1 / 26
Najważniejsze
Przebieg
114 000 km
Rodzaj paliwa
Elektryczny
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Sedan
Moc
170 KM
Kraj pochodzenia
Norwegia
Opis
Sprzedaję moje prywatne i3, sprowadzone z Norwegii końcem 2023 (przebieg: 102 000km), gdzie zostało zakupione w salonie, w którym wcześniej wykonany został gruntowny serwis ze wszystkimi kwestiami eksploatacyjnymi (płyny, filtry, akumulator 12V, nawet pióra wycieraczek) i dodatkowo wymienione zostały przednie amortyzatory, co jest bardzo ważne w przypadku i3. Wszystko na oryginalnych częściach BMW, w autoryzowanym warsztacie.
Samochód bezwypadkowy, jedynie jeszcze w Norwegii wymieniona była przednia szyba (kamyk) + malowany lewy słupek A, uszkodzony przy wymianie szyby.
Bardzo bogata wersja, m.in.:
- duża nawigacja
- nagłośnienie Harman/Kardon
- skórzana tapicerka
- wnętrze z elementami drewnianymi
- oryginalne wielosezonowe dywaniki BMW
- pompa ciepła
- podgrzewane fotele przednie
- aktywny tempomat
- grzanie/chłodzenie wnętrza z pilota lub aplikacji
- 2 kluczyki
- itd itp
W zestawie 2 komplety opon na bardzo ładnych felgach (letnie mają przejechany tylko jeden sezon).
Auto używane do codziennej jazdy po 15-50 kilometrów, w 99% po mieście, choć zdarzyło mi się też kilka razy zrobić ok 100km autostradą.
Auto daje super frajdę podczas jazdy (170 koni mechanicznych przy niecałych 1200kg masy).
Na światłach zostawia w tyle 95% spalinówek, a moment obrotowy dostępny przy każdej prędkości pozwala na bardzo żwawe poruszanie się po mieście.
Samochód jest niepozorny, ale zaskakująco pakowny: bez problemu woziliśmy się rodziną 2+2 (tylne drzwi otwierane "pod wiatr" są doskonałe przy wsadzaniu/wyciąganiu dzieci z fotelików). Do bagażnika spokojnie wchodzi wózek, a spacerówka mieści się na płaskiej podłodze za przednimi fotelami (nie ma wystającgo tunelu!). Miny osób, gdy wypakowywaliśmy się np pod centrum handlowym - bezcenne!
Bateria w bardzo dobrym stanie, zadbana - ładowanie praktycznie zawsze z domowego gniazdka. Poza pojedynczymi przypadkami nie jeździłem do poziomu poniżej kilkunastu %, aczkolwiek zdażyło mi się zejść do 8%, gdzie późniejsze ładowanie do 100% wykazało około 20kWh, co dawałoby ubytek w granicach kilku % (fabryczna pojemność to trochę ponad 21kWh). Niedowiarkom polecam zapoznanie się z danymi odnośnie systemu zarządzania baterią w i3 - Niemcy zrobili w tym temacie niesamowitą robotę.
Latem, przy dynamicznej jeździe, bez żadnego oszczędzania, z włączoną klimatyzacją itp, zasięg to ok 100km. W zimie, z wstępnym zagrzaniem samochodu przed wyjazdem, jeżdżac jak zawsze + z ogrzewaniem w trakcie jazdy wychodzi ok 70km, aczkolwiek da się bez problemu zrobić więcej.
Odpowiem na wszystkie pytania.
Nie interesuje mnie zamiana.
19 listopada 2025 12:26
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
BMW
Model pojazdu
i3
Wersja
(60 Ah)
Kolor
Pomarańczowy
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2015
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Informacje o sprzedającym
Wojtek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie