Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 1
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 2
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 3
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 4
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 5
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 6
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 7
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 8
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 9
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 10
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 11
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 12
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 13
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 14
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 15
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 16
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 17
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 18
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 19
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 20
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 21
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 22
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 23
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 24
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 25
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 26
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 27
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 28
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 29
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 30
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 31
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 32
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 33
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 34
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 35
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 36
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 37
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 38

1 / 39

Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 1
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 2
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 3
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 4
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 5
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 6
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 7
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 8
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 9
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 10
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 11
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 12
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 13
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 14
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 15
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 16
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 17
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 18
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 19
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 20
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 21
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 22
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 23
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 24
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 25
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 26
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 27
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 28
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 29
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 30
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 31
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 32
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 33
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 34
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 35
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 36
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 37
Audi TT Coupé 1.8T Quattro - 38

Najważniejsze

Przebieg

160 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 781 cm3

Moc

225 KM

Opis

(Być może) sprzedam komuś, kto rozumie te samochody:


Audi TT 1.8T Quattro 225 KM, w stanie (śmiem twierdzić) kolekcjonerskim, bezwypadkową, z autentycznym przebiegiem 160 tys. km, z czystą historią, z polskiego salonu.


TT-ka jest w moich rękach od 2008 roku, czyli od przeszło 17 lat. Pochodzi z polskiego salonu - już sam ten fakt czyni ją wyjątkową. Samochód kupiłem jako 8-letni, od ojca mojego kolegi z liceum, który był (ojciec) mecenasem Śp. Jana Kulczyka i przejął nówkę bezpośrednio od niego (ponoć sam P. Kulczyk ją specyfikował i używał w stanie nowości, ale tego nie umiem zweryfikować). Jestem więc drugim realnym użytkownikiem tego samochodu i znam jego historię.


Jest to wersja czarno - czarna, z czymś w rodzaju starożytnego pakietu S line (w 2000 r. nie było czegoś takiego, na pewno nie w TT) - z czarnymi wnętrzami reflektorów, większymi felgami, czarną podsufitką i charakterystycznym emblematem na kierownicy. Moim zdaniem to idealna specyfikacja - reflektory najlepiej wpisują się w linię auta. Wyposażenie jest pełne: światła ksenonowe, 4 poduszki powietrzne, ESP, radio Concert ze zmieniarką na 6 płyt CD (wciąż świetnie działa), nagłośnienie BOSE, automatyczna klimatyzacja, alarm z dezaktywacją wnętrza, całe wnętrze wykończone piękną skórą. Braku podgrzewanych foteli w pełnej specyfikacji nie umiem wytłumaczyć.


TT-ka jest moim zdaniem w stanie idealnym jak na swój wiek. Nigdy nie była tuningowana, czipowana, obniżana, gazowana (pierwszy właściciel miał tuningowe zakusy - ale nie zrobił tego). Od zawsze utrzymywana w stanie oryginalnym (seryjne felgi 17" zastąpiłem nowymi dopiero w tym roku, oryginały posiadam). Przez całe swoje życie garażowana, traktowana z troską (co nie znaczy, że parę razy nie pojechała grubo ponad 200 km/h, oczywiście w Niemczech), użytkowana przez osoby niepalące. Zawsze była 2 lub 3-cim autem w rodzinie. Okazjonalnie z tyłu jeździło dwóch przedszkolaków - ale to ściśle tajne (oni też nie palą).


Stan wnętrza jest moim zdaniem wyśmienity - skóra na fotelu kierowcy i lewym podłokietniku najlepiej świadczy o autentyczności przebiegu (nigdy nie była traktowana niczym innym, niż ściereczki z woskiem). Deska po 1 właścicielu posiada otworki po zestawie telefonicznym - nie wymieniałem, by nie ruszać oryginalnego montażu deski. Mam zachowaną oryginalną półkę bagażnika (nie wożę, bo lubi potrzeszczeć przy głośniejszej muzyce).


Gwarantuję oryginalny przebieg i bezwypadkowość - choć auto przez te ćwierć wieku użytkowania zaliczyło 3 pocałunki typu parkingowego: w tył ok. 20 lat temu, w przód ok. 15 lat temu (wymiana lewego reflektora i zderzaka w ASO na nowych częściach, to już za mojej kadencji) i znów w przód zeszłej zimy (nie dojechałem na zmianę opon, pokonała mnie pani, która już ruszała, a jednak zahamowała - wymiana reflektora prawego i wrócił oryginalny zderzak, który zachowałem po 1 stłuczce, bo był w bardzo dobrym stanie). Wszystkie blachy i szyby są oryginalne (nawet przednia), większość powłoki lakierniczej - również. Żadna z 4 poduszek powietrznych nigdy nie odpaliła.


W przeszło 25-letnim aucie zawsze znajdzie się jakiś drobny defekt "do zrobienia na później", ale od lat staram się TT-kę utrzymywać, bez oszczędzania funduszy, w należytym stanie, a naprawy poczynione przeze mnie w ostatnich latach sprawiają, że jestem pewny, że lepszego egzemplarza na sprzedaż aktualnie w Polsce nie ma (co innego na stronie niemieckiej - polecam lekturę tym, którzy stare TT-ki znają jedynie z polskich remiz, szrotów i filmu Wesele, a moją cenę uznają za wygórowaną).


Nie opisuję wszystkiego, co naprawiałem przez 17 lat (przepływomierze, kilka razy rozrząd, paski, kółka, lampki, czujniki ABS, wyświetlacze), bo nie ma tyle miejsca w formularzu. Mam 2 książki serwisowe (oryginalna wypełniona do końca, drugą uzupełnia stos faktur z serwisów). Pewien jestem jednego: jakbym wpisał cenę 100 000 zł, to, licząc poświęcony czas, serce i pieniądze, interesu na tym aucie nie zrobię, bo nigdy nie było to moim celem.


Na przestrzeni ostatnich kilku lat, z ważniejszych rzeczy, wymieniłem m.in.:

- sprzęgło z dwumasą,

- turbinę,

- zawieszenie (wahacze, tuleje, sprężyny z kielichami, amortyzatory),

- hamulce (tarcze z osłonami, klocki, przewody, zaciski),

- koła (obecnie nowe felgi 18" Axxion + całoroczne opony Hankook, dorzucam komplet oryginalnych felg 17" do regeneracji, z prawie nowymi całorocznymi oponami Continental),

- nakładki progowe (oryginalne - po naprawie progów, które zaczęły korodować).

Poza progami naprawiłem korozję listew dachowych i tylnej klapy przy oświetleniu rejestracji. Reszta nadwozia - bez rdzy.


Silnik i skrzynia po porządnym serwisie mają się świetnie - myślę, że zdecydowana większość z 225 KM wciąż żyje i bardzo chętnie dałoby wycisk młodszym ulicznym rajdowcom - szczególnie na mokrej nawierzchni.


W zeszłym roku pojechałem na badanie techniczne do ASO Audi, by dowiedzieć się, co jeszcze można naprawić. Badanie zaliczyłem, a przy okazji moje 24-letnie wówczas auto skierowano na akcję serwisową ładunku poduszki powietrznej, który został bezpłatnie wymieniony. Miłe doświadczenie.


Na dziś niezadowolony jestem z: pompy wspomagania (wspomaganie działa bez zarzutu, ale nowa pompa Meyle trochę 'jęczy' przy manewrach na parkingu - może trzeba będzie wstawić Boscha, by było elegancko), napędu szyby kierowcy (humorzasta od lat - czujnik otwarcia drzwi raz styka, raz nie), powoli postępującej korozji podwozia (w najbliższych latach trzeba będzie już myśleć o wypiaskowaniu i zabezpieczeniu, bo nie było to robione od nowości, a szkoda samochodu). Tej zimy TT-ka, jeśli nie zmieni właściciela, będzie stała w suchym garażu.


Cena podlega konstruktywnej negocjacji. Jeśli ktoś uważa pięciocyfrowe kwoty za konstruktywną negocjację, to niech nie dzwoni - sprzedać nie muszę, do przyszłego sezonu chętnie poczekam, a zdrowe TT-ki już tanieć nie będą.


Jeśli ktoś chciałby zamiast samochodu przejąć moją żonę, która nakłania mnie do sprzedaży, jestem bliski rozważenia takiej propozycji.

 

30 września 2025 2:57

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

TT Coupé

Wersja

1.8T Quattro

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

2000

Generacja

8N (1998-2006)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

70000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni