1 / 8
23 kwietnia 2024 7:17
ID: 6117696096
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
InnyModel pojazdu
InnyRok produkcji
2017
Przebieg
16 000 km
Rodzaj paliwa
ElektrycznyMoc
4 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaAutonomia
30 km
Średnie zużycie
5 kWh/100km
Napęd
Na tylne kołaPojemność baterii
2 kWh
Rodzaj własności baterii
W cenie
Typ nadwozia
Auta małeLiczba drzwi
2
Liczba miejsc
2
Kolor
PomarańczowyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Radio
Opis
Krótko:
Pojazd 2 osobowy, sprawny: rusza, hamuje, skręca, trąbi, świeci...
Zasięg - ok. 30km (można zwiększyć), bateria litowa, przewidziana na wiele lat!
A tutaj "długo", dla cierpliwych i dociekliwych.
Bardzo wdzięczny, dynamiczny 2 osobowy samochodzik dla każdego, nie tylko dla starszych osób, jak się powszechnie uważa.
Również świetna reklama, jeżel ktoś prowadzi firmę!
Nazwa ANAIG 3000.
Obecnie w ciągłym użyciu.
Jest idealny na dojazdy do pracy, na zakupy, do szkoły, do lekarza... Sprawdza się w mieście i poza nim.
Wrażenia z jazdy – niesamowite!
„Spala” do 6 kWh/100km (przy 25km/h – tylko 3kWh/100km), co przy taryfie nocnej i tańszym prądzie (w limicie) = 3-4 zł /100km !
Prowadzi się jak automat; nie trzeba zmieniać biegów, a zatrzymując się na wzniesieniu nie ma konieczności zaciągać ręcznego, auto się nie stoczy.
Wyjmowana bateria umożliwiaa ładowanie również w mieszkaniu, bez dostępu do ładowarki przy ulicy czy garażu.
Można jeździć przez cały rok, również w ulewny deszcz, silny wiatr czy w zimie (w zimie może działać ogrzewanie, ale nawet bez włączania dmuchawy i tak jest znacznie cieplej niż na dworze).
Czterokołowiec lekki, homologacja L6E (od 14 lat przynajmniej prawo jazdy AM – jak na motorower, łatwo je wyrobić, jedynie teoria i 5-10 godzin jazd, a egzamin na motorower każdy zdaje za pierwszym podejściem).
UWAGA! Nie ma 4 kołowców dopuszczonych do ruchu publicznego, na które nie trzeba prawa jazdy, choćby właśnie AM!
Auto jest technicznie sprawne, pod koniec 2023 roku przywrócono go do świetności po używaniu przez poprzedniego właściciela, niezbyt troskliwego:
- Gruntownie naprawiono hamulce (rozebrany każdy zacisk, przesmarowany, wymienione zużyte elementy, w tym klocki.
- Wymieniono pompę hamulcową.
- Naprawiono elementy zawieszenia.
- Naprawiono układ kierowniczy.
- „Pospawano” tylny zderzak (z przodu są małe pęknięcia).
- Wymieniono olej w przekładni.
Obecnie niemal wszystko działa jak należy, poza kamerą cofania i radiem, w których prawdopodobnie wystarczy tylko popodłączać przewody.
Można by się też przyjżeć jednej tarczy z tyłu (hamulce tarczowe są na wszystkich kołach). Prawdopodobnie jedna tarcza jest lekko krzywa, co nie przeszkadza w jeździe czy w hamowaniu, ale przy mniejszych prędkościach słychać lekkie ocieranie o klocki.
W 2022 roku założono nowe opony zimowe, na których ze „skuterowymi” prędkościami można bezpiecznie jeździć cały rok.
Autko, z powodu twardego zawieszenia doskonale trzyma się drogi, ale niezbyt „przyjaźnie” pokonuje dziury w jezdni, gdy się szybko jedzie. Oczywiście pojazd nie ucierpi, gorzej z kręgosłupem kierowcy.
Realny zasięg to 30 km z pełną prędkością. Przy wolniejszej jeździe - znacznie dalej. Zasięg można znacznie zwiększyć, dokumpując kolejny zestaw baterii (łącznie do 100km).
Obecna bateria jest zbudowana z markowych ogniw – LG - montowanych w najbardziej znanych autach, powinna pracować kilkanaście lat. Jest 4-5 razy lżejsza od fabrycznych, żelowych, które trzeba wymieniać co 2-3 lata (ok. 7000zł)! Taka wymiana czeka każdego właściciela pojazdu z bateriami żelowymi, wie to również każdy niepełnosprawny właściciel nawet małego wózka elektrycznego, w którym standardowo montuje się akumulatory żelowe czy AGM.
Proszę pisać lub dzwonić, chętnie odpowiem.
Informacje o sprzedającym
Sławomir
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie