Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 1
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 2
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 3
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 4
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 5
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 6
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 7
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 8
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 9
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 10
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 11
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 12
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 13
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 14
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 15
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 16
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 17
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 18
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 19
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 20
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 21
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 22
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 23
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 24
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 25
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 26
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 27
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 28
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 29
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 30
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 31
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 32
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 33
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 34
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 35
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 36
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 37
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 38
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 39
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 40

1 / 41

Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 1
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 2
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 3
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 4
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 5
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 6
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 7
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 8
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 9
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 10
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 11
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 12
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 13
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 14
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 15
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 16
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 17
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 18
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 19
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 20
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 21
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 22
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 23
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 24
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 25
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 26
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 27
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 28
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 29
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 30
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 31
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 32
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 33
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 34
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 35
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 36
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 37
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 38
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 39
Audi Q7 3.0 TFSI Quattro Tiptronic - 40

Najważniejsze

Przebieg

269 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 995 cm3

Moc

333 KM

Opis

Jeśli przeglądacie ogloszenie na OLXie to zapraszam na otomoto po więcej zdjęć


Na sprzedaż mam swoje prywatne, świetne auto czyli Audi Q7 3.0 333km na kompresorze z 2014 roku z napedem Quattro w wersji S-line. Praktycznie ostatni wypust z zmienioną, juz najładniejszą wersją kierownicy. Napędzana wysoce zmotoryzowanym silnikiem o mocy 333 koni, który naprawdę napędza bardzo dobrze ten samochód. Samochód dzielnie pokonywał kilometry i chciałbym żebyś komuś innemu dawał tyle radości co mi. Radość zapewnia nie tylko 333 konie, ale też bogate wyposażenie jak np. komfortowy dostęp (opuszczana kierownica przy wsiadaniu), elektryczna klapa ułatwi pakowanie, klimatyzowany schowek, pamięć foteli, elektryczne, skórzane fotele, podgrzewane z przodu i z tyłu, 7 wygodnych foteli (3 rząd całkiem wygodny i zostaje jeszcze niemały bagażnik), nagłośnienie Bose które przy indywidualnym ustawieniu "pod siebie" zapewnia niesamowite doświadczenie szczególnie słuchając np. 4 pory roku Vivaldiego czy Libiamo Trzech Tenorów, połączenie Bluetooth z zestawem głośnomówiącym, podpiecie pendrive, oświetlenie Ambiente z regulowanym stopniem jasności, możliwość zaprogramowania swojego pilota od bramy, czujniki parkowania przód i tył a także kamery przód i tył, szczególnie przednia to rzadka opcja w generacji 4L i pomaga w parkowaniu przodem, tempomat który można "zapiąć" na dowolną prędkość np. 140 kmh i delektować się trasą w ciszy, gdyż jak na auto tej klasy przystało jest świetnie wyciszone. Jeśli z kolei wolimy delektować sie słońcem to możemy otworzyć panoramę bądź tylko ją uchylić jesli jedziemy szybciej, uchylane są dwie części, widać na zdjęciach.

Przez okres użytkowania auta wymieniłem wszystko co konieczne i wiele rzeczy na zapas: Olej i filtry w silniku i skrzyni, olej w przednim, tylnym moście oraz na środku w tzw. torsenie, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, uzupełniłem czynnik klimatyzacji, wymieniłem odmę (poprawioną wersję), uszczelki pokryw zaworów, uszczelki kolektora i uszczelki kompresora oraz świece.

Wizualnie auto przeszło pełne czyszczenie w środku wraz z praniem dywanu i ozonowaniem wnętrza. Na skórach położny wosk z Colourlocka. Zewnątrz przeszło korektę lakieru i całkiem niedawno nałożony wosk z Enzo. Jak widać na zdjęciach, ma inny grill, w wzorze plastra miodu, co pasuje do wersji S-line która ma oryginalnie plastry miodu w bocznych kratkach, i świetnie komponuje sie z czarnym znaczkiem z przodu i z tyłu.

Odmalowałem również zaciski hamulcowe. Nie zdążyłem odświeżyć felg, wiec jesli komuś przeszkadzają "odrapane" ranty to można by je odświeżyć. Kolejną rzecz której jeszcze nie zdążyłem zrobić to pompa powietrza zwrotnego, nie wpływa to na nic ale na upartego można ją wymienić.

W aucie do wożenia rowerów zamonotwalem oryginalny hak Westfalia 3,5t oraz 140 kg nacisku pionowego (nakładka Thule to przypadek) wraz z oryginalna wiązka oraz dedykowanym modułem. Auto moze ciągnąć do 3500 kg dmc przyczepy, do auta dorzucam trzecią tablicę na bagażnik rowerowy. 140kg nacisku pozwala na spokojnie wieźć każdy bagażnik i auto nie siada na tylnej osi ani trochę, co w moim poprzednim aucie niestety yło mocne widoczne.

Auto świetnie nadaje sie na dalekie trasy, kilka takowych wykonałem, ostatnio choćby 3200km na wakacje.

Proszę pisać, dzwonić, jeśli bedzie potrzeba to mogę kawałek podjechać zaprezentować auto, również w Ostrowie Wielkopolskim ze względu na pracę.

Jeśli chcesz mieć wygodny, niezawodny samochód, który posiada aparycję i prezezncję to zapraszam do zakupu.

 

26 października 2025 19:49

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

Q7

Wersja

3.0 TFSI Quattro Tiptronic

Kolor

Srebrny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Rok produkcji

2014

Generacja

I (2005-2015)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

59900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Filip

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni