BMW Seria 3 - 1
BMW Seria 3 - 2
BMW Seria 3 - 3
BMW Seria 3 - 4
BMW Seria 3 - 5
BMW Seria 3 - 6
BMW Seria 3 - 7
BMW Seria 3 - 8
BMW Seria 3 - 9
BMW Seria 3 - 10
BMW Seria 3 - 11
BMW Seria 3 - 12
BMW Seria 3 - 13
BMW Seria 3 - 14

1 / 15

BMW Seria 3 - 1
BMW Seria 3 - 2
BMW Seria 3 - 3
BMW Seria 3 - 4
BMW Seria 3 - 5
BMW Seria 3 - 6
BMW Seria 3 - 7
BMW Seria 3 - 8
BMW Seria 3 - 9
BMW Seria 3 - 10
BMW Seria 3 - 11
BMW Seria 3 - 12
BMW Seria 3 - 13
BMW Seria 3 - 14

Najważniejsze

Przebieg

390 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 979 cm3

Moc

231 KM

Opis

Samochód został sprowadzony ze Szwajcarii w 2016 roku z przebiegiem 237 tys. km. Przy przebiegu 250 tys. km w lipcu 2017 została założona niewidoczna instalacja gazowa (Stag QMAX, wtryski Barracuda, reduktor AC R01, butla 62l w kole zapasowym).


Samochód jeżdżony w większości w trasie, na krótkich dystansach prawie nieużywany. Wszystkie naprawy wykonywane są na bieżąco, z użyciem dobrych części. Posiadam pełną dokumentację napraw od początku

posiadania samochodu wraz z rachunkami i naprawami od poprzedniego właściciela. BMW sprzedawane na oryginalnych kołach 17” z oponami zimowymi (widoczne na ostatnim zdjęciu).


Samochód zadbany wewnątrz i na zewnątrz. Skóra i kierownica niemalowane, regularnie konserwowane. Z wyposażenia m.in. duża nawigacja, elektryczne podgrzewane fotele, M pakiet (wraz z fabrycznie zamontowanym M zawieszeniem), automatyczna klimatyzacja, tempomat, ksenonowe reflektory, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, czujniki parkowania, kierownica multifunkcja, zmieniarka na 6 płyt CD. Samochód zachowany w oryginale, poza instalacją gazową i przednimi tarczami wentylowanymi ATE bez przeróbek.


Historia serwisowa:

-olej silnikowy wymieniany co 15 tys. km. na Amsoil PMO 5W40 Max-Mileage wraz z płukanką Liqui Moly, wraz z wymianą oleju zawsze też filtr powietrza, kabiny, oleju i gazu (wraz z kalibracją). Zużycie oleju pomiędzy wymianami waha się pomiędzy 0,8-2,0l

-olej w skrzyni biegów- oryginalny ZF, wymieniany razem z miską olejową przy 315 tys.

-wymiana klocków z tyłu przy 340 tys. km.

-wymiana przewodów elastycznych, tarcz i klocków z przodu na ATE przy 360 tys. km.

-w tylnym moście olej zmieniany przy 330 tys. km

-regeneracja alternatora przy 380 tys. km

-wymiana czujnika położenia wału korbowego przy 380 tys. km

-wymiana świec przy 380 tys. km.

-w lipcu odgrzybianie klimatyzacji wraz z nabiciem


Samochód jest oczywiście zarejestrowany i ubezpieczony, badanie techniczne ważne do maja 2026r., a OC do czerwca 2026r.


Z rzeczy do zrobienia:

-pęknięty prawy halogen przeciwmgłowy

-korozja nadkola tylnego z prawej i lewej strony, widoczna na zdjęciach

-czujniki parkowania czasem nie działają poprawnie


Nic więcej nie wymaga naprawy, do kolejnej wymiany oleju i filtrów jest jeszcze dużo czasu, klocki i opony w bardzo dobrym stanie, nie wymagają żadnego wkładu.

Silnik odpala na dotyk, chodzi równo i nie hałasuje, a skrzynia (ciepła i zimna) płynnie zmienia biegi.



Więcej zdjęć (filmiki również) na życzenie. W razie pytań proszę dzwonić, cena jest możliwa do negocjacji.

 

14 listopada 2025 8:08

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2002

Generacja

E46 (1998-2007)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

22500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

Informacje o sprzedającym

Maciej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni