i tylnej (elektryczna)

- elektrycznie otwierana klapa bagażnika

- domykanie drzwi

i wiele wiele innych... o których mogłem zapomnieć lub brać za oczywiste w tym modelu :)


Auto jest sprawne - świeżo po przeglądzie technicznym (17.09) OC na rok (1.09). Czas na zmianę oleju i filtrów. Z zewnątrz wygląda pięknie, jedyny mankament to przedni zderzak jak widać na jednym ze zdjęć. Z lewego przedniego amortyzatora schodzi powietrze przy dłuższym postoju - w trakcie jazdy jest wszystko ok - system zawieszenia nie zgłasza żadnych błędów. Na desce widoczny jest check engine - dotyczy on nastawników faz rozrządu - mędrcy twierdzą że należy je wymienić i będzie dobrze - błąd znika po usunięciu z komputera, ale powraca po którymś odpaleniu - nie ma to żadnego wpływu na spalanie, osiągi czy kulturę pracy silnika w związku z powyższym nie grzebałem przy tym za bardzo. Nie działają równiez czujniki parkowania - błąd to przerwa w obwodzie, prawdopodobnie przy przednim zderzaku


Nie zagazowana V8 bardzo pięknie brzmi w każdym zakresie obrotów, skrzynia płynnie zmienia biegi. Auto stoi na 20 calowych felgach Da Vinci (niestety zgubiłem jeden dekielek - na zimę mam komplet kół na oryginalnych 19 calowych felgach Audi


Jestem właścicielem pojazdu wpisanym w dowód, sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży. Nie interesuje mnie zamiana, ani desperackie oferty.


Sprzedaje auto które bylo moim marzeniem gdyż planuje zrealizować kolejne - poszukuję cos z 5.7 HEMI


Pozdrawiam i zapraszam zainteresowanych do kontaktu.

 

17 września 2025 23:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A8

Wersja

4.2 FSI Quattro

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

D3 (2002-2010)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

28000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni