Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 2
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 3
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 4
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 5
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 6
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 7
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 8
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 9
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 10
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 11
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 12
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 13
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 14
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 15
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 16

1 / 17

video
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 2
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 3
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 4
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 5
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 6
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 7
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 8
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 9
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 10
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 11
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 12
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 13
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 14
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 15
Audi TT Coupé 2.0 TFSI - 16

Najważniejsze

Przebieg

242 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

211 KM

Opis

Sprzedaję Audi TT drugiej generacji - 8J z silnikiem 2.0 turbo o oznaczeniu BWA.

Jest to jeden z moich samochodów weekendowych, głównie służył do promocji firmy.

Samochód w stanie praktycznie idealnym. Moc w okolicy 250 koni mechanicznych. Co najważniejsze jest to jedyny kod silnika który w przypadku 2.0 tfsi jest bezawaryjny.


Mechanicznie samochód działa jak nowy, silnik pracuje gładko, na biegu jałowym nie czuć pracy silnika.

Rozrząd wraz z wariatorem wymieniony na 221 tyś. km oraz palec pompy - Audi serwisowane u specjalisty od silników TFSI.

Na początku sezonu wymienione cewki i świece, około 1.5k km temu wymieniony olej na półsportowy - RAVENOL STV zalecany do tych silników i nowy akumulator.


Stan karoserii

brak jakichkolwiek ognisk korozji, auto w świetnym stanie.

Lakierniczo przeszedł wieloetapową korektę lakierniczą oraz nałożenie 5 letniej powłoki ceramicznej więc stan lakierniczy odpowiada co do stanu mechanicznego.


Modyfikacje mechaniczne - wszystkie przeprowadzone pomiędzy sezonami.


Zmienione zostało zawieszenie na MTS w wersji Gold, auto jest twardsze ale nie tłucze, dobrze wybiera "kocie łby" i postawione jest na wysokości, która pozwala na swobodną jazdę po mieście. Zawieszenie ma atest TUV. Przebieg na zawieszeniu to około 8 tyś. km.


Wgrana zmodyfikowana i dostrojona mapa silnika, hamowanie seryjnej mapy pokazało 209 koni co wskazuje na dobry stan jednostki. Programowo podniesione o około 9% daleko do bezpiecznej granicy, głównie chodziło o zmianę charakterystyki pracy turbiny.


Regeneracja lamp przednich w pełnym zakresie - odnowione zostały oryginalne soczewki, klosze oraz odbłyśniki, aktualnie lampy świecą jak w nowoczesnych samochodach. Za jednym zleceniem dodałem również światła postojowe / kierunkowskazy zmodyfikowane na wersję przybliżoną do tts.


Układ wydechowy - Oryginalny został tylko kolektor wydechowy, za turbiną poprowadzony jest DP o grubszej ściance, dalej zachowany jest oryginalny układ z wersji silnikowej 3.2 oprócz końcówek wydechu. Dzięki takiej konfiguracji samochód do 3 tyś. obrotów jest cichy a powyżej zaczyna być bardzo słyszalny podczas przyśpieszania. Nie przeszkadza w trasie w jeździe na stałych obrotach w prędkościach autostradowych. Oczywiście komputer przeprogramowany aby nie wyrzucał błędów.


Modyfikacje karoserii i dodatki


Spoiler tylnej klapy robiony customowo - zostało wyprodukowanych tylko parę sztuk.

Polakierowany w kolor karoserii, stylistycznie nawiązuje do pierwszej generacji. Oczywiście w pełni zachowana jest funkcja wysuwania go i składania. Zamontowany w oryginalne otwory montażowe oryginalnej lotki.


Dyfuzor tylni oraz dokładki progów- po prostu kupione na allegro i zamontowane.


Felgi oraz opony:


Opony kupione nowe w 2024 roku oraz 4 felgi od BMW - po zmianie emblematów. Osobiście wolałem kupić takie felgi niż chińskie aby nie kruszyły się po trafieniu w dziurę. W zeszłym tygodniu sprawdzane i wyważone.


Do radia dodany został moduł bluetooth - samochód oryginalnie z systemem od BOSE.


Do bagażnika dodane koło dojazdowe. Z ciekawych rzeczy poprowadzone jest oświetlenie led pod samochodem.


Oryginalnie auto bez wersji S-line, dodałem ją samemu ze względu na pasujący mi wygląd. Szukałem samochodu w idealnym stanie technicznym aby go modyfikować. Samochód bezwypadkowy, mam zdjęcia całego procesu.


Zmodyfikowałem również podłokietnik z golfa 6 aby pasował do TT gdyż nie miały one oryginalnie żadnego sensownego podłokietnika.


Samochód nie "katowany", mieszkam w centrum Poznania i średnią spalania z ostatnich 7tyś. km mam 10.8L/100km.


Z wyposażenia standardowego na pokładzie są:


-Grzane fotele

-nagłośnienie Bose

-automatyczna klimatyzacja

-ścięta kierownica

-podłokietnik

-bluetooth


Sprzedaję ze względu na zakup większego samochodu.

 

25 października 2025 14:08

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

TT Coupé

Wersja

2.0 TFSI

Kolor

Szary

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2007

Generacja

8J (2006-2013)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

38990

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Maciej Pawłowski

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni